Gå til innhold

Mini-pc til MineCraft


Anbefalte innlegg

Heisann

 

Min lillebror på 8 år har spart opp til å kjøpe sin egen bærbare maskin og jeg er satt ut til å velge hva som er passende. Det som er viktigst er egentlig at den kan kjøre minecraft og at den er så billig som mulig. Men det er et absolutt krav at den kan kjøre minecraft, så hadde vært veldig betryggende hvis noen her kan fortelle om sine erfaringer med minecraft på bærbar og evt hvilken hardware det var i maskinen?

 

Skjermstørrelse har egentlig ikke så mye å si, men det er mest praktisk for han med en liten og portabel maskin. Så skjermen trenger ikke være over 12", kommer egentlig an på hva forskjellen i pris er.

 

Skal vel ikke mye til å kjøre minecraft regner jeg med, så en mini-pc burde vel takle oppgaven? Prisen bør ikke overstige 3000kr hvis det lar seg gjøre. Så har dere noen forslag? :)

 

All hjelp settes pris på.

Endret av siindre
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter litt googling så har jeg også begynt å forstå dette :hmm:

Da er det vel gjerne bedre å gå for en billig 15" skjerm? Netbooks med kraftigere hardware blir vel fort dyrere enn en billig 15". Driver å søker rundt og leter, men setter fortsatt stor pris på forslag og gjerne også hvis noen har minecraft på en eller annen billig laptop.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...