Gå til innhold

Assassins Creed 2 - den største søpla jeg har spilt.


Anbefalte innlegg

Aldri i mitt liv har jeg vert så irritert over kontrollene på ett spill og idiotisk spillemakanikk! Trege reflekser eller å bruke 2 sekunder opp en vegg og 10 sekunder ned.. Samt å få beskjedene sine som om du spilte på en xbox kontroll

Samt at jeg alltid må være tilkoblet internett for at det skal fungere.

 

Knuste nesten tastaturet mitt her, ingen spill har klart å irritere meg så mye før noensinne! Faen til skit!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du hadde gjort litt research før du kjøpte AC2 til pc, ville du aldri kjøpt det. Assassins creed Serien ER og MÅ spiller på konsoll, intet annet. Det som er synd nå, er at du har dannet deg et bilde om Assassins creed og vill aldri like det så godt som du burde ha gjort, dersom du hadde spillt konsollversjonen av AC. Jeg klandrer ikke deg, over hode ikke. Samme greia er det med Battlefield 3. Har prøvd det på konsoll, herregud. det er så møkkdårlig spill til en konsoll at jeg holdt på å spyr.

 

Edit; feil quote

Endret av The_Tom
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har definitivt mye med saken å gjøre ja, får lyst å bite hodet av en ubisoft-utvikler i klassisk Ozzy Osbourne stil når jeg får beskjed om at jeg må trykke på GRØNN knapp for å komme videre! Så jeg prøver 1, 2, 3 ,4, e, f, r, q, shift, caps, tab, ctrl og til slutt finner jeg ut at det er space. Og så i neste øyeblikk, TRYKK RØD KNAPP!

 

Men det er fremdeles en del ting sånn som combat lock, løping i combat eller det å måtte gå etter en fyr som snakker uten auto-walk knapp som irriterer grenseløst. Kan de ikke bare lage en cut-scene i stedet for at jeg må gå manuelt liksom?

 

Skal ALDRI mer kjøpe ett ubisoft spill! Noensinne!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har spillet her.

 

Er akkurat som å spille på konsoll, med litt bedre grafikk. Et av tidenes beste spill.

 

Hva er problemet? Er det virkelig noen som prøver å spille dette spillet med keyboard? :thumbdown:

 

Hvorfor ikke kjøpe en Xbox 360-kontroller til under 200-lappen,

istedenfor å bruke keyboarden til noe den aldri var ment å være spesielt godt til?

Lenke til kommentar

Irriterte meg selv over dette, men spillet er jo så fantastisk bra at dette ikke var noe problem etterhvert som keysa satt i fingrene.

 

Men som nevnt tidligere; AC bør spilles på konsoll. Ubisoft lager spillene sine primært for konsoll om dagen, alt som kommer til pc har tåpelige drms og er dårlige ports fra konsollversjonene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Aldri i mitt liv har jeg vert så irritert over kontrollene på ett spill og idiotisk spillemakanikk! Trege reflekser eller å bruke 2 sekunder opp en vegg og 10 sekunder ned.. Samt å få beskjedene sine som om du spilte på en xbox kontroll

Samt at jeg alltid må være tilkoblet internett for at det skal fungere.

 

Knuste nesten tastaturet mitt her, ingen spill har klart å irritere meg så mye før noensinne! Faen til skit!

 

kjøp en xbox 360 controller till pc:en din. koster 130kr. på www.biit.no

Lenke til kommentar

Aldri i mitt liv har jeg vert så irritert over kontrollene på ett spill og idiotisk spillemakanikk! Trege reflekser eller å bruke 2 sekunder opp en vegg og 10 sekunder ned.. Samt å få beskjedene sine som om du spilte på en xbox kontroll

Samt at jeg alltid må være tilkoblet internett for at det skal fungere.

 

Knuste nesten tastaturet mitt her, ingen spill har klart å irritere meg så mye før noensinne! Faen til skit!

 

Man spiller ikke konsoll-porter med mus og tastatur. Noob. Spilte selv Brotherhood med det, helt jævli. Men med x360 controller, fantastisk. Mulig du får timed PS3 kontroller også om du ahr det liggende.

Lenke til kommentar

Ohh snap.

 

Men et uenig i den påstanden. Gameplayet var nytt, friskt og veldig underholdende. Bare så synd at historien og oppdragene ikke kunne måle seg. Det ble monotont, men takket være gameplayet ble man sittende. Ihvertfall her i gården.

 

Spillet hadde i utgangspunktet mye nytt og flott med seg, men som du sier ble det ganske raskt rimelig monotont. Tvang meg gjennom spillet etterhvert, hadde tross alt betalt en 4-500 sure kroner for spillet :p Avslutningen fikk meg til å kjøpe AC2 da, som i mine øyner er ett mye bedre spill, og ikke minst var dette morro å spille.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...