Gå til innhold

Kodeglipp bekrefter trolig ny iPhone


Anbefalte innlegg

Det er ingen som helst tvil om at Apple kommer med ny telefon og nytt nettbrett.

 

At de nå "KAN" være "bekreftet" er billig klikkjournalistikk på sitt styggeste.

 

Men det er jo engang slik Apple sørger for å holde merkevarene sine i nyhetsbildet. "You scratch my back and I'll scratch yours". Vi "lekker" informasjon, du får noe å skrive om. Vi er i nyhetsbildet ukentlig, du får dine sårt etterlengtede klikk. Win-win.

 

Det her går den veien IT-avisen sparker....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det i heletatt noen som har interesse av nyheter fra dette melkende firmaet?

Vel, når det lekker specs og sånn så har det jo en nyhetsverdi forsåvidt.

Men det å påpeke noe absolutt alle vet har ingen nyhetsverdi overhodet.

 

Og mine kilder hos Apple kan bekrefte det som noen har nevnt tidligere i tråden. Det vil komme en iPhone 6 og iPad 5. :p

Lenke til kommentar
Gjest member-97590

Skjønner ikkje grininga med at amobil og andre nettsteder skriver om rykter osv med ny iPhone, iPad osv.

Korfor blir folk så sure over at Apple får omtale? Kan noen som ikkje liker det, gi meg en forklaring? Eg er nysjerrig.

Lenke til kommentar

Skjønner ikkje grininga med at amobil og andre nettsteder skriver om rykter osv med ny iPhone, iPad osv.

Korfor blir folk så sure over at Apple får omtale? Kan noen som ikkje liker det, gi meg en forklaring? Eg er nysjerrig.

Har ikke noe imot at Apple får omtale. Det jeg syns er håpløst er at de presterer å påstå at denne kodeglippen er en bekreftelse på noe som helst. En bekreftelse oppstår omtrent KUN når Apple selv sier at produktet kommer.

 

Denne kodeglippen er bare nok et rykte. Og det er heller ikke noe nytt at det kommer en iPhone 5 og iPad 3. Disse to har det vært ryktet om lenge. Og hvor mange ganger skal en egentlig skrive om et rykte uten å faktisk ha noen ny informasjon utover at det kommer?

 

De kunne lagt inn en string for både iPhone 6, 7, 8 og 9 uten at det hadde hatt noe som helst å si.

 

Som sagt, ALLE vet at det kommer en ny iPhone og iPad. Det som er interessant er specsa.

Hos andre mobilprodusenter kunne dette vært litt interessant, siden en da hadde fått navnet på den nye telefonen og/eller nettbrettet. Men jeg ser liksom ikke for meg at Apple dropper merkevarene iPhone og iPad og kaller produktene noe annet. :p

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Slutt å sutre da.. Det her er god info! Sist gang ble vi jo helt lurt av ryktene som sa at iphone 5 og 4s (en billig versjon) skulle komme! Nå er vi mer sikre på at det KOMMER en iphone 5, og ikke en iphone 4GS (eller no) til neste gang!

Den kommer ikke til å hete iPhone 5 fordi 4S er 5. generasjon.

 

Så nei, det eneste artikkelen "bekrefter" er at det kommer en ny iPhone. Som om det noengang var noen tvil.

Lenke til kommentar
Slutt å sutre da.. Det her er god info! Sist gang ble vi jo helt lurt av ryktene som sa at iphone 5 og 4s (en billig versjon) skulle komme! Nå er vi mer sikre på at det KOMMER en iphone 5, og ikke en iphone 4GS (eller no) til neste gang!
Den kommer ikke til å hete iPhone 5 fordi 4S er 5. generasjon.Så nei, det eneste artikkelen "bekrefter" er at det kommer en ny iPhone. Som om det noengang var noen tvil.

 

Åssen vet du hva apple kommer til å kalle sin neste telefon? Har du kilder dypt inni apple sitt forskningslabratorium? Siden vet at den ikke vil kalles 5.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Åssen vet du hva apple kommer til å kalle sin neste telefon? Har du kilder dypt inni apple sitt forskningslabratorium? Siden vet at den ikke vil kalles 5.

Jeg sa i posten min hvordan jeg vet det. Fordi 4S er den femte iPhone. Det er snakk om å være konsistent i navngivingen. Hadde de kalt neste iPhone (som blir 6. generasjon og som sikkert kommer med iOS6 og A6 prosesser) for iPhone 5 hadde Jobs snudd seg i graven.

Lenke til kommentar

Åssen vet du hva apple kommer til å kalle sin neste telefon? Har du kilder dypt inni apple sitt forskningslabratorium? Siden vet at den ikke vil kalles 5.

Jeg sa i posten min hvordan jeg vet det. Fordi 4S er den femte iPhone. Det er snakk om å være konsistent i navngivingen. Hadde de kalt neste iPhone (som blir 6. generasjon og som sikkert kommer med iOS6 og A6 prosesser) for iPhone 5 hadde Jobs snudd seg i graven.

 

Tull. De har jo allerede brutt denne loven ved å gi ut ios 5 og iphone 4s. så om de gir ut en iPhone 5 med A6 cpu og ios 6 os så betyr det vel ingenting for folk flest.

Lenke til kommentar

Tull. De har jo allerede brutt denne loven ved å gi ut ios 5 og iphone 4s.

Nei. Hadde de gitt ut iOS5 og iPhone 4 hadde de brutt loven. Tar gjerne en recap på hvorfor de kalte 5. generasjon iPhone 4S og ikke iPhone 5, men det regner jeg med du vet.

 

Hvis du virkelig tror at neste generasjon blir hetende iPhone 5 så kjenner du ikke Apple.

Lenke til kommentar
"kodeglipp"... Har folk enda ikke skjønt at det er sånn Apple hyper opp markedet?

 

Hva er egentlig infoen her, at det kommer en ny iphone og en ny ipad, er det strengt tatt noe det noensinne har vært tvil om?

 

Exactly!

 

Ny definisjon på slike artikler; onaniartikkel ? noen trengte å ha det litt godt uten å ha ingredienser til full nytelse for hånden.

Lenke til kommentar

iPhone 5 kommer nok aldri til å se dagens lys, da den finnes allerede i form av 4S.iPhone 6 derimot, den vil nok snike seg ut av fabrikkene en gang til sommeren.

 

Tviler sterkt på dine påstander her. Kan ikke skjønne hvorfor Apple skulle hoppe over et modell nummer. Selv om "logikken" din med generasjoner stemmer så stemmer ikke resten av det. Hadde det vært et kinesisk produkt hadde jeg skjønt at det aldri kom en 4´r.

Lenke til kommentar
Tull. De har jo allerede brutt denne loven ved å gi ut ios 5 og iphone 4s.
Nei. Hadde de gitt ut iOS5 og iPhone 4 hadde de brutt loven. Tar gjerne en recap på hvorfor de kalte 5. generasjon iPhone 4S og ikke iPhone 5, men det regner jeg med du vet.Hvis du virkelig tror at neste generasjon blir hetende iPhone 5 så kjenner du ikke Apple.

 

Hva med når 3`ern kom da? 3S, deretter 4! Nå 4S, deretter 5! Skjønner ikke hvor du får infoen din fra!? Har du en link, oppsett? for er jo bare tull!

Lenke til kommentar

Hva med når 3`ern kom da? 3S, deretter 4! Nå 4S, deretter 5! Skjønner ikke hvor du får infoen din fra!? Har du en link, oppsett? for er jo bare tull!

 

Det finnes ingen iPhone 3.

 

Det finnes bare iPhone 3G, og dette er den andre iPhone modellen, ikke den tredje. Dette er noe jeg trodde alle visste...

 

3GS er den tredje, altså er det logisk at den fjerde heter iPhone 4. Det som IKKE er logisk er at den sjette modellen heter iPhone 5, trodde virkelig ikke dette skulle være så vanskelig å forstå.

Lenke til kommentar

Hvorfor så mange negative kommentarer? Vær glad for at Amobil gidder å holde Dere i aktivitet. Ny iPhone er uansett en jækla viktig begivenhet for ganske så mange nerder. Mange kan leve godt med drømmene sine nå. iPhone er også det som skaper størst interesse blandt folk som forstår seg på teknikk. Ingen har skapt flere nyvinninger enn nettopp Eplefirmaet. Vi driter i nye Samsung, de kommer hver uke. Ny iPhone er en sensasjon!

Hahaha, dette må være årets største onani svar :!:

 

Og jeg som trodde at Android var for nerder jeg. Men ok, takk for at noen bekrefter at man ikke må være en nerd for å kunne bruke Android da :thumbup: .

 

Ok folkens, her er en liten hemmelighet som kanskje en del brukere ikke vet om. Årsaken til at artikkler / innlegg om iOS / iPhone / iPad skaper så mye interesse blant folk er ikke fordi det er gode produkter som blir skrevet om hele tiden, men på grunn av at man kan lese så mange teite poster som den jeg blant annet quoter nå.

 

Man ler seg jo halvt ihjel med å lese artikkler om nettopp iOS / iPhone og iPad nemlig på grunn av alle disse forumbrukerne som går i skryteonani modus over Apple produktene. Man blir jo avhengig av å lese artikkler om iOS og iPhones med at man får en slik latter. Og alle vet jo at en god latter forlenger livet.

 

Det er ikke produktene som er årsaken til at Apple får mest klikk på artikklene / innleggene sine. Det er jo forumbrukerne som er årsaken til det.

 

iPhone har ikke og kommer aldri til å få noe som heter teknikk. Skal man ha teknikk så er det Nokia N9 eller Android som er saken.

 

Apple har ikke skapt noen nyvinninger i det hele tatt. Dem har bare stjelt en masse ting i fra andre OS'er og skrapet de tingene for funksjoner og valgmuligheter bare for å få ting til å virke mye lettere i bruk for så å kalle det dem har gjort for en revolusjon i det mobile markedet.

 

Men uansett, til det denne artikkelen handler om.

 

VIRKELIG, kommer det virkelig en ny iPhone snart?

 

WOOOOOOOW, dette visste jeg absolutt ikke om, liksom :roll:

Endret av Vindicator
Lenke til kommentar

Hvorfor så mange negative kommentarer? Vær glad for at Amobil gidder å holde Dere i aktivitet. Ny iPhone er uansett en jækla viktig begivenhet for ganske så mange nerder. Mange kan leve godt med drømmene sine nå. iPhone er også det som skaper størst interesse blandt folk som forstår seg på teknikk. Ingen har skapt flere nyvinninger enn nettopp Eplefirmaet. Vi driter i nye Samsung, de kommer hver uke. Ny iPhone er en sensasjon!

Hahaha, dette må være årets største onani svar :!:

 

Og jeg som trodde at Android var for nerder jeg. Men ok, takk for at noen bekrefter at man ikke må være en nerd for å kunne bruke Android da :thumbup: .

 

Ok folkens, her er en liten hemmelighet som kanskje en del brukere ikke vet om. Årsaken til at artikkler / innlegg om iOS / iPhone / iPad skaper så mye interesse blant folk er ikke fordi det er gode produkter som blir skrevet om hele tiden, men på grunn av at man kan lese så mange teite poster som den jeg blant annet quoter nå.

 

Man ler seg jo halvt ihjel med å lese artikkler om nettopp iOS / iPhone og iPad nemlig på grunn av alle disse forumbrukerne som går i skryteonani modus over Apple produktene. Man blir jo avhengig av å lese artikkler om iOS og iPhones med at man får en slik latter. Og alle vet jo at en god latter forlenger livet.

 

Det er ikke produktene som er årsaken til at Apple får mest klikk på artikklene / innleggene sine. Det er jo forumbrukerne som er årsaken til det.

 

iPhone har ikke og kommer aldri til å få noe som heter teknikk. Skal man ha teknikk så er det Nokia N9 eller Android som er saken.

 

Apple har ikke skapt noen nyvinninger i det hele tatt. Dem har bare stjelt en masse ting i fra andre OS'er og skrapet de tingene for funksjoner og valgmuligheter bare for å få ting til å virke mye lettere i bruk for så å kalle det dem har gjort for en revolusjon i det mobile markedet.

 

Men uansett, til det denne artikkelen handler om.

 

VIRKELIG, kommer det virkelig en ny iPhone snart?

 

WOOOOOOOW, dette visste jeg absolutt ikke om, liksom :roll:

 

Nå er det vel Android brukerne som stort sett er i skryte modus. De har jo alle VERDENS BESTE telefon. Vi iPhone brukere skryter sjelden av telefonene. Men vi kan fortelle at vi har en telefon vi er meget fornøyd med. Til daglig kjører jeg rundt i en Volvo S60 2.0 Turbo med 225 HK. Nei, det er ikke verdens beste bil, men jeg er meget fornøyd. Jeg vet man får både bedre og billigere biler. Og sitte å si at iPhone ikke har noen teknikk er mer latterlig enn noe annet innlegg her.At Samsung har mer/bedre teknikk enn iPhone er noe de aller fleste både vet og er enig om. Selv iPhone brukerne. Uansett hvor mange muligheter man har med Android er det ofte funksjoner mange andre ikke ser behov eller nytte av.

Endret av iPaal
Lenke til kommentar

Hvorfor så mange negative kommentarer? Vær glad for at Amobil gidder å holde Dere i aktivitet. Ny iPhone er uansett en jækla viktig begivenhet for ganske så mange nerder. Mange kan leve godt med drømmene sine nå. iPhone er også det som skaper størst interesse blandt folk som forstår seg på teknikk. Ingen har skapt flere nyvinninger enn nettopp Eplefirmaet. Vi driter i nye Samsung, de kommer hver uke. Ny iPhone er en sensasjon!

Hahaha, dette må være årets største onani svar :!:

 

Og jeg som trodde at Android var for nerder jeg. Men ok, takk for at noen bekrefter at man ikke må være en nerd for å kunne bruke Android da :thumbup: .

 

Ok folkens, her er en liten hemmelighet som kanskje en del brukere ikke vet om. Årsaken til at artikkler / innlegg om iOS / iPhone / iPad skaper så mye interesse blant folk er ikke fordi det er gode produkter som blir skrevet om hele tiden, men på grunn av at man kan lese så mange teite poster som den jeg blant annet quoter nå.

 

Man ler seg jo halvt ihjel med å lese artikkler om nettopp iOS / iPhone og iPad nemlig på grunn av alle disse forumbrukerne som går i skryteonani modus over Apple produktene. Man blir jo avhengig av å lese artikkler om iOS og iPhones med at man får en slik latter. Og alle vet jo at en god latter forlenger livet.

 

Det er ikke produktene som er årsaken til at Apple får mest klikk på artikklene / innleggene sine. Det er jo forumbrukerne som er årsaken til det.

 

iPhone har ikke og kommer aldri til å få noe som heter teknikk. Skal man ha teknikk så er det Nokia N9 eller Android som er saken.

 

Apple har ikke skapt noen nyvinninger i det hele tatt. Dem har bare stjelt en masse ting i fra andre OS'er og skrapet de tingene for funksjoner og valgmuligheter bare for å få ting til å virke mye lettere i bruk for så å kalle det dem har gjort for en revolusjon i det mobile markedet.

 

Men uansett, til det denne artikkelen handler om.

 

VIRKELIG, kommer det virkelig en ny iPhone snart?

 

WOOOOOOOW, dette visste jeg absolutt ikke om, liksom :roll:

 

Nå er det vel Android brukerne som stort sett er i skryte modus. De har jo alle VERDENS BESTE telefon. Vi iPhone brukere skryter sjelden av telefonene. Men vi kan fortelle at vi har en telefon vi er meget fornøyd med. Til daglig kjører jeg rundt i en Volvo S60 2.0 Turbo med 225 HK. Nei, det er ikke verdens beste bil, men jeg er meget fornøyd. Jeg vet man får både bedre og billigere biler. Og sitte å si at iPhone ikke har noen teknikk er mer latterlig enn noe annet innlegg her.At Samsung har mer/bedre teknikk enn iPhone er noe de aller fleste både vet og er enig om. Selv iPhone brukerne. Uansett hvor mange muligheter man har med Android er det ofte funksjoner mange andre ikke ser behov eller nytte av.

Nå er det vel heller at de fleste iOS brukerne ikke tåler å høre sannheten om hvor bra Android faktisk er i dag. Greit at Android ikke var helt så bra før i tiden, men i dag er det noe helt annet.

 

For iOS brukerne så kan det høres ut som at vi skryter mye av Android, men fakta er at Android har så mye mere funksjoner og valgmuligheter enn iOS at det kan høres ut som at vi skryter i hytt og pine når vi snakker om de forskjellige mulighetene med Android over iOS.

 

Glansdagene til iOS er over og iOS må se seg slått av Android i dag på det meste.

 

Og grunnen til at dere nesten aldri blir tatt for å skryte av en iPhone er jo simpelt fordi iPhone har lite og ingenting å stille opp med mot Android.

 

Men posten jeg quotet over er jo et godt ekempel på at han får alle iOS brukere til å se dumme ut med en slik kommentar.

Endret av Vindicator
Lenke til kommentar

Og dine innlegg er et veldig godt eksempel på å få alle Android brukere til å se dumme ut. Du gjør jo akkurat det samme som han du quotet bare du holder med Android. Jeg vil si at dere begge er på villspor om hva som er realiteten. Sannheten er et sted mitt i mellom dere begge.

 

Som jeg prøvde å skrive i mitt innlegg så er iPhone brukere klar over at Android har gått forbi iOS på veldig MANGE områder for lenge siden. Men poenget er at det er de færreste som trenger eller har noen glede av det. Vi er fornøyd med en bra telefon og trenger derfor ikke å velge det beste.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...