Dʋgɢtung Skrevet 6. august 2013 Skrevet 6. august 2013 Småguttklubb. Som jeg elsker den utdaterte nedlatende holdningen. Og hvem var det som påsto at Kjernen var Norges mest lidenskapelige tilhengere? Den prisen går lett til både Klanen og Brannsupporterene, ikke til puseguttene fra Trondheim 4
DJ_Dark Skrevet 6. august 2013 Skrevet 6. august 2013 Det er jo idioti på høyt nivå det de driver med. Ikke hva en toppklubb burde gjøre til en toppkamp som dette.
PatSharpX Skrevet 6. august 2013 Skrevet 6. august 2013 Kanskje vi får se scener vi har sett fra Sverige nå, da har NFF en real grunn til å reagere i motsetning til bluss sutringen deres.
DJ_Dark Skrevet 6. august 2013 Skrevet 6. august 2013 Leser at Godset i fjor la ut i lokalavisa at det var billetter igjen på bortefeltet før RBK-kampen.
PatSharpX Skrevet 6. august 2013 Skrevet 6. august 2013 I DnB arena (ishallen til Stavanger Oilers) så er visstnok begge supporterfeltene klint oppe i hverandre. Det har heldigvis ikke endt i noe slagsmål enda, men visstnok en del ubehagelige opplevelser og kasting av søppel. Har ikke vært der selv enda, men har hørt fra div andre at det bare er ett tidsspørsmål før det smeller. Tenke seg til å kjøre en mix....
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. august 2013 Skrevet 6. august 2013 Som jeg elsker den utdaterte nedlatende holdningen. Den prisen går lett til både Klanen Du mener gjengen som synger mø mø mø? Ja, fins ikke utdadert nedlatende holdening der. Giddet ikke å dra på barcakamp engang.
PatSharpX Skrevet 6. august 2013 Skrevet 6. august 2013 Giddet ikke å dra på barcakamp engang. Syns du det er rart?
DJ_Dark Skrevet 6. august 2013 Skrevet 6. august 2013 Fra facebook: Jeanette Knutsen Her skal man sitte å heie frem Godset på bortetribune;) Jaja, kos deg med å bli hetset.
PatSharpX Skrevet 6. august 2013 Skrevet 6. august 2013 Dette er ikke bra i det hele tatt. En slik praksis kan ikke fortsette!
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. august 2013 Skrevet 6. august 2013 Syns du det er rart? Det er jo tydelig at enga trenger penger. Må jo det når de kjører to(!!) showkamper MIDT i sesongen. Da synes jeg det er litt pussig at ''verdens beste'' Klanen ikke stiller opp.
DJ_Dark Skrevet 6. august 2013 Skrevet 6. august 2013 (endret) Problemet er jo ikke at det er folk som vil sloss som kommer på bortefeltet, det er vanlige folk. De skjønner kanskje ikke hva de begir seg ut på heller. Jeg advarte hun jeg nevnte over her, men svaret er bare "jeg tar sjansen:)". Endret 6. august 2013 av DJ_Dark
PatSharpX Skrevet 6. august 2013 Skrevet 6. august 2013 Det er jo tydelig at enga trenger penger. Må jo det når de kjører to(!!) showkamper MIDT i sesongen. Da synes jeg det er litt pussig at ''verdens beste'' Klanen ikke stiller opp. Jeg gidder ikke å støtte en slik tullete praksis. De får ta en gjennomgang av hvordan de styrer klubben om de klarer å budsjettere så feil. Jeg bruker pengene mine på ordentlige fotballkamper, ikke treningskamper. Ingen som påstår at det er verdens beste klan, det er mange årsiden vi kunne snakke om å være i toppen i Norge. Problemet er jo ikke at det er folk som vil sloss som kommer på bortefeltet, det er vanlige folk. De skjønner kanskje ikke hva de begir seg ut på heller. Jeg advarte hun jeg nevnte over her, men svaret er bare "jeg tar sjansen:)". Nei, jeg tror ikke det blir det jeg heller og om man går anonymt kledd og holder kjeft går det nok fint. Men man kan ikke ha det slik at borte billetter blir solgt til hjemmesupportere.
DJ_Dark Skrevet 6. august 2013 Skrevet 6. august 2013 RBK har fått tildelt Klokkesvingen, og billetter selges på RBK sine hjemmesider (her er det fremdeles noen billetter igjen). Vi gjør oppmerksom på at RBK kun har fått tildelt et felt til denne kampen. Dette er sakset fra Godset sin hjemmeside. Den er nøytral egentlig, men det er tydelig at folk har tolket det som at siden det er ledige billetter kan alle kjøpe der. Og de sier jo på Facebook at de skal heie ekstra på Godset siden de er på bortetribunen.
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. august 2013 Skrevet 6. august 2013 Jeg gidder ikke å støtte en slik tullete praksis. De får ta en gjennomgang av hvordan de styrer klubben om de klarer å budsjettere så feil. Jeg bruker pengene mine på ordentlige fotballkamper, ikke treningskamper. Ingen som påstår at det er verdens beste klan, det er mange årsiden vi kunne snakke om å være i toppen i Norge. Billettene var vell til blodpris også slik jeg forso det. Helt håpløst.
PatSharpX Skrevet 6. august 2013 Skrevet 6. august 2013 Ja, tror de skulle ha 750,- for billigste billett... Mot Liverpool er det ett eget klansfelt hvor det koster 200,- billetten. Det er jo bedre, men jeg gidder fortsatt ikke å dra. Skjønner at de har disse tingene, det er jo for pengene, men jeg liker det ikke.
PatSharpX Skrevet 6. august 2013 Skrevet 6. august 2013 Fra Twitter @KimRolund: Rosenborgs supportere er tildelt Klokkesvingen! Alle SIF supportere som har kjøpt i Klokkesvingen vil bli bortvist. #rbk #godset
AnewZ Skrevet 6. august 2013 Skrevet 6. august 2013 I DnB arena (ishallen til Stavanger Oilers) så er visstnok begge supporterfeltene klint oppe i hverandre. Det har heldigvis ikke endt i noe slagsmål enda, men visstnok en del ubehagelige opplevelser og kasting av søppel. Har ikke vært der selv enda, men har hørt fra div andre at det bare er ett tidsspørsmål før det smeller. Tenke seg til å kjøre en mix.... Tja, syns egentlig ikke at det har vært noe i problem. Finalekampene mot Enga kanskje, men selv da gikk det egentlig ganske greit for seg.
Emils. Skrevet 6. august 2013 Skrevet 6. august 2013 Så de som har kjøpt billetter til den plassen må får da ikke sett kampen eller klemmer de SIF-folkene inn en annen plass?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå