Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Forelsket i en jente.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Utrolig.

 

- Alder; både deg og henne - 16 & 16

- Kjenner du henne fra før; ergo, har du snakket med henne? Nei, kun felles venner

- Er det avstandsforelskelse eller har dere flørtet sammen? Kjenner hun ikke

- Hvordan kjenner dere hverandre? Vi kjenner ikke hverandre

- Hva gjør at du ikke har blitt sammen med henne pr nå? Kjenner hun ikke

- Har du allerede prøvd deg på henne? Nei

Lenke til kommentar

haha! skal hjelpe deg litt jeg pjokken. ;)

 

Gjør henne oppmerksom på deg, men for all del ikke for mye av det gode. Ta initiativ og snakk med henne, husk hun kommer ikke til deg. Og hver så snill, ikke prøv å imponere henne på alle slags mulige måter, men vær litt mer avslappende. Og selv om dere kommer på talefot betyr det ikke at hun liker deg, vær obs på dette så ikke fallgruven blir så høy. Husk selvsikkerhet er kjempe viktig. Selv om det er kaldt ute, trenger du ikke å vise at du fryser om du skjønner hva jeg mener. Siden dere har felles venner kan det jo også være greit å småsnakke litt med de så dere får en liten connection? og ikke vær flau over det. Har sett mange voksene som driver med slikt "jeg spør deg opplegg" også.

 

Men lykke til skal du ha.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Daaamn, hvis du er like passiv og kjedelig i virkeligheten så kan du bare gi opp. Er jo nesten umulig å få noe ordentlig informasjon ut av deg :p Lurer nesten på om dette er troll, haha...

 

Begynn med å fylle ut og skrive nøyaktig det MrBrightside ber om på forrige side, så blir det nok lettere å hjelpe deg.

 

Mine spørsmål som jeg kommer på i farta:

 

-Hvor lenge har dere kjent hverandre, og hvordan ble dere kjent?

-Hvor nærme kjenner dere hverandre, og hvor ofte hengere dere sammen? Snakker dere bare med hverandre på Facebook, eller møtes dere i blant? Ville det f.eks. vært naturlig for deg å spør om hun ble med på en fest?

- Går dere i klasse, parallell klasse? Er dette ungdomsskolen eller vg1?

- Har dere mange felles venner, felles gjeng?

- Har du generelt draget på jenter? Har du vanskelig for å få jenter, er du sosialt "normal"?

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar

Daaamn, hvis du er like passiv og kjedelig i virkeligheten så kan du bare gi opp. Er jo nesten umulig å få noe ordentlig informasjon ut av deg :p Lurer nesten på om dette er troll, haha...

 

Begynn med å fylle ut og skrive nøyaktig det MrBrightside ber om på forrige side, så blir det nok lettere å hjelpe deg.

 

Mine spørsmål som jeg kommer på i farta:

 

-Hvor lenge har dere kjent hverandre, og hvordan ble dere kjent?

-Hvor nærme kjenner dere hverandre, og hvor ofte hengere dere sammen? Snakker dere bare med hverandre på Facebook, eller møtes dere i blant? Ville det f.eks. vært naturlig for deg å spør om hun ble med på en fest?

- Går dere i klasse, parallell klasse? Er dette ungdomsskolen eller vg1?

- Har dere mange felles venner, felles gjeng?

- Har du generelt draget på jenter? Har du vanskelig for å få jenter, er du sosialt "normal"?

 

1. Vi kjenner hverandre ikke

2. Ikke FB-kontakt heller

3. Paralell/forskjellig linje VG1

4. Ja, 7-17

5. Sosialt unormal og vanskeligheter med å få jenter

Lenke til kommentar

Dette kan umulig være så vanskelig. Har du nok følelser så manner du deg opp og tar kontakt. Har du de ikke så får du fortsette å sitte på pcen og tenke på hva du kunne gjort.

 

Første steg er uansett å logge ut av forumet og faktisk gjøre noe med saken. Deretter har du selvsagt ulike fremgangsmåter for å initiere kontakt:

 

Direkte: Møt henne, ring henne, sms henne eller lignende. Spør om kino, date, lunsj eller lignende.

 

Snikete: "stalke henne", delta på samme arrangementer, idretter, diskusjoner som henne. Finn ut hva hun liker og snakk med henne om det. (er vel kanskje litt fare for friend zone her da) Deretter kan du spørre om kino, date, lunsj eller lignende.

 

Og som svar til den andre tråden din. Du vet vel egentlig ikke om hun spiller "hard to get" før du faktisk har forsøkt å prate med henne.

Endret av valentino
Lenke til kommentar

Daaamn, hvis du er like passiv og kjedelig i virkeligheten så kan du bare gi opp. Er jo nesten umulig å få noe ordentlig informasjon ut av deg :p Lurer nesten på om dette er troll, haha...

 

Begynn med å fylle ut og skrive nøyaktig det MrBrightside ber om på forrige side, så blir det nok lettere å hjelpe deg.

 

Mine spørsmål som jeg kommer på i farta:

 

-Hvor lenge har dere kjent hverandre, og hvordan ble dere kjent?

-Hvor nærme kjenner dere hverandre, og hvor ofte hengere dere sammen? Snakker dere bare med hverandre på Facebook, eller møtes dere i blant? Ville det f.eks. vært naturlig for deg å spør om hun ble med på en fest?

- Går dere i klasse, parallell klasse? Er dette ungdomsskolen eller vg1?

- Har dere mange felles venner, felles gjeng?

- Har du generelt draget på jenter? Har du vanskelig for å få jenter, er du sosialt "normal"?

 

Trådstarter er en gammel kjenning ved navn Wendelinho. Når det er bekreftet, er det lett å gjette seg fram til svarene på spørsmålene dine.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...