Gå til innhold

Mystisk varemerkeregistrering fra BioWare (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er mulig jeg misforstår hva du sier, men jeg skriver ikke på noe sted i saken at BioWare og LucasArts samarbeider om nok et sci-fi-MMO. Om det kommer uklart frem så beklager jeg. Hovedspekulasjonene går på at dette enten er en kreativ merking av SWTOR i Australia, eller at de samarbeider om et mindre spill med lignende konsepter.

Når det er sagt så finnes det gjentatte eksempler på spillstudio som lager to store MMO-spill samtidig. SOE har konkurrert med seg selv ved gjentatte anledninger, og Blizzard har jo som kjent TItan på vei i tillegg til World of Warvraft.

Skrevet

Eg vil berre ha KOTOR III eg. Evt HD remake av KOTOR I & II. Det hadde vært magisk.

Skal spille SWTOR, men det hadde helt klart vært det beste. Kotor III, med Bioware!

Skrevet

Jeg vil bare ha noe som er vanskelig. Vet ikke hvor vanskelig de gamle "Jedi Academy"-spillene egentlig var, men jeg var ikke gammel, og slet meg gjennom de på en laptop. Savner de! Noen som ønsker å fortelle kort om "Knights Of The Old Republic" serien likner på "Jedi Academy"? = )

Skrevet

Jeg vil bare ha noe som er vanskelig. Vet ikke hvor vanskelig de gamle "Jedi Academy"-spillene egentlig var, men jeg var ikke gammel, og slet meg gjennom de på en laptop. Savner de! Noen som ønsker å fortelle kort om "Knights Of The Old Republic" serien likner på "Jedi Academy"? = )

Kotor er lite utfordrende men har en fantastisk storyline. Det verdt å spille gjennom for absolutt alle Star wars fans.

Skrevet

Ingen utgiver vil utvikle to spill av samme sjanger som MMO. Særlig ikke når det ene har kostet over hundre millioner dollar.

Det er mange utviklere som kun lager MMO Ncoft har cirka laget 5 mmo på noen år

Skrevet (endret)

Eg vil berre ha KOTOR III eg. Evt HD remake av KOTOR I & II. Det hadde vært magisk.

HD remake? Er jo bare å sette opp oppløsningen da.....

Endret av LoveAmiga

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...