Gå til innhold

Playstation 3 vs xbox 360 slim


i5-2500k

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gå for begge. Men viss du ikke har pengene gå for en PS3. Eksklusivene der er i en helt annen liga med tanke på grafikk.

Utvalget er ganske mye mer annerledes en det X360 har.

 

Spillene i seg selv på begge plattformer er billige når man skal skaffe noen gamle. Viss du skal kjøpe en Xbox 360, husk du må betale fra 250-679kr for Gold 1 år

Begge maskinene er i Slim så de bruker mindre strøm og lager mye mindre lyd når man innstallerer spillene

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Helt klart x360 :thumbup: ps3 er helt ok som en konsoll nummer 2 eller offline maskin , men vill du spille online med venner er det ingen tvil x360 er helt klart milevis bedre en sonys forsøk

 

100% enig, og han over her som sier ps3 exclusives har bedre grafikk, han har tydligvis ikke fått med seg det nye systemet til MS :p

Jeg vil at du skal gå på youtube og se på et spill kalt Uncharted 3, så skal du fortelle meg om et 360spill som kan overgå grafikken,storien,stemmeskuespillet og kvaliteten til Uncharted serien.

Lenke til kommentar

Helt klart x360 :thumbup: ps3 er helt ok som en konsoll nummer 2 eller offline maskin , men vill du spille online med venner er det ingen tvil x360 er helt klart milevis bedre en sonys forsøk

 

100% enig, og han over her som sier ps3 exclusives har bedre grafikk, han har tydligvis ikke fått med seg det nye systemet til MS :p

Jeg vil at du skal gå på youtube og se på et spill kalt Uncharted 3, så skal du fortelle meg om et 360spill som kan overgå grafikken,storien,stemmeskuespillet og kvaliteten til Uncharted serien.

 

Er nok ikke bare Uncharted 3 som danker 360 eksklusives, søk på God Of War 3 opp mot Ninja Blade. God Of War 3 bare feier det vekk av banen. Ja jeg vet Gears ser lekkert ut, men det er et spill mens på PS3 vet jeg om 6 spill som totalt har lamslått meg på grafikken til å være på konsoller.

 

Men for all del, velg den maskinen du føler du vil gå god for ;)

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Min filosofi er at at konsollene skal ikke overleve av multiplattform, siden jeg synes eksklusivene gir meg så mye mer en multiplattform, med tanke på innhold, spillbarhet, grafikk osv.

 

Den comboen som skiller seg ut er PS3/PC, PS3 for eksklusive, PCen for multiplattform og dens eksklusiver, da går man ikke glipp av så mye.

 

Neste generasjon hos meg blir det en dual combo i begynnelsen. Mest sannsynlig PS4 fordi jeg vet her får jeg en del eksklusiver og en ny PC!

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Min filosofi er at at konsollene skal ikke overleve av multiplattform, siden jeg synes eksklusivene gir meg så mye mer en multiplattform, med tanke på innhold, spillbarhet, grafikk osv.

 

Den comboen som skiller seg ut er PS3/PC, PS3 for eksklusive, PCen for multiplattform og dens eksklusiver, da går man ikke glipp av så mye.

 

Neste generasjon hos meg blir det en dual combo i begynnelsen. Mest sannsynlig PS4 fordi jeg vet her får jeg en del eksklusiver og en ny PC!

 

Så om vi skal tolke deg da så skal ikke PC sine multiplattform spill telle..da blir det stusslig å være dedikert pc gamer altså...hehe!

 

Og nå er dette en diskusjon om PS3 og X360...se på toppen det står Playstation 3 vs xbox 360 slim.....IKKE Playstation3 vs xbox 360 slim vs pc....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...