Gå til innhold

Håndball-VM for kvinner 2011!

Latias

52 stemmer

1. 1. Hvor bra gjør Norge det?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spanande kamp seinare i kveld. Avkast 23:00 mellom Spania og Brasil. Vinnaren der møter oss i semifinalen.

Eg har sett lite av begge lag, men har fått inntrykk av at dei har høgt tempo og er teknisk gode. Det blir nok ein prøvelse for Norge.

Skrevet

God kamp av Norge! den lille "downeren" på slutten kan ingen klandres for, det er vanskelig å holde konsentrasjonen oppe når du leder med 6-7 mål og det bare er 2 minutter igjen.

Seiern' er vår, seiern' er vår, vi har vunni, seiern' er vår!

Skrevet

Dette var lett. Ikke helt fornøyd med Amanda Kurtovic, men hun kommer seg i neste kamp.

Håper på Brasil. Hadde smakt å knuse vertslandet foran deres egne fans. :)

• Liker 1
Gjest Slettet-w7DZlO15
Skrevet

Nei, faen heller. Vil møte Spania!

Skrevet

Viss hele laget skal spille på Løke, så kommer vi til å slite mot evt Frankrike. For de har et klasseforsvar! Da MÅ vi begynne å sette noen distanseskudd, å skyte mer distanseskudd.... I dag sentra vi jo inn til Løke hele veien...

Skrevet

Det var kjapt gjort. Som venta går det raskt og effektivt for begge lag, angrepsvillige. Det blir ein kjempekamp i semifinalen uansett kven som går vidare her.

Skrevet

Hva skjer med reklamen på banen egentlig? Er jo norsk reklame uansett hvilke lag som spiller.

Og det er jo forsåvidt morsomt med høyt tempo, men jeg synes ikke det er like spennende.

Skrevet

Veit ikkje om eg vil ha det trykket mot oss i semien altså. Det er liv laga, men me skal jo helst til finalen. Publikum hjelper Brasil bra i kveld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...