Gå til innhold

Skyrim er mye større enn vi tror (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke det ekstra landskapet kun et resultat av at de bruker en slags kart-generator for å få riktige områder i forhold til verdenen? Jeg tipper de har ganske detaljerte kart fra før, så de har sikkert brukt dette til å lage grovutkastet som designerne så har finpusset på.

 

Med en gang vi kommer over den "skjulte" delen så er grovutkastet fortsatt der, men alt annet ser ut til å være standard ting som enten har kommet av verktøy eller brukt liten tid på å lage.

Lenke til kommentar

Har de gått ut med en grunn for hvorfor støtte for høyere minnebruk blir tatt vekk fra brukerne ? Slik jeg forstår det, skal det gå an å modifisere spillet ?

Går fint ann å modifisere Skyrim ja! Sjekk ut www.skyrimnexus.com, så får du opp alle mods som er lagt ut hittil ^^ Må ha modmanageren da, men det er bare å trykke på topplisten, så får du den opp ^^

 

Nokon mod manager er ikkje eit krav.

 

Det er forresten nærliggande å tru at det "ekstra" landskapet i dei retningane kor Skyrim ikkje er omkrinsa av hav, er der for at ting skal sjå logiske ut i høve til distant land når du er på stader kor du kan sjå ut av Skyrim. Ikkje så mykje hokuspokus.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar
Har de gått ut med en grunn for hvorfor støtte for høyere minnebruk blir tatt vekk fra brukerne ? Slik jeg forstår det, skal det gå an å modifisere spillet ?
Går fint ann å modifisere Skyrim ja! Sjekk ut www.skyrimnexus.com, så får du opp alle mods som er lagt ut hittil ^^ Må ha modmanageren da, men det er bare å trykke på topplisten, så får du den opp ^^
Nokon mod manager er ikkje eit krav.Det er forresten nærliggande å tru at det "ekstra" landskapet i dei retningane kor Skyrim ikkje er omkrinsa av hav, er der for at ting skal sjå logiske ut i høve til distant land når du er på stader kor du kan sjå ut av Skyrim. Ikkje så mykje hokuspokus.

 

Skal du ha texture mods, så trenger man ikke mod manager nei ^^

Lenke til kommentar
Har de gått ut med en grunn for hvorfor støtte for høyere minnebruk blir tatt vekk fra brukerne ? Slik jeg forstår det, skal det gå an å modifisere spillet ?
Går fint ann å modifisere Skyrim ja! Sjekk ut www.skyrimnexus.com, så får du opp alle mods som er lagt ut hittil ^^ Må ha modmanageren da, men det er bare å trykke på topplisten, så får du den opp ^^
Nokon mod manager er ikkje eit krav.Det er forresten nærliggande å tru at det "ekstra" landskapet i dei retningane kor Skyrim ikkje er omkrinsa av hav, er der for at ting skal sjå logiske ut i høve til distant land når du er på stader kor du kan sjå ut av Skyrim. Ikkje så mykje hokuspokus.
Skal du ha texture mods, så trenger man ikke mod manager nei ^^

 

Skal du ha hvilken som helst mod, så trenger man ikke mod manager nei...

 

Data files i launcheren, huk av og spill.

Lenke til kommentar

Sjekk ut www.skyrimnexus.com, så får du det opp med en gang! lasta ned samma sjæl ^^

 

Om ikke Nexusen hadde vært så utrolig treig disse dager så! :p

 

Edit: Mer interessert i en UI mod naturligvis, men det tar tid med det systemet Bethesda har satset på.

Endret av Godsaker
Lenke til kommentar

Hvilken tråd i forumet er fin til anbefalninger av Skyrim mods?

 

Eg har iallefall ein, men den har ikkje -alt-. Prøver å styre unna WIPs, mellom anna: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1393325

 

Er opent for at kven som helst kan tilrå mods.

 

I høve til mod managers: Dei er berre eit absolutt krav om forfattaren kun har distribuert i omod-format (smod?) - og sjølv då er omoden kompilert frå det same utgongspunktet ein ville hatt for ein manuell installasjon. Om du ikkje vil dille med mappekopiering er sjølvsagd mod managers hendige - men det er villeiande å seie at dei er eit krav.

Lenke til kommentar

Nei, men om jeg får gjette så vil jeg tro at det er en uheldig bivirkning av at de beskytter .exe-fila, som nok igjen er for å forhindre no CD-cracker og lignende. Lenger ned i artikkelen finner du en lenke til en modifikasjon som låser opp minnebegrensningene på en annen måte.

 

Virker jo litt sent å gjøre det nå? Regner med at spillet er cracket for lengst?

 

AtW

Lenke til kommentar

Nei, men om jeg får gjette så vil jeg tro at det er en uheldig bivirkning av at de beskytter .exe-fila, som nok igjen er for å forhindre no CD-cracker og lignende. Lenger ned i artikkelen finner du en lenke til en modifikasjon som låser opp minnebegrensningene på en annen måte.

 

Virker jo litt sent å gjøre det nå? Regner med at spillet er cracket for lengst?

 

AtW

 

Det er helt riktig, spillet var cracket ca ett døgn før det ble åpnet på steam...

Endret av Wrathmont
Lenke til kommentar
Nei, men om jeg får gjette så vil jeg tro at det er en uheldig bivirkning av at de beskytter .exe-fila, som nok igjen er for å forhindre no CD-cracker og lignende. Lenger ned i artikkelen finner du en lenke til en modifikasjon som låser opp minnebegrensningene på en annen måte.
Virker jo litt sent å gjøre det nå? Regner med at spillet er cracket for lengst?AtW
Det er helt riktig, spillet var cracket ca ett døgn før det ble åpnet på steam...

 

Den første fungerende cracken kom like etter det var unlocka i Australia. Jeg satt å fulgte med for å si det slik =p Spille så tidlig som mulig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...