Totenkopf Skrevet 14. august 2003 Skrevet 14. august 2003 last ned Random'nuts versjon av kazaa lite fra www.k-lite.tk.. det er den beste versjonen
Swafty Skrevet 14. august 2003 Forfatter Skrevet 14. august 2003 Jeg trodde den her Kazaa Lite 18.12 2002 var den beste
Totenkopf Skrevet 14. august 2003 Skrevet 14. august 2003 Jeg trodde den her Kazaa Lite 18.12 2002 var den beste bare last ned k-lite, det er en forbedret versjon av Kazaa Lite
MrLee Skrevet 14. august 2003 Skrevet 14. august 2003 enhvær versjon uten spyware er bedre enn kazaa....
Swafty Skrevet 15. august 2003 Forfatter Skrevet 15. august 2003 Nå har jeg installert Kazaa Lite og det er mye bedre enn det andre kazaa! Det gjorde sånn at dataen klikket mange ganger og VIRUS!!! VANLIG KAZAA SUGER!!! KAZAA LITE RULERLITERULER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Suppelars2k Skrevet 15. august 2003 Skrevet 15. august 2003 Nå har jeg installert Kazaa Lite og det er mye bedre enn det andre kazaa!Det gjorde sånn at dataen klikket mange ganger og VIRUS!!! *caps og masse utropstegn* og du kan pokkermeg få kutte ut utropstegn og caps ****** så irriterende!
Swafty Skrevet 15. august 2003 Forfatter Skrevet 15. august 2003 OK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Totenkopf Skrevet 15. august 2003 Skrevet 15. august 2003 Det gjorde sånn at dataen klikket mange ganger og VIRUS!!! vent, gjorde kazaa sånn at "dataen VIRUS!!!"?
Swafty Skrevet 15. august 2003 Forfatter Skrevet 15. august 2003 Det gjorde sånn at dataen klikket mange ganger og VIRUS!!! vent, gjorde kazaa lite sånn at "dataen VIRUS!!!"? Nei, det var det vanlige Kazaa dritten som gjorde det sånn at det kom VIRUS!!! Ikke Kazaa Lite for det vet vi jo alle at RULER!!!
Suppelars2k Skrevet 15. august 2003 Skrevet 15. august 2003 OK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! )/=(%")(%/ deg
Totenkopf Skrevet 15. august 2003 Skrevet 15. august 2003 Det gjorde sånn at dataen klikket mange ganger og VIRUS!!! vent, gjorde kazaa lite sånn at "dataen VIRUS!!!"? Nei, det var det vanlige Kazaa dritten som gjorde det sånn at det kom VIRUS!!! Ikke Kazaa Lite for det vet vi jo alle at RULER!!! jeg sa kazaa lite, men mente kazaa
Döden Skrevet 15. august 2003 Skrevet 15. august 2003 Er ikke virus i kazaa, men spyware i kazaa. Kazaa lite er uten spyware, men med like mange virus. (Virus hos de du laster ned fra!) (Tommi, din jevla n00b! )
Jonas Skrevet 15. august 2003 Skrevet 15. august 2003 kazaa, den første suger, mildt sagt. den gjør pc'en din så mye mye tregere. til alle som bruker det: slett hele hardisken på hvilken som helst måte og drit i last det ned. mitt tips.. og til deg tommi: du skulle ikke ha brukt et par utropstegn da??
Endre Skrevet 15. august 2003 Skrevet 15. august 2003 VANLIG KAZAA SUGER!!! KAZAA LITE RULERLITERULER ! Nei, BitTorrent ruler.
Apoc_ Skrevet 16. august 2003 Skrevet 16. august 2003 Jeg har altid foretrekt vanlig kazaa. Det er bare så genialt! Dessuten er det ikke så mye spyware etc som folk skal ha det til.
Endre Skrevet 16. august 2003 Skrevet 16. august 2003 Jeg har altid foretrekt vanlig kazaa. Det er bare så genialt!Dessuten er det ikke så mye spyware etc som folk skal ha det til. Da gaar jeg utifra at du ikke har proevd kazaalite. Det har alle funksjoner KMD har, pluss masse mer, men det er ikkeno reklame og spyware.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå