Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Opmerksomhets sjuk eks kjæreste hjelp!


Anbefalte innlegg

Hei, er gutt på nitten for 2 mnd avsluttet jeg forholde mitt til eksen. Hun går rundt og juger om alt fra A-Å om. Bor i et tettsted med 16000 folk og alle på min alder "kjenne" hverandre. Og hun sier jeg bare slenger dritt om hu. For noen dager siden fant jeg ut at ho har prøvd seg på flere av kompisene, de sa ifra til meg, og idag så jeg.da greide jeg ikke å dy meg og sendte melding om hvor tragisk ho er som prøver seg på noen av de beste kompisene mine. Også braka det løs med krangling. Og fløy rundt og løy enda mer.

 

Hva skal man liksom få gjort. De som kjenner meg vet hvordan jeg er og jeg ikke flyr rundt som ho å juger. Men erke så jævlig kult å ha rykte på seg om alt mulig rart på et sted som dette.

 

Noen forslag, innspill?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ignorering er den beste måten, selvom jeg selvsagt forstår at det ikke er morro å bare "stå å se på det skjer". Men synker du til hennes nivå vinner hun, for målet hennes er helt tydelig å irritere deg mest mulig.. for å irritere henne mest mulig tilbake da er full ignorering. Ikke snakk om henne - til noen, ikke se på henne, snakk med henne, tenk på henne.. Lat som hun overhode ikke eksisterer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...