Jump to content
Sign in to follow this  
TST

Julekalender 2011 – luke 4 (PS3, X360)

Recommended Posts

Hvem en som vinner, Gled deg til War in the North!!! Et av de beste spillene jeg har prøvd. Jeg melder meg på for Batman, siden det uansett er neste spill på gavelista mi. Men War in the North er et must for enhver tolkien-elsker. Beste spillet noen gang fra Midgard. Batman ser bra ut også :)

Slutt å klage på at det ikke er til det eller det systemet. Om man vinner og ikke har systemet er det en gratis julegave.

Ikkje PC? #Ugunstigt #mildtsagt

Ikke PC? Jeg må begynne å lese gjennom før jeg svarer!

Hvis det er et enormt problem kan dere vel bare selge spillet dersom dere vinner og kjøpe det til PC?

Edited by Webmaster Esso

Ikkje PC? #Ugunstigt #mildtsagt
Ikke PC? Jeg må begynne å lese gjennom før jeg svarer!
Hvis det er et enormt problem kan dere vel bare selge spillet dersom dere vinner og kjøpe det til PC?

Ikkkje et enormt problem bare syns det er merkeligt å ha konkuranse om et multiplatform spilll å ikkje ha med PC. Men trur grunnen er at denne pakken ikkje finnes til PC(har ikkje sjekket) noke som også er veldig synd.

Syns og det er merkeligt at prisguide greiå på siå her ikkje viser PC versjonen.

Vi spurte om PC-utgavene også, men de var dessverre ikke tilgjengelige fra Warner. Derfor vises heller ikke PC-versjonene i prissøket, fordi de ikke er knyttet til artikkelen.