Gå til innhold

Håndball-VM for kvinner 2011!

Latias

52 stemmer

1. 1. Hvor bra gjør Norge det?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God jul til dere Nora-fans. :xmas:

Takk.

Amanda kjemper ein tøff kamp med Gulldén for min del.

True dat. Er nok alt etter hva man foretrekker selv. For min del er Kurtovic et hakk over Gulldén.

Latias: Hadde ikke vi sånne håndball-babe tråder og lignende?

Skrevet

Er du seriøs nå?

Det var en klar situasjon vi fikk straffe på, men resten var helt grei...

Var et bar situasjoner vi fikk frikast i som ikke skulle vært det. Begge røde var tvilsomme (den siste 2-minutteren til begge spillere, var vel noen andre som skulle ha de). 2-minutteren til Popovic på slutten.

Var et par tvilsomme avgjørelser alt i alt, men vet at du er uenig i alt jeg sier uansett hva det er så er vel meningsløst å diskutere.

Skrevet (endret)

De var ikke norgevennlige.

Hvis det stemmer at Popovic byttet feil, noe jeg regner med så er det jo en klar 2 min. Det at ikke Savic, mener jeg det var henne ikke ble utvist selv om hun var mest aktiv, var jo bare en fordel for de i angrep.

Gale avgjørelser skjer i begge ender av banen, både Montenegro og Norge fikk det man kan kalle for "heldige avgjørelser".

Da blir det Croatia i kvartfinalen, det blir spennende, men de har vi et godt tak på og kanskje Brasil i en semifinale. Det blir en thriller. Vi kan i alle fall ikke møte Russland før en finale.

Endret av ^fmj
Skrevet

Ståa så langt.

Norge kan møta:

Kvartfinale: Romania/Kroatia

Semifinale: Montenegro/Spania/Brasil/Elfenbenskysten

Finale: Resten

vobnmp.jpg

Sannsynlege lag som tar den andre finaleplassen er Russland, Frankrike og Danmark.

post-23219-0-91733700-1323556024_thumb.jpg

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...