Gå til innhold

Hvordan finne en MSI leverandør?


Dammed

Anbefalte innlegg

I 2008 kjøpte jeg et MSI 8800GTS skjermkort fra Amentio. Dette kortet har nå sluttet å fungere. Jeg sendte mail til Amentio om dette og krevde reklmasjon. Fikk svar tilbake at Amentio jeg kjøpte fra gikk som sikkert flere av dere vet konkurs i Mai 2011. Og at det nye Amentio ikke har ansvar ovenfor tidligere kunder da de er en ny bedrift. :new_woot:

 

Veldig gøy for min del, så jeg tok og googlet litt rundt og fant flere poster på dette, og så at man skal klage til distributør/importør.

 

Jeg sendte mail tilbake til Amentio hvor jeg sjekket om de importerte dette grått eller ikke. De skrev tilbake at den tidligere Amentio benyttet en norsk leverandør, men siden de ikke har tilgang på tidligere ordrer så vet ikke de hvem som var distributør/leverandør av dette skjermkortet.

 

Jeg har tatt kontakt med MSI via et "online customer service" system. Men er litt redd for at det kommer til å ta lang tid. Det finnes ikke et Norsk kontor, og heller ikke mail adresse til UK kontoret som er nærmest.

 

Vet noen om en annen måte å finne hvem som var MSI leverandører i 2008?

Endret av Dammed
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette kommer fort til å koste mer enn det smaker da du antagelig ender opp med å måtte sende det til MSI for rep selv med de fraktkostnader dette medfølger.

8800GTS er jo strengt tatt et gammelt drittkort(Har samme selv) og det kan strengt tatt erstattes med noe tilsvarende eller bedre for noen hundrelapper.¨

 

Spar deg et tonn med frustrasjon og kjøp noe nytt fra en stabil leverandør som ikke går konk. :whistle:

Lenke til kommentar

Gitt at det faktisk kom fra en norsk leverandør ja, og at de tar på seg ansvaret, noe som langt ifra er sikkert.

 

Jeg har sett flere konkurser og det er alltid forbrukere som blir skadelidende i slike saker.

Retten er åpenbart på forbrukers side, men hvis ingen påtar seg ansvar så er det fånyttes.

Endret av vidarkri
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...