H.A.A.R.P Skrevet 25. november 2011 Skrevet 25. november 2011 Etter sikkert ett halvannet år har jeg kommet fram til hvordan du får nat type open! Denne garanterer deg det! Dette er for alle P2602-HWT,p2602-hwtF3 osv! 1. Gå til din "Default Gateway" Logg inn til Zyxel's administrasjon. 2. Trykk på Network -> Wan -> Advanced mode ->PPPoE Passthrough. velg Yes og Apply. 3. Gå på din Xbox 360-> System Settings-> Network settings-> Configure network -> Gå til høyre en gang 4. Du kan nå skrive inn ditt PPPoE brukernavn og passord. 5. Trykk done og trykk test Xbox Live Connection 6. Sjekk ditt spill om du har NAT type: OPEN Problemer? Se nedenfor eller spør her i tråden. Du må ha PPPoE brukernavn og slikt i orden. Sjekk dette ved på gå på Network-> Wan. Her skal det stå (Current Status: PPPoE Connected) Har du ikke ditt brukernavn og PPPoE-passord? Ring din ISP-leverandør (i mitt tilfelle Telenor), og spør. Vær så snill folkens å bekreft at dette virket om det gjorde det, og avbekreft det og det ikke virket. Takk for at dere så her 1
Insomniatic Skrevet 1. desember 2011 Skrevet 1. desember 2011 Dette er faktisk første løsningen på dette som har virket for meg ! Har googlet i flere timer og bare fått samme svar om å åpne porter, kontakte ISP og alt det der. Men nå ser det faktisk ut til at jeg får spillt igjen! Bruker forøvrig ZyXel P-2602HWT multimodem fra Telenor, og det er Black Ops som nå virker perfekt med xboxen min Takk for en kjempefin guide og løsning! 1
MA5H Skrevet 17. mars 2012 Skrevet 17. mars 2012 Hei!.. Jeg har det samme problemet på PC / MW3.. Noen forslag? Jeg har prøvd de 2 første stegene, men kommer ikke lengre..
Hans Erling Skrevet 17. mars 2012 Skrevet 17. mars 2012 Da vil jeg anbefale seg å ringe Telenoreksperten (82090100) selv om det koster litt neste gang istedet for å gruble på noe i halvannet år. Jeg tror alle der kunne gitt deg dette svaret (jobber der selv). Du kunne kanskje t.o.m. fått det via Telenor sin Facebook side.
MA5H Skrevet 17. mars 2012 Skrevet 17. mars 2012 Du kunne ikke prøvd å sett på problemet gjennom TeamViewer? Hvis noe sånt er mulig!
Insomniatic Skrevet 20. mars 2012 Skrevet 20. mars 2012 Da vil jeg anbefale seg å ringe Telenoreksperten (82090100) selv om det koster litt neste gang istedet for å gruble på noe i halvannet år. Jeg tror alle der kunne gitt deg dette svaret (jobber der selv). Leit at jeg ikke fikk snakka med deg da jeg ringte inn og hadde dette problemet noen måneder tilbake. Jeg fikk bare svar at det var Microsoft sin skyld og at Telenor ikke kan hjelpe til med det, og jeg ble da bedt om å ta det opp med Microsoft. Microsoft sendte meg forøvrig bare hele greia de har på sidene sine om hvordan generelt sett komme på Live.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå