Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Min vei mot suksess og rikdom i alle felt!


Anbefalte innlegg

Min vei mot suksess og rikdom i alle felt!

Andre folk sier til meg at penger ikke er alt og at man må heller være ærlig og redlig.

Vell, det stemmer jo det, og jeg vil jo være det. Og jeg vil si jeg er det og.

De gangene jeg ikke er det så har værtfall karmaen bitt hardt tilbake hver eneste gang!

Er det en regel som tilsier om man feiler en gang at det må være med deg og forandre din fremtid?

Vell, i det siste har jeg følt det sånn, men jeg tar jo også mange sjanser, men er det ikke slik

man blir suksessfull? Må ta sjanser og håper man treffer på de?

Har nå startet opp 2 firmaer, har 100% jobb, og har noe annet på siden som kan bringe inn

penger.

Jeg er nå 21 år og vet at jeg til slutt kommer til å lykkes!

 

Min plan er ikke å leve 8-16 jobb og være slave for noen andre, det er ikke slik jeg oppererer.

Jeg skal bli så suksessfull at jeg kan gjøre det jeg vil til når jeg vil!

Jeg vil oppleve verden og alt den har og by på, jeg vil leve livet fult! Og jeg skal også det!

Jeg må bare finne veien hvor jeg kan gjøre det!

Jeg ber herved alle mine feil, alle mine løyner går vekk, jeg vil hjelpe alt og alle!

Jeg er litt klumsete, men hva så? Jeg kan tilby de beste av meg, mitt beste er bedre enn de

flestes beste, jeg kan hjelpe folk med å få orden på livet sitt. Jeg kan fikse de fleste!

Hvorfor er ikke folk mer glad i meg? Er det mitt store ego som kommer i veien? Mitt hig etter

suksess har gjort at mine medmennesklige relasjoner har gått bort.

Jeg vil si jeg er den flinkeste og forstå mennesklig tankegang og adferd!

Men hvorfor blir jeg det motsatte av det jeg vil utifra det her?

 

Tanker om forbedring?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor er ikke folk mer glad i meg? Er det mitt store ego som kommer i veien? Mitt hig etter

suksess har gjort at mine medmennesklige relasjoner har gått bort.

 

Tanker om forbedring?

Den viktigaste suksessen ein kan gjera er etter min meining gjennom medmennesklige relasjonar. Følg draumen din, men ha eit vel så stort fokus på det som ikkje kan kjøpast for pengar.

 

Det er litt misforstått at rikdom er lik suksess og lykke.

Lenke til kommentar

(1) Hvorfor er ikke folk mer glad i meg? Er det mitt store ego som kommer i veien? Mitt hig etter

suksess har gjort at mine medmennesklige relasjoner har gått bort.

(2) Jeg vil si jeg er den flinkeste og forstå mennesklig tankegang og adferd!

(3) Men hvorfor blir jeg det motsatte av det jeg vil utifra det her?

 

Tanker om forbedring?

Jeg vil si at et forslag til punkt (3) er å se på motsetningen mellom (1) og (2) samtidig som du har stikkordet selvinnsikt i mente.

 

Dersom du tror du allerede best - hvordan i alle dager skal du bli bedre enn det du er i dag? Når du har nådd toppen av stigen så er du tom for trinn, vet du. Og nei, jeg kommer ikke med oppramsing av janteloven nå.

 

Og angående firmaene dine - ikke ta deg vann over hodet. De fleste bedriftsetableringer ender ikke opp som noen suksess - snarere tvert i mot. Men hey, blant verdens aller rikeste er alle gründere! ;)

Lenke til kommentar
Den viktigaste suksessen ein kan gjera er etter min meining gjennom medmennesklige relasjonar. Følg draumen din, men ha eit vel så stort fokus på det som ikkje kan kjøpast for pengar.

 

Det er litt misforstått at rikdom er lik suksess og lykke.

 

Ja, er enig, men jeg er jo også et menneske, og vil leve det helt ut og oppleve alt! Jeg lever bare en gang, jeg føler jeg har krav til det? Er du ikke enig?

 

Jeg tipper at du ikke trenger å drikke kaffe.

 

Nei, men jeg drikker mye varm sjokolademelk ;)

 

Jeg vil si at et forslag til punkt (3) er å se på motsetningen mellom (1) og (2) samtidig som du har stikkordet selvinnsikt i mente.

 

Dersom du tror du allerede best - hvordan i alle dager skal du bli bedre enn det du er i dag? Når du har nådd toppen av stigen så er du tom for trinn, vet du. Og nei, jeg kommer ikke med oppramsing av janteloven nå.

 

Og angående firmaene dine - ikke ta deg vann over hodet. De fleste bedriftsetableringer ender ikke opp som noen suksess - snarere tvert i mot. Men hey, blant verdens aller rikeste er alle gründere!

 

Grunnen til jeg sier det på denne måte som jeg skriver det på er at jeg jobber som automatikker ingenør, selv om jeg bare er automatikker.

Firmaene mine er bygget rundt hypnoseterapi som jeg driver med, som gjør at jeg kan skrive det her og fortsatt se mine feil, selvom i mitt syn er det ikke feil, jeg er kanskje bare litt "kald" mot mine nærmeste som ikke hører på rådene mine, har det for å stenge de ute fordi de ikke passer inn dit jeg vil.

Jeg vet at jeg har verktøyene til å hjelpe alle med psykisk belastende problemer. Og folk kommer til meg i deres tunge stunder, men driter nesten i meg resten av tiden.

Det er den energisugingen jeg ikke klarer =/

Lenke til kommentar

Tja snakker du like varmt om deg selv ellers som du gjør her? i så fall kan det være en grunn til at folk ikke er glad i deg :\

Husk: det en tynn line mellom hva folk oppfatter som selvtillit og hva folk oppfatter som skryt eller til og med stormannsgalskap i dette tilfellet :9

 

Vil ikke akkurat si jeg gjør det, skryter aldri av meg selv blandt folk og ellers igrunn!

Jeg er bare veldig realistisk og rasjonell. Og jeg vet jeg har ståpåkraft og vilje til og oppnå noe og lar ikke ting komme i veien for meg, jeg har mye å tenke på, og sier alltids ja til ting folk spør meg om jeg vil hjelpe dem. Men der stopper det, de gir ingenting tilbake enn bare mas og klaging på uviktige ting som drama, baksnakking, snakking om klær, mote, hvor det er fest, damer. Noe som er greit det, men de blir jo bare med det emnene, helt uinteressant over lengre perioder av en samtale! Tror det er det som kan være? Lite produktive samtaler, og jeg skaper ikke rapport med de? Er det blitt sånn at vi skal ha 2 folkegrupper hvor 1. Her er de som tenker lengre frem i tid. 2. Her er de som bare suller rundt uten mål i livet annet enn hva de skal ha på seg neste dag på jobb/skole.

Var kanskje å ta litt i, men jeg føler det nesten har blitt slik =(

Lenke til kommentar

Folk med suksess blir som regel ikke likt. Folk er misunnelig.

Drit i dem, kjør ditt eget løp og du vil finne noen venner på veien, som ser verdien i det å oppnå noe.

Du trenger ikke å gjøre en innsats for at folk skal like deg.

Det er ikke din oppgave. Bli til det mennesket du har mest lyst til å bli, så vil noen elske deg og noen hate deg.

 

Det er ikke en dyd eller plikt å ofre seg selv for å hjelpe andre mennesker.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Hvorfor er ikke folk mer glad i meg?

 

Men hvorfor blir jeg det motsatte av det jeg vil utifra det her?

 

Tanker om forbedring?

 

Det er relativt få som går rundt og elsker alle, og jeg ser slike folk (de som på står å "elske" alle) som "nutjobs". Jeg elsker mine nærmeste, men jeg kan ikke elske noen jeg ikke kjenner, eller som jeg ikke har møtt.

 

Fordi du prøver å oppnå det umulige. Alle har feil, det er ingen som ikke har feil. Så lenge det ikke er en veldig alvorlig feil, så er det helt ok.

 

Å oppnå "rikdom" i alle felt er umulig. Ta en ting om gangen, ikke sett det mål som ikke er mulige, men du kan så klart ha et mål som er mange år fram i tid, men det burde være realistisk, hvis ikke så bare lurer du deg selv.

Endret av Narimasu
Lenke til kommentar

Jeg tror egentlig denna karen er jævli fornuftig og suksessrik og sånn, det er bare alle de derre haterne ass som holder ham tilbake og som gjør sitt beste for å få ham til å miste trua på seg selv og de ødelegger livet hans og...

 

Postet av anonym: 0b42b8c386c338e521afb7fe71cdd8b8

Han blir iallefall ikkje suksessrik dersom eit par kommentarar på nett er nok til å laga problem.

Lenke til kommentar

Jeg tror egentlig denna karen er jævli fornuftig og suksessrik og sånn, det er bare alle de derre haterne ass som holder ham tilbake og som gjør sitt beste for å få ham til å miste trua på seg selv og de ødelegger livet hans og...

 

Postet av anonym: 0b42b8c386c338e521afb7fe71cdd8b8

Han blir iallefall ikkje suksessrik dersom eit par kommentarar på nett er nok til å laga problem.

Personen har vel bare vært i en depressiv tankegang en stund, og da er det naturlig å komme inn i "denne tankegangen" etterpå, mye som folk som kommer ut av fengsel...

De fleste faller tilbake dog, men vi får se ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...