Gå til innhold

CL: 06.12.11 Olympiakos v Arsenal, Karaiskakis Stadium


Xanman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette var patetisk å se på, men det eneste jeg virkelig bryr meg om nå er skaden på Santos. Er den alvorlig bør Gibbs få opp farta og bli klar for spill snart.

 

Hvis Gibbs får opp farta blir han vel skadet på vei ut av sykestua igjen. Vi trenger virkelig en pålitelig backup for når Santos er utilgjengelig eller trenger hvile. Gibbs er altfor mye skadet til at han burde prioriteres imo.

Lenke til kommentar

"Speaking on November 24, Arsene Wenger said: "Gibbs is out for maybe four weeks.""

 

Djourou - Mert - Kos - Verm de neste tre ukene da. Ikke katastrofe.

 

edit: "Andre Santos ankle injury looks bad. Hobbled through mixed zone in obvious pain. And proceeded to trip on barrier with bad foot."

 

Noen ganger er det helt forjævlig å hå rett, jfr: "Verminator og Santos starter i dag. Hater at Wenger alltid vil være den snille gutten i klassen. Skulle ha sendt ut et reint B-lag i dag."

Endret av Vestaa
Lenke til kommentar

Han har stått i mål siden han omskolerte fra midtbanen da han var 16 og sees vell ikke som et veldig bra talent. Da ville jeg nesten heller satset på Martinez. I tillegg var han på lån til Dag & Red, før han ble kallt tilbake etter lite spilletid i går tror jeg. Kan se ut som Shea faktisk kommer til å sitte på benken til helgen, noe som er svakt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...