Gå til innhold

Pokkers hesten stakk av!


Anbefalte innlegg

Er det null kontroll her? Selv om du hopper av i god tid før så oppfører gampen seg enten som en ADHD pilmagnet/Kamikaze ting eller så stikker den av!

 

Begynner å bli irritert! Blir snart fårepølse denne...

 

Finner du bedre gamp etterhvert eller har jeg oversett kontrollmuligheter på merra?

 

Grr... :thumbdown:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det snakk om vanlige hester kan det være problematisk ja... Prøv å stanse langt unna eventuelle fiender, hvis mulig.

 

Har du fått Shadowmere, ikke bry deg. Det er ikke en hest, men en firebeint tank. Tror ikke den er essential som den var i Oblivion, men den har så latterlig med liv at den ikke kan dø (evt. kan den ikke ta skade). (Min har vært i kamp mot to kjemper og tre mammuter etter hverandre, uten en skramme. Når jeg møter drager, går de som oftest rett på Shadowmere og overser meg. Og det gjør de lurt i, for det er den desidert største trusselen.)

General Tallius, Ulfric, Alduin og Aldmeri Dominion er smågutter. Shadowmere krever respekt, og fortjener det i høyeste grad.

Endret av ArildHH
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Vær glad du har hest, 2 minutter etter mitt kjøp sprang jeg merra utenfor en klippe, brakk alle 4 føtter (og halen) og til dagens dag går jeg fremdeles .....

Det problemet får du ikke hvis du skaffer deg Shadowmere(Hint: The Dark Brotherhood questline). Den hesten har helt massiv helse gjenvinning. Kan fyre av 3x sneak skudd med bow(legendary) og få hesten ned på veldig lav helse, deretter vente 15 sec så er den på full helse igjen. :)

Lenke til kommentar

I dag var jeg ute for at Shadowmere ble drept av en fiende. Det var til gjengjeld en kjempe, og Shadowmere tålte to kubbeslag midt i fleisen. Og melee angrepene til kjemper er som sagt ikke dårlige.

Shadowmere har for eksempel tidligere overlevd, og kjempet lenge, mot to elder dragons samtidig. Det gikk ikke like bra med meg...

Pass på høye fall, da hester generelt sett tåler mindre enn når du går på egne bein, og fall er egentlig det eneste som er skummelt for Shadowmere.

Lenke til kommentar

Klarte å kjøre Shadowmere utfor et stup. Er det mulig å få henne tilbake eller er jeg f*cked?

 

De andre hestene jeg har hatt har en lei tendens til å bli borte, slik at jeg må kjøpe en ny gang på gang. (jeg stikker til en hule med hesten, går av, går inn i hulen og dreper ting, går ut igjen og hesten er borte.)

 

Har prøvd fast travel til nærmeste by, men hesten blir ikke med. Må jeg være i nærheten for at hesten blir benyttet? I så fall, hvor nært må jeg være?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...