Gå til innhold

Kodeglipp bekrefter trolig ny iPhone


Anbefalte innlegg

Og dine innlegg er et veldig godt eksempel på å få alle Android brukere til å se dumme ut. Du gjør jo akkurat det samme som han du quotet bare du holder med Android. Jeg vil si at dere begge er på villspor om hva som er realiteten. Sannheten er et sted mitt i mellom dere begge.

 

Som jeg prøvde å skrive i mitt innlegg så er iPhone brukere klar over at Android har gått forbi iOS på veldig MANGE områder for lenge siden. Men poenget er at det er de færreste som trenger eller har noen glede av det. Vi er fornøyd med en bra telefon og trenger derfor ikke å velge det beste.

Så jeg skryter av å si sannheten med at Android er like bra eller bedre enn iOS I DAG?

 

Igjen, posten min over sier sannheten på hvordan ting er nå per dags dato.

 

Dette argumentet med at folk ikke trenger det ene og det andre på en mobil i dag er bare tøv og tullete argumentasjon mot Android. Blir jo det samme som å si at jeg ikke trenger ABS bremsesystem på bilen min siden jeg er så forsiktig i trafikken og bråbremser aldri.

 

Poenget er at man aldri vet om man kommer til å få bruk for det. Jeg kjører selv opp til klasse B setrifikatet nå og har fått sett selv med å kjøre en bil i 60 km/t på glattisen og bremse opp.

 

Med ABS på sklei jeg ca 45 meter på isen, mens uten ABS'en på (var bare å slå av motoren for å bremse uten ABS) sklei jeg 86 meter i 60 km/t. Dette er med en mere nyere BMW 318D.

 

Etter å ha opplevd det selv, så tror jeg at jeg aldri kommer til å kjøpe meg en bil uten ABS bremsesystem eller antiskrens.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, men du slakter iPhone. Noe som blir helt feil da det ikke er noen dårlig telefon. Den sammenligningen din er helt på jordet. Men om man absolutt skal bruke den så vil jeg påstå at begge OS har "ABS", men Adroid har sportsskiver og klosser som gir bedre bremse effekt. Android er et mye mer fleksibelt og åpent OS en iOS. Men det er fortsatt ingen grunn til å slakte iOS da det er et godt OS mange setter stor pris på. iPhone brukere har sett seg slått av Android for lenge siden, men ser fortsatt ingen grunn til å bytte OS så lenge vi er fornøyd med det vi har.

Lenke til kommentar

Nei, men du slakter iPhone. Noe som blir helt feil da det ikke er noen dårlig telefon. Den sammenligningen din er helt på jordet. Men om man absolutt skal bruke den så vil jeg påstå at begge OS har "ABS", men Adroid har sportsskiver og klosser som gir bedre bremse effekt. Android er et mye mer fleksibelt og åpent OS en iOS. Men det er fortsatt ingen grunn til å slakte iOS da det er et godt OS mange setter stor pris på. iPhone brukere har sett seg slått av Android for lenge siden, men ser fortsatt ingen grunn til å bytte OS så lenge vi er fornøyd med det vi har.

Jeg slakter den ikke i det hele tatt. Jeg bare sier det at det er litt vanskelig å skryte over noe med iPhone i dag. I 2007 og 2008 så var det ganske så lett å kunne skryte over en iPhone. Men de dagene er over.

 

Det er faktisk ingenting med en iPhone i dag som er skryteverdig lengere. Og derfor er det så lite skryt i fra den siden som du blant annet nevnte. Og som jeg også sa over at da vil jo iOS folkene oppfatte oss som har Android at vi skryter mye over OS'et og telefonene når vi snakker om alle de tingene i Android når vi i bunn og grunn ikke gjør det, for vi snakker bare ren fakta av hvordan Android mobilene er i dag.

Endret av Vindicator
Lenke til kommentar

Godt jeg og iPaal ikke gidder å skryte da. Vi er nemlig fornøyde med telefonen slik den er, og hvor mange skryte faktorer vi har på telefonen er egentlig uinteressant. Men for mange er jo e-penis veldig viktig. Men når man kjøper iphone, om man er litt inne på mobilmarkedet, så vet man at verken cpu, ram mengde, kamera, skjermstørrelse osv er best i klassen. De er ofte veldig gode i den tiden telefonen blir lansert, og de holder seg aktuelle lenge. Men noen specsskryte telefon har de aldri vært i mine øyne. Men who cares.

Lenke til kommentar

Godt jeg og iPaal ikke gidder å skryte da. Vi er nemlig fornøyde med telefonen slik den er, og hvor mange skryte faktorer vi har på telefonen er egentlig uinteressant. Men for mange er jo e-penis veldig viktig. Men når man kjøper iphone, om man er litt inne på mobilmarkedet, så vet man at verken cpu, ram mengde, kamera, skjermstørrelse osv er best i klassen. De er ofte veldig gode i den tiden telefonen blir lansert, og de holder seg aktuelle lenge. Men noen specsskryte telefon har de aldri vært i mine øyne. Men who cares.

De fleste Android folkene skryter heller ikke av Android. Men på grunn av at Android har så mye ting og tang som dere eller den vanlige normannen ikke en gang vet hva er f.eks, så kan det oppfattes at de fleste Android folkene skryter da.

 

Men igjen, dette er feil.

Endret av Vindicator
Lenke til kommentar

Seriøst!

 

De aller fleste kjøper seg en tlf, uten å krangle livet igjennom hva som er spesifikk tilpasset for den enkelte, let it be that way..

Bruksområde og pris teller for de aller fleste, hvorfor starte mob-www3 grunnet individuelle meninger?

 

Og trakke på/krangle om andre brukeres egne meninger til verdens ende? Give me a brake..

Mitt råd er, gi dere med personalisering av mob-tlf, baken er som smaken.

 

 

:)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...