Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Forelsket i en jente.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-awWb2dC

Er du helt på jordet eller? Les reglene for å starte en ny tråd før du faktisk gjør det, vi må ha litt basic info om din situasjon før vi kan svare, så enkelt er det!

Lenke til kommentar

Har du snakket mye med hun?

 

Ja.

 

Hvaslags info trenger dere FØRST for å kunne hjelpe meg?
Hva problemstillingen er.Å være forelsket er ikke noe man trenger hjelp til så vidt jeg vet. Så gratulerer. Det er en deilig følelse å være forelsket. :)

 

Nei, det er ren tortur.

 

Er du helt på jordet eller? Les reglene for å starte en ny tråd før du faktisk gjør det, vi må ha litt basic info om din situasjon før vi kan svare, så enkelt er det!

 

Det er jo nettopp det jeg spør om i førsteposten, hvaslags Basic-relevant info dere trenger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei, det er ren tortur.

Ah, så det du ønsker hjelp til er å komme over denne forelskelsen...

Det kan vi sikkert prøve å hjelpe med.

Hvis du forestiller deg henne i ekle situasjoner kan det hende det hjelper. Dekket i ekskrementer f.eks.

Og fokuser på dumme ting hu har sagt i stedet for smarte. Bare prøv å sette henne i et dårlig lys i hodet ditt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-awWb2dC

Er du helt på jordet eller? Les reglene for å starte en ny tråd før du faktisk gjør det, vi må ha litt basic info om din situasjon før vi kan svare, så enkelt er det!

 

Det er jo nettopp det jeg spør om i førsteposten, hvaslags Basic-relevant info dere trenger.

 

Jeg gir opp! Sykt at du ikke skjønner hva vi trenger for å kunne svare deg!

Lenke til kommentar

Nei, det er ren tortur.

Ah, så det du ønsker hjelp til er å komme over denne forelskelsen...

Det kan vi sikkert prøve å hjelpe med.

Hvis du forestiller deg henne i ekle situasjoner kan det hende det hjelper. Dekket i ekskrementer f.eks.

Og fokuser på dumme ting hu har sagt i stedet for smarte. Bare prøv å sette henne i et dårlig lys i hodet ditt.

 

Ja, hun er jo ikke ledig.

Lenke til kommentar

Er du helt på jordet eller? Les reglene for å starte en ny tråd før du faktisk gjør det, vi må ha litt basic info om din situasjon før vi kan svare, så enkelt er det!

 

Det er jo nettopp det jeg spør om i førsteposten, hvaslags Basic-relevant info dere trenger.

 

Jeg gir opp! Sykt at du ikke skjønner hva vi trenger for å kunne svare deg!

 

Jeg må vite hva dere trenger.

Lenke til kommentar

Utrolig.

 

- Alder; både deg og henne

- Kjenner du henne fra før; ergo, har du snakket med henne?

- Er det avstandsforelskelse eller har dere flørtet sammen?

- Hvordan kjenner dere hverandre?

- Hva gjør at du ikke har blitt sammen med henne pr nå?

- Har du allerede prøvd deg på henne?

 

Etc. Etc.

 

Altså: Et GENERELT HENDELSESFORLØP.

 

Å gi råd om forelskelse er lett som fy - det er basic. Derimot kan ingen kan gi råd til deg angående denne jenta med mindre du forteller om STATUS QUO. Det fatter du vel.

 

Det burde være innlysende hvilken informasjon forumbrukerne trenger for å gi deg råd. Og forøvrig er det helt feil rekkefølge du starter med her:

 

Du: "Jeg trenger råd! (...) (...) (...)"

Forumet: "(...) råd om...?

Du: "Jeg må vite hva dere trenger for å hjelpe meg!"

Forumet: "(....) (...) (...) What? JEG ANER IKKE HVA DU LURER PÅ, ER JEG NØDT TIL Å GJETTE MEG FRAM TIL HVILKEN SITUASJON DU ER I??? Er jeg nødt til å gjette meg fram til hvilken informasjon jeg trenger for å gi deg råd om noe jeg ikke aner hva ER?"

Endret av MrBrightside
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...