Gå til innhold

Hjelp med Steam!


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har kjøpt et spill på Elkjøp og skulle til og spille det i Steam. Har innstalert det og var klar til og spille det, da jeg ser at isteden for at det står "Play" står det "Purchase". Da kommer jeg inn på spillet sin på en måte nettside på Steam, og der må jeg kjøpe spillet. Hvorfor kommer dette opp? Jeg har jo kjøpt spillet på butikkken? Må jeg kjøpe spillet på butikken og på steam butikken for og få spille spillet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, du må ikke kjøpe det. Det du derimot må er å aktivere spillet i Steam. Dette gjøres ved å trykke på + legg til spill når du er i biblioteket i Steam. Velg så aktiver produkt på Steam. Etter du har lagt inn produktnøkkelen bør spillet dukke opp i lista.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei, du må ikke kjøpe det. Det du derimot må er å aktivere spillet i Steam. Dette gjøres ved å trykke på + legg til spill når du er i biblioteket i Steam. Velg så aktiver produkt på Steam. Etter du har lagt inn produktnøkkelen bør spillet dukke opp i lista.

 

Vell, det er det jeg misstenker. Jeg kjøpte spillet hos en ung pakistansk mann. Jeg fikk ikke med coveret til spillet, så jeg misstenker at han har allerede brukt produkt koden til spillet. Er det sånn at en produkt kode bare kan bli brukt en gang? Uansett, jeg har jo bare cd'en til spillet, så finnes det en mulighet om at jeg kan finne ut produkt koden viss jeg bruker en nettside?

Lenke til kommentar

Vell, det er det jeg misstenker. Jeg kjøpte spillet hos en ung pakistansk mann. Jeg fikk ikke med coveret til spillet, så jeg misstenker at han har allerede brukt produkt koden til spillet. Er det sånn at en produkt kode bare kan bli brukt en gang? Uansett, jeg har jo bare cd'en til spillet, så finnes det en mulighet om at jeg kan finne ut produkt koden viss jeg bruker en nettside?

Du har nok blitt lurt. En produktkode kan kun brukes én gang, og det er ingen måte du kan finne ut koden på.

 

Til info så burde du ikke kjøpe fler spill fra unge pakistanske menn :whistle:

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Vell, jeg beklager for og si dette til dere men jeg orker ikke mer.

 

Måten dere behandler en kommunist eller kall det en Stalin-Berundrer er rett og slett frekt. Dette er uakseptabelt og jeg føler meg ikke lenger som en kommunist. Dere har tatt fra meg makten. Dere tar fra meg meg sjølv. Jeg vet ikke hvem jeg er lenger. Dette dere gjør på er ikke bare mobbing; det er grov utestenging, frekkhet og ikke minst hat mot en kommunist. Hva har dere i mot kommunister som kjøper spill fra unge pakistanske gutter som er privatkopier som ikke en gang har produkt koder? Skjerp dere! Kommunister er kjent for og kjøpe spill fra små gutter, spesielt pakistanere. Dere kan ikke en jævla ting om kommunismen heller ikke Stalin og hvordan han styrte Soviet med sitt diktatur. Jeg ber dere slappe av litt og lese det jeg kommer med i neste avsnitt.

 

Sånn sett fra mitt perspektiv, er jeg den største kommunismen som lever? Jeg skal bli som Stalin en dag! Da kommer dere ikke til og mobbe meg via nettet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...