Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er kjærsten min lei av meg? Rygger unna...


Anbefalte innlegg

Det sies at kvinners intuisjon er sterk, at kvinnen lett kan føle om noe ikke er som det skulle.

 

Saken er at jeg merker at kjæresten min igjennom noen måneder rygget unna meg mest følelsesmessig, men også fysisk. Det er ikke så store forskjeller fra før at andre ville merket noe, men jeg selv merker det. Vi bor ikke sammen, men er med hverandre en god del (dog mindre enn før).

 

Det jeg merker:

- Jeg må nesten be om kos! Spesielt etter sex. Han kan ligge ved siden av meg 5 min og deretter bli ivrig på å gjøre noe annet. (må si han har afhd tendens og vil ofte at det skal skje noe hele tiden.)

- jeg får ikke lenger så mange søte meldiger.

- hører generelt mindre i fra han. Før var det flere ganger dagen, nå et det kanskje bare en.

- han sier oftere at han ikke kan møte meg, eller utsetter til neste dag. Noe han aldri gjorde før! Da var det han absolutt skulle være sammen 24/7.

- Han er mer rastløs når jeg skal være med han nå, spesielt i helgene. Før var det kjempe stas å kose oss med film, nå synes jeg han heletiden hinter om å gå ut i helgene.

- Han forteller lite om følelsene sine. Ellers er han god med å vise i handling. (var i alle fall)

 

Generelt merker jeg mindre interesse. Som at han begynner å bli lei eller ta meg for gitt. Og vi har ikke vært sammen i ett halvt år engang.

 

MEN; når jeg tar dette opp med han at jeg føler han rygget unna, så nekter han for dette. Han sier han ikke er lei av meg og at det er meg han vil ha. Så det nytter ikke å spørre han.

 

What to do? Ellers vet jeg egentlig at han liker meg godt, jeg tror egentlig bare han blir fort lei. Slik som nå så ligger han med ryggen mot meg i sengen å sover. Jeg spurte tidligere om han kunne holde rundt meg, og han bare sa jeg kunne holde rundt han. Vel er vel ingen overasskelse at det var jeg som måtte føye meg. Hvis ikke hadde det ikke blitt noe nærhet i det heletatt.

 

Må selvfølgelig legge til at tidligere i forholdet var det han som var PÅ heletiden!

 

Trist :-(

 

 

Postet av anonym: fb291304947daa36bab0639816e65fa8

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

TS her

 

Jeg har jo spurt han. Han nekter for å være lei av meg eller noe. Ikke vil han ha space heller. Han sier mye det jeg vil høre tror jeg.

Han sier han er forelsket i meg og flere ting bekrefter dette inni mellom, men så har man de dagene han bare er helt "off".

 

Jeg er DØDS forelsket i han. Vil ligge nær han 24/7! Helt sykt..!

Derfor er jeg kjempe lei meg, for jeg frykter hans forelskelse er mer eller mindre borte.

 

Hva kan jeg gjøre? Vet at han ikke vil miste meg men... Er det noe jeg kan gjøre for å få gnisten for meg tilbake for han?

P.S jeg tror at krangling kan være en grunn for hans "tilbakeholdenhet", da vi har kranglet en del (mitt intiativ) den siste tiden pga min usikkerhet.

 

Postet av anonym: fb291304947daa36bab0639816e65fa8

Lenke til kommentar

Ts her

 

Ikke vær så needy? Jeg oppfører meg bare som vanlig ungdom som er forelsket. Det omfatter jo masse kos og intimitet.

 

Før var det han som var på heletiden! Skulle være med meg hver dag, sove med meg koste hva det koste ville ol.

 

Heldigvis fikk vi kost oss en del på morningen :) Han lå å holdt rundt meg masse! :)

 

Hvordan holder man på kjæresten's interesse da? Er kjedelig at jeg må heletiden ikke gi for mye av meg selv.. i frykt for at han skal gå lei.

 

Postet av anonym: fb291304947daa36bab0639816e65fa8

Lenke til kommentar

Er ikke dette normalt? Etter som forholdet varer, så forandrer det seg. Behovet om å være sammen hele tiden er kanskje ikke like sterkt som før, og folk forandrer seg. Kanskje han bare ønsker å få deg med på nye ting, enn å gjøre det samme hver helg? Tror ikke du skal være så bekymret over det at han heller vil at du skal holde rundt han, og hva er det du har så imot det å holde rundt din kjæreste kjære? Hvorfor skal han holde rundt deg hele tiden?

Lenke til kommentar

Hvis man bare krangler nok så kan man ta livet av de aller beste forholdene. Tror det er en sikker vinner på å drepe enhver form for gnist.

 

Kommunikasjon handler ikke om å peke på hvem som har gjort noe galt eller hvem som gjør hva, det handler om å høre etter hva den andre har å si og ikke bli sinna fordi de sier det de mener.

 

Jo mer man prøver/maser/klenger på noen som allerede har tatt litt avstand, jo større blir avstanden. Gi han litt rom, ikke alltid send den første meldinga, vent til han sender melding. Lek litt med han så han våkner til igjen.

 

Og slutt med den kranglinga, ungdomstid.. de som lengter tilbake til den tiden husker ikke hvordan det egentlig var..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...