Gå til innhold

Desse spela gler vi oss til i desember (3DS, iPad, iPhone, Mac, PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

StarWars spillet føler jeg at mange vil kjøpe men slutte og spille etter kort tid, etter og gått gjennom 3 beta'r må jeg si at jeg ble veldig missfornøyd, Spillet er tungt og spille, alt for mange cutscenes til og passe inn som et MMO spill, mange av elementene er oppbrukt og gammeldags, grafikken er helt elendig og gameplayet føles som nevt tungt og jevlig.PVP delen kan bli bra, men PVE delen ser ut til og ligge milevis bak andre som eks Rift

 

Nå er det for det første en beta du har spilt.

 

At grafikken i SWTOR er elendig er tull. De valgte en bevisst en stilistisk kunstretning, akkurat som WoW gjorde. Det er derfor WoW i dag ser bedre ut enn RIFT som kun er 9 måneder gammelt.

 

Så du mener PVE er dårlig fordi det har cutscenes og voiceover, men RIFT har bra PVE pga... hva? Rifter? Quester som er enda dårligere enn WoW's?

 

Det er irriterende med folk som tror at beta betyr "free trial", og at MMORPG kan designes på samme måte som singleplayer spill.

Lenke til kommentar

Hvilket språk er dette?

Hvis kommentaren var rettet mot meg.

Kalles luksus problem, for mange gode ting på en gang, har ikke råd/tid til alt som student, blir kanskje litt kjedelig i lengden når det går tomt for gode spill :)

 

 

Det er nok nynorsken som gjer han ondt.

 

Berre Trine 2 som er interessant her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...