Gå til innhold

gaming laptopp (skal brukes som skole pc)


  

7 stemmer

  1. 1. vilken pc (mormi som betala)

    • alienware m14x (godt oppgradert)
      5
    • asus g53sx
      2
    • msi g683
      0


Anbefalte innlegg

hei, jeg skal kjøpe meg en pc som klarer spill fint og som er ikke så altfor stor, da kommer valget enten på asus g53sx i5 gtx 560m, msi gt683 i5 gtx 560m eller alienware m14x i7 gt555m. alienware'n er den mormi som skal betale synest er finest til det bruket jeg skal ha, så hva synest dere. ? altså jeg tenker på vekt, utsene, merje, størrelse og ytelse ;)

jeg vill ha alienware'n fordi den får jeg 2700 kr rabatt på også så den kommer på en pris på 9,8k msi'n kommer på 8,5k mens asusen kommer på 8,5k ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal du bruke maskinen som skole pc, vil Asus G53SX bli veldig tung og bære rundt da den veier 4kg + laderen. Prøvde selv å bruke en 4kg+ tung laptopp på VGS, og likte det absolutt ikke. Hvis jeg skulle valgt en skole- og gaming laptopp, så måtte det blitt M14X. Dette fordi den veier bare 2.8kg, er ganske kraftig, og har et design som ungdommen likar; du vil få maaaaaaaasse blikk og kommentarer når du kjører alienware.

Endret av kidio007
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skal du bruke maskinen som skole pc, vil Asus G53SX bli veldig tung og bære rundt da den veier 4kg + laderen. Prøvde selv å bruke en 4kg+ tung laptopp på VGS, og likte det absolutt ikke. Hvis jeg skulle valgt en skole- og gaming laptopp, så måtte det blitt M14X. Dette fordi den veier bare 2.8kg, er ganske kraftig, og har et design som ungdommen likar; du vil få maaaaaaaasse blikk og kommentarer når du kjører alienware.

tusen takk for det, nå har eg bestemt meg ;)

 

Hjelp sa du? Orker ikke ;) Har ikke hele dagen.

 

:!:

vet det var lit teit. men sorry vist eg brukte opp tida di ;) men jeg har vertfall tat et valg =P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...