Gå til innhold

Minecraft er «ferdig» (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg snakker overhodet ikke om eye candy. Jeg snakker om å ha høflighet nok til å ihvertfall gi spillet grafikk.

Slik det ser ut nå ser det ut som en tidlig beta utgave. Jeg er også veldig glad i gameplay, men jeg gidder ikke bry meg hvis jeg spyr av det grafiske. Mincraft ser definitivt best ut med skjermen avslått. :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg snakker overhodet ikke om eye candy. Jeg snakker om å ha høflighet nok til å ihvertfall gi spillet grafikk.

Slik det ser ut nå ser det ut som en tidlig beta utgave. Jeg er også veldig glad i gameplay, men jeg gidder ikke bry meg hvis jeg spyr av det grafiske. Mincraft ser definitivt best ut med skjermen avslått. :thumbup:

Jeg var som deg. negativ til spillet (ikke i like stor grad...) jeg prøvde creativ og tenkte at jeg bare skulle spille noen minutter mens jeg ventet på noe. Det hente med at jeg bygget et hus, som endte med at når jeg kom hjem så jeg nærmere på spillet. Nå har jeg spilt det i over 1 år, og liker det like mye. Er ikke mange spill jeg har spilt mer tror jeg.

 

Har du i det heletatt prøvd spillet, eller stikker det for hardt i øynene? har hørt historier om mange som ikke har trodd det har vært noe, men når de først prøver liker de det. Alt handler ikke om grafikk.

Btw. liker du ikke grafikken finnes det sikkert mods/texturepak som endrer på det ;)

 

Edit:

D02

:)

Endret av D02
Lenke til kommentar

Som sagt, spillet kan ha DET beste gameplayet i historien men sålenge grafikken ser ut til å være programmert av blinde så havner ikke mine penger i denne utviklerens lommer. Hvis jeg vil spille spill med 80 talls grafikk så spiller jeg heller et spill som faktisk ble lagd på 80 tallet.

 

Bare spill det dere, kos dere alt dere orker, jeg er som sagt ikke ute etter å ødelegge moroa for noen, jeg bare peker på elefanten i rommet som ingen tydeligvis vil innrømme at er der og trompeterer lystig.

Lenke til kommentar

Som sagt, spillet kan ha DET beste gameplayet i historien men sålenge grafikken ser ut til å være programmert av blinde så havner ikke mine penger i denne utviklerens lommer. Hvis jeg vil spille spill med 80 talls grafikk så spiller jeg heller et spill som faktisk ble lagd på 80 tallet.

 

Bare spill det dere, kos dere alt dere orker, jeg er som sagt ikke ute etter å ødelegge moroa for noen, jeg bare peker på elefanten i rommet som ingen tydeligvis vil innrømme at er der og trompeterer lystig.

 

Det er fordi det ikkje er nokon elefant i rommet, det er berre du som tilsynelatande ikkje har fått med deg at throwback-grafikk er og har vore mote på indiescena. Det er ikkje som om Mojang no ikkje har folk som kan lage teksturar - at Minecraft er ei legoverd er eit designval, på same vis som Terraria sin 16-bits-grafikk eller Trine og Braid si handmåla stil.

Endret av Zealuu
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jada, bare rasjonaliser at makkverket av et spill du elsker er helt perfekt selv om du innerst inne veit at du er blitt lurt til å kjøpe slett håndverk fullt av annenrangs kode.

Det er naturlig å forsvare det man har brukt penger på selv om man vet at man har blitt lurt, om ikke annet enn for å ikke tape ansikt. :!:

 

Jeg legger heller kabal, der er det ihvertfall kunstneriske tegninger på hvert kort. :tease:

Lenke til kommentar

Jada, bare rasjonaliser at makkverket av et spill du elsker er helt perfekt selv om du innerst inne veit at du er blitt lurt til å kjøpe slett håndverk fullt av annenrangs kode.

Det er naturlig å forsvare det man har brukt penger på selv om man vet at man har blitt lurt, om ikke annet enn for å ikke tape ansikt. :!:

 

Jeg legger heller kabal, der er det ihvertfall kunstneriske tegninger på hvert kort. :tease:

 

Den eneste som krampeaktig prøver å rasjonalisere noe som helst er vel strengt tatt du, som av en eller annen grunn må overbevise alle andre om at ditt håpløse syn på grafikk/estetikk er det eneste riktige.

 

Tro det eller ei, men mange av oss har faktisk ikke det minste problem med det visuelle aspektet til spillet.

Endret av Wrathmont
Lenke til kommentar

Jada, bare rasjonaliser at makkverket av et spill du elsker er helt perfekt selv om du innerst inne veit at du er blitt lurt til å kjøpe slett håndverk fullt av annenrangs kode.

Det er naturlig å forsvare det man har brukt penger på selv om man vet at man har blitt lurt, om ikke annet enn for å ikke tape ansikt. :!:

 

Jeg legger heller kabal, der er det ihvertfall kunstneriske tegninger på hvert kort. :tease:

 

Den eneste som krampeaktig prøver å rasjonalisere noe som helst er vel strengt tatt du, som av en eller annen grunn må overbevise alle andre om at ditt håpløse syn på grafikk/estetikk er det eneste riktige.

 

Tro det eller ei, men mange av oss har faktisk ikke det minste problem med det visuelle aspektet til spillet.

Hvilket visuellt aspekt?? Det har jo ingen. :!:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974asdfnb

*Forsøk på å skifte samtaleemne*

Går det an å få et svar på om noen kommer til å anmelde spillet her?

Ikke at det nødvendigvis er behov for det, men det hadde vært interessant å lese :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...