Atald Skrevet 7. desember 2011 Skrevet 7. desember 2011 Bhahaha, De Gea < Fabianski Tviler på at dere greier å stille opp med samme klasse som Mannone.
Old Game Skrevet 7. desember 2011 Skrevet 7. desember 2011 Bhahaha, De Gea < Fabianski Tviler på at dere greier å stille opp med samme klasse som Mannone. Njaa, skal ikke se bort i fra at den spanske klovnen har mer på lur til dere "nøytrale" i dag Forresten skremmende hvor forbanna mediocre Young er. Like grå som Downing.
Latias Skrevet 7. desember 2011 Skrevet 7. desember 2011 Blir oss mot City i Europa League. Can't wait! 1
Sir LuckyNr7 Skrevet 7. desember 2011 Skrevet 7. desember 2011 Fy faen å rævva detta er, null interesse
Stonemeister Skrevet 7. desember 2011 Skrevet 7. desember 2011 Er knapt et sjokk. Har ikke sett anelse til livsgnist i dette laget siden september. Er så grått og jævlig atte hjelp. 2
Sir LuckyNr7 Skrevet 7. desember 2011 Skrevet 7. desember 2011 Er knapt et sjokk. Har ikke sett anelse til livsgnist i dette laget siden september. Er så grått og jævlig atte hjelp. Er helt enig med deg, det er bare å pakke sekken å sitte hjemme å se kampene fra sofaen istede, Det virker som spillerne egentlig gir faen
kloffsk Skrevet 7. desember 2011 Skrevet 7. desember 2011 Som nøytral undres jeg. Hva er egentlig deres oppfatning av A. Young? Imponerer ikke akkurat.
Old Game Skrevet 7. desember 2011 Skrevet 7. desember 2011 (endret) Forbanna mediocre. Klarer faen ikke så et jævla innlegg. Dessuten har han fysikk ala Ashley Cole. Kvinngutt Og nøytral kloffsk, haha Fatty leker ja, goody. Har vel spellt basel på bongen Endret 7. desember 2011 av toppmeis
Sir LuckyNr7 Skrevet 7. desember 2011 Skrevet 7. desember 2011 Som nøytral undres jeg. Hva er egentlig deres oppfatning av A. Young? Imponerer ikke akkurat. Young startet greit, men har mistet totalt troen. Ræv, får knapt til noe som helst
kloffsk Skrevet 7. desember 2011 Skrevet 7. desember 2011 (endret) Hva i huleste, Rooney? Game: glemte vel å si at min forbilder er fra Basel :-) Endret 7. desember 2011 av kloffsk
Sir LuckyNr7 Skrevet 7. desember 2011 Skrevet 7. desember 2011 Litt positivt nå, jeg begynner å se et lysglimt i enden av tunnelen
Anbefalte innlegg