Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Got the SHORT end of the stick,


Anbefalte innlegg

Litt touchy tema for meg dette, så jeg ber trollsa holde seg unna, thanks.

 

Hellu people, jeg er en 21år gammel gutt som er 163cm høy, å dette plager meg noe vanvittig for og være fullstendig ærlig.

 

Tingen er, dette har aldri plagd meg før, jeg har vært igjennom to langvarige forhold i løpet av mitt 21år lange liv, men nylig kom jeg over en dokumentar om hvordan korte menn sliter i arbeidslivet og med kjærligheten. Og som den nyskjerrige fyren jeg er bestemte jeg meg for å sjekke dette nærmere ut.

 

Dette var det jeg fant

http://www.forskning.no/artikler/2002/september/1031044271.36

 

 

 

Jeg kunne ha fortsatt mye lengre enn dette, bare kjør et google søk på short men og du kan se selv,

 

Kort oppsummert, det disse studiene forteller er at jeg basicly er fucked opp. Jeg kommer ikke til og få en brukbar jobb, og jeg kommer til og være alene resten av livet fordi jeg er ca 17cm nærmere bakken enn de fleste andre,

 

For og si det mildt så har selvtilliten min gått fra og være superhøy (jeg har alltid vert cocky) til og bli minimal, jeg er mer usikker på megselv nå enn noengang før.

 

Så jenter her inne, kan dere bekrefte eller avkrefte dette?

Er høyde veldig viktig for dere? Bare og være ærlige, vil ikke se på dere som overfladiske av den grunn, alle har rett til preferanser.

 

Så vil jeg også gi gutta her inne noe og svare på :new_woot:

Hvordan har høyden påvirket deres kjærlighetsliv? regner med at de fleste av dere her inne er høye, Vi bor i norge tross alt, 180 er vel gjennomsnittet her? Drar dere damer i fleng eller?

Endret av Freakingawesome
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er ikke helt sikker på høyden min. Jeg er rett under 180 cm, men jeg drar ikke damer i fleng. Det hører også med at Norge er verdens fjerde høyeste nasjon, etter Sverige, Tyskland og Nederland. Dra hvor du vil ellers i verden, så skal du se at du er nærmere gjennomsnittet. Dra til Japan for eksempel. Jeg har ikke noen tall derfra, men alle som har sett en japaner vet at det ikke er noen hemmelighet at de er ganske små.

Lenke til kommentar

Har fått en ny kar på jobben som er ekstremt liten. Han er dritrå, og veldig hyggelig. Han har fort fått plass i "gruppa", og gjør jobben overraskende bra, utifra hvor ny han er. Vi driver med Face to face salg, så kundene har åpenbart ikke noen problemer med høyden hans. Uten å være noen ekspert på å kunne måle folk kan jeg se at han er rundt min søsters høyde, og hun er rett under 1.60.

 

Med fare for å lage en klisjepost vil jeg i den anledning minne deg på at problemet ikke er større enn du gjør det til selv. Om du selv ikke har problemer med høden din, vil svært få andre ha det også.

 

Så må du huske på at dette også er sammenhenger man har sett utifra statistisk forskning Noe som betyr at man kan se tendenser til å se en sammenheng mellom, bla bla bla bla bla. Egentlig betyr ikke dette en dritt, utover at man kan se tendenser mot et "dårligere liv" hos de som er korte. Det LEGGER ABSOLUTT INGEN BEGRENSNINGER FOR DEG OG DITT LIV FORDET.

 

Dessuten kan det være mange grunner til at korte menn gjør det "dårligere". Kanskje dette rammer selvtillitten, og det er den egentlige grunnen? Jeg kan banne på at man kan finne sammenhenger mellom en under gjennomsnitlig penis og et mindre vellykket liv også. Er vel ingen som sjekker kølla di på et jobbintervju? Men det kan ha en innvirkning på selvtillitten din, og hvorvidt du gjør det bra eller ikke på et jobbintervju.

 

Til slutt vil jeg presentere en liten livsfilosofigodbit fra min lærer:

 

Noe du ikke liker ved deg selv, eller din situasjon?

 

1: Gjør noe med det.

2: Får du ikke gjort noe med det; aksepter det og lær deg å leve med det.

3: Om 1 eller 2 ikke går, finn noe annet, hyggelig, å bruke energien på.

 

Beklager usammenhengende post, har 40 i feber og et tastatur som er nesten tomt for batteri her jeg sitter og skriver.

 

:)

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Har fått en ny kar på jobben som er ekstremt liten. Han er dritrå, og veldig hyggelig. Han har fort fått plass i "gruppa", og gjør jobben overraskende bra, utifra hvor ny han er. Vi driver med Face to face salg, så kundene har åpenbart ikke noen problemer med høyden hans. Uten å være noen ekspert på å kunne måle folk kan jeg se at han er rundt min søsters høyde, og hun er rett under 1.60.

 

Med fare for å lage en klisjepost vil jeg i den anledning minne deg på at problemet ikke er større enn du gjør det til selv. Om du selv ikke har problemer med høden din, vil svært få andre ha det også.

 

Så må du huske på at dette også er sammenhenger man har sett utifra statistisk forskning Noe som betyr at man kan se tendenser til å se en sammenheng mellom, bla bla bla bla bla. Egentlig betyr ikke dette en dritt, utover at man kan se tendenser mot et "dårligere liv" hos de som er korte. Det LEGGER ABSOLUTT INGEN BEGRENSNINGER FOR DEG OG DITT LIV FORDET.

 

Dessuten kan det være mange grunner til at korte menn gjør det "dårligere". Kanskje dette rammer selvtillitten, og det er den egentlige grunnen? Jeg kan banne på at man kan finne sammenhenger mellom en under gjennomsnitlig penis og et mindre vellykket liv også. Er vel ingen som sjekker kølla di på et jobbintervju? Men det kan ha en innvirkning på selvtillitten din, og hvorvidt du gjør det bra eller ikke på et jobbintervju.

 

Til slutt vil jeg presentere en liten livsfilosofigodbit fra min lærer:

 

Noe du ikke liker ved deg selv, eller din situasjon?

 

1: Gjør noe med det.

2: Får du ikke gjort noe med det; aksepter det og lær deg å leve med det.

3: Om 1 eller 2 ikke går, finn noe annet, hyggelig, å bruke energien på.

 

Beklager usammenhengende post, har 40 i feber og et tastatur som er nesten tomt for batteri her jeg sitter og skriver.

 

:)

 

Greit nok at duden er awesome :p har mange venner selv og er langt i fra dårlig likt blandt dem. But hell why shouldn't i be? høyde er ingen kriterie når det kommer til vennskap

 

Derfor spør jeg, har fyren dame? does he have game? :p

 

Takker for svaret btw :) you make alot of good points

Lenke til kommentar

Det vet jeg faktisk ikke om han har eller ikke. Han var uansett bare en anektdote for å illustrere poenget mitt.

 

Ja så de damegreiene dine akkurat i det jeg var ferdig med svaret mitt, og tenkte at har jeg først skrevet ned så mye røæl, så skal det faen meg postes også!

 

Men om en skal være realistisk så virker det naturlig - for meg ihvertfall - å tro at høyde spiller inn til en viss grad på hvorvidt damer tenner på en mann eller ikke. Men jeg er overbevist om at hva du selv tror og mener om både deg selv og høyden din har langt større betydning.

 

Dessuten: Det er også "bevist" at jeg, som er født i Oktober statistisk sett skal gjøre det dårligere på damefronten. Og generelt i livet for den saks skyld. Forskjellene som ble funnet var større enn en skulle tro også. Nå er det kanskje ikke direkte sammenlignbart med det å komme til kort (he he), men begge deler er uansett dum statistikk som ikke påvirker deg mer enn du lar den gjøre.

 

:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det vet jeg faktisk ikke om han har eller ikke. Han var uansett bare en anektdote for å illustrere poenget mitt.

 

Ja så de damegreiene dine akkurat i det jeg var ferdig med svaret mitt, og tenkte at har jeg først skrevet ned så mye røæl, så skal det faen meg postes også!

 

Men om en skal være realistisk så virker det naturlig - for meg ihvertfall - å tro at høyde spiller inn til en viss grad på hvorvidt damer tenner på en mann eller ikke. Men jeg er overbevist om at hva du selv tror og mener om både deg selv og høyden din har langt større betydning.

 

Dessuten: Det er også "bevist" at jeg, som er født i Oktober statistisk sett skal gjøre det dårligere på damefronten. Og generelt i livet for den saks skyld. Forskjellene som ble funnet var større enn en skulle tro også. Nå er det kanskje ikke direkte sammenlignbart med det å komme til kort (he he), men begge deler er uansett dum statistikk som ikke påvirker deg mer enn du lar den gjøre.

 

:)

 

Ah shit, jeg er også født i oktober, Sølibat here i come :!:

 

Nei jeg ser poengene dine, alikevel kan jeg ikke la være og bli plaget av dette.

Lenke til kommentar

Så ...

 

Med andre ord hadde du ikke problemer med høyden din før du snublet over en dokumentar som påsto at korte menn har problemer?

 

Ser du hvor jeg vil her? Det er sannsynligvis ikke høyden din det er noe galt med, det er det at du har latt "eksperter" som i all hovedsak arbeider med nisjer og (over)forenklede modeller fortelle deg hva du skal tro om deg selv og dratt alt som funket for deg ned i dass.

 

Og ta det fra en som har prøvd; spørre andre om X eller Y stemmer/er tiltrekkende/whatever vil i beste fall hjelpe en stund, før usikkerheten igjen begynner å blomstre og man må finne enda flere som kan bekrefte at neida, høyden spiller ingen rolle. Og er egentlig evig jakt på bekreftelse og å få fylt "tanken" noe som høres fristende ut?

 

Det eneste som hjelper er å finne igjen det du hadde før en eller annen forskeramøbe målte høyden til menn, spurte hvor mange som var single og konkluderte med at siden menn under 170 cm hadde hatt 13,43656% færre sexpartnere enn de over 170 cm så er det helt klart at det er høyden som er synderen.

 

Jeg er forøvrig 193 cm høy og var ukysset fram til jeg var to måneder unna 30, så jeg kan dermed konkludere med at høyden betyr heller lite for draget :p

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg er ihvertfall en av de som ikke legger merke til høyda i første omgang. Kan ha kjent en person i flere måneder før jeg bare "wtf, du er mye lavere enn meg jo". Og jeg er ca 180 høy.

 

Så jeg tror egentlig høyde er noe man ofte kan plage seg selv med uten at så veldig mange legger merke til det i første omgang. Men altså, så gå etter jenter på 175-180 med den høyden er nok mer krevende for deg enn for de "høye"

Lenke til kommentar

Så ...

 

Med andre ord hadde du ikke problemer med høyden din før du snublet over en dokumentar som påsto at korte menn har problemer?

 

Ser du hvor jeg vil her? Det er sannsynligvis ikke høyden din det er noe galt med, det er det at du har latt "eksperter" som i all hovedsak arbeider med nisjer og (over)forenklede modeller fortelle deg hva du skal tro om deg selv og dratt alt som funket for deg ned i dass.

 

Og ta det fra en som har prøvd; spørre andre om X eller Y stemmer/er tiltrekkende/whatever vil i beste fall hjelpe en stund, før usikkerheten igjen begynner å blomstre og man må finne enda flere som kan bekrefte at neida, høyden spiller ingen rolle. Og er egentlig evig jakt på bekreftelse og å få fylt "tanken" noe som høres fristende ut?

 

Det eneste som hjelper er å finne igjen det du hadde før en eller annen forskeramøbe målte høyden til menn, spurte hvor mange som var single og konkluderte med at siden menn under 170 cm hadde hatt 13,43656% færre sexpartnere enn de over 170 cm så er det helt klart at det er høyden som er synderen.

 

Jeg er forøvrig 193 cm høy og var ukysset fram til jeg var to måneder unna 30, så jeg kan dermed konkludere med at høyden betyr heller lite for draget :p

 

 

Tja, kan vel si det slik at jeg aldri tenkte noe over dette før jeg så den dokumentaren, men kan jo si i hindsight at jeg tror dette har påvirket attraktiviteten min en god del, ble ikke kvitt jomfrudommen før jeg var 18 f.eks og er vel den blandt kameratene mine som har hvert i færrest forhold (har hvert i to forhold, den ene varte i 1år det andre ble slutt nylig) on the other hand så kan det også ha noe og gjøre med at jeg var smellfeit helt til jeg fylte 18 (tenk deg 110kg fordelt på 163cm). Det er garantert noen som sikkert kommer til og foreslå at selvtilliten min har spilt en rolle og, but no it hasn't. Har som sagt alltid vært full av selvtillit, well up to this point anyway.

 

Og det er akuratt det som er problemet, jeg ble nylig dumpa og vil derfor gjerne teste megselv ut, kall det gjerne en confidence boost eller whatever. Problemet her er at selvtilliten min akuratt nå er lik nada på grunn av det at jeg practically er en midget

Lenke til kommentar

Hør her, jeg er 1,64 selv. Jeg har både blitt mobbet pga utseende, høyde og mye rart gjennom oppveksten min. I motsetning til deg er jeg 20 nå, og har aldri vært i et fast forhold. Allikevel gir jeg ikke opp, og tenker over hvordan verden er urettferdig. Så hør her; det er tankegangen din som hemmer deg. Hvis du for eksempel bor i en skitten leilighet, og ikke sier til dine besøkende at den er skitten så vil de færreste merke det... men hvis du sier at den er skitten, så vil de merke det. Det kan jeg garantere 100%.

 

Overfør dette til "høydeproblemet vårt". Hvis du er ute etter one-night stands, så vil nok jenta drite i utseendet ditt om du har det grunnleggende på plass. Da snakker jeg om gode sosiale ferdigheter (skape god kjemi/kontakt), god klesstil og tørre å ta ting videre i form av fysisk kontakt. Hvis du er ute etter et fast forhold, så er det ifølge SSB ca 550 000 jenter mellom 18-35 i Norge som er ugift. Før eller siden vil du finne noen, så lenge du er åpen og snakker med nye folk så ofte du kan. Begynner du å sitte inne, og tenke over din triste skjebne så kan du like gjerne bli arrestert og nyte fengsels-sex siden det er all actionen du vil være i stand til å få...

 

Jeg sier ikke at det er lett, men selv i Hollywood har vi folk som Tom Cruise, Scott Caan og Kevin Connolly. Se på Aksel Henie og Tone Damli Aaberge. Hvordan i helvete skjedde det? Fordi kjekk og pen ikke er den samme greia, kjekk handler om selvtillit og væremåte mens pen er en genetisk greie. Les disse linkene så vil du forstå tankegangen min bedre:

 

- Stygge kjekkaser

 

- Hvorfor du ikke trenger å være redd for pene jenter

 

- Norges styggeste kjekkas

 

- Pen er noe man er født som - kjekk er noe man blir.

 

- Hvor viktig er utseende ditt for jenter?

Endret av Jesus of Suburbia
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hør her, jeg er 1,64 selv. Jeg har både blitt mobbet pga utseende, høyde og mye rart gjennom oppveksten min. I motsetning til deg er jeg 20 nå, og har aldri vært i et fast forhold. Allikevel gir jeg ikke opp, og tenker over hvordan verden er urettferdig. Så hør her; det er tankegangen din som hemmer deg. Hvis du for eksempel bor i en skitten leilighet, og ikke sier til dine besøkende at den er skitten så vil de færreste merke det... men hvis du sier at den er skitten, så vil de merke det. Det kan jeg garantere 100%.

 

Overfør dette til "høydeproblemet vårt". Hvis du er ute etter one-night stands, så vil nok jenta drite i utseendet ditt om du har det grunnleggende på plass. Da snakker jeg om gode sosiale ferdigheter (skape god kjemi/kontakt), god klesstil og tørre å ta ting videre i form av fysisk kontakt. Hvis du er ute etter et fast forhold, så er det ifølge SSB ca 550 000 jenter mellom 18-35 i Norge som er ugift. Før eller siden vil du finne noen, så lenge du er åpen og snakker med nye folk så ofte du kan. Begynner du å sitte inne, og tenke over din triste skjebne så kan du like gjerne bli arrestert og nyte fengsels-sex siden det er all actionen du vil være i stand til å få...

 

Jeg sier ikke at det er lett, men selv i Hollywood har vi folk som Tom Cruise, Scott Caan og Kevin Connolly. Se på Aksel Henie og Tone Damli Aaberge. Hvordan i helvete skjedde det? Fordi kjekk og pen ikke er den samme greia, kjekk handler om selvtillit og væremåte mens pen er en genetisk greie. Les disse linkene så vil du forstå tankegangen min bedre:

 

- Stygge kjekkaser

 

- Hvorfor du ikke trenger å være redd for pene jenter

 

- Norges styggeste kjekkas

 

- Pen er noe man er født som - kjekk er noe man blir.

 

- Hvor viktig er utseende ditt for jenter?

 

 

Hehe, elsker når folk drar opp kjendisargumentene. Joda sure Tom Cruise drar nok damer selv med sine beskjedne 170cm over havet, (noe som egentlig ikke er så lavt til og begynne med) men du tror ikke at det kan ha noe og gjøre med at fyren er rik da? eller berømt? Jeg er ganske så sikker på at om du tok pengene og berømmelsen vekk fra han så ville også draget sunket noe betraktelig, det samme gjelder de andre kjendisene du har nevnt. Vil også legge til at sannsyneligheten for at jeg ender opp berømt i løpet av livet er forsvinnende liten.

 

Joda klart selvtillit, utstråling og sjarm har mye og si, men de tre tingene hjelper veldig lite når du praktisk talt er en dverg. har et real life eksempel på dette, jeg har to kamerater, han ene er kort, feit, og ganske lite pen og se på, men han er snill som dagen er lang, tjener bra, er veldig intelligent og har ganske høy utdannelse. Han er per i dag 23år gammel og ukysset, jenter vil ikke komme innen 5 meters avstand fra han let alone touch him.

 

Den andre kameraten min er ganske høy, vil tippe noe mellom 185-190, han ser average ut, men han har null utdannelse, han har hvert på omtrent alt av stoff, drikker seg shitfaced minst 3 ganger i uka, han starter slosskamper hver eneste gang jeg gidder å dra på byen med han og han behandler generelt alt og alle som dritt (ikke spør hvorfor jeg gidder og ha denne fyren som kamerat). But yet, han er aldri singel, sure forholdene hans er kortvarige men han greier da og få dem. Og ikke si at det er badboy attituden hans som tiltrekker jentene, because this aint badboyism this is mental retardation.

 

Anyway, poenget mitt er vel at jeg neppe kommer til og isolere meg å synes synd på megselv. Men jeg må innrømme at jeg ikke liker tanken på å mest sannsynlig være singel med kun høyrehånda som comfort resten av livet. Desutten så irriterer det vettet av meg at noe jeg ikke kan forandre på ødelegger så mye. Jeg mener om det fantes noen treningsøvelser jeg kunne ha gjort for å bli høyere, no matter how painfull or time consuming så ville jeg ha gjort dem. Jeg greide og slanke meg fra 110kg ned til 55kg på 1 år tross alt :)

 

Takker for svaret ditt, og du har mange gode poeng. Det er også litt kult og vite at jeg ikke er den eneste gutten i dette gigantfylte landet som er vesentlig lavere enn gjennomsnittet

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke hjelpe deg, hvis ikke du vil hjelpe deg selv. Jeg har hørt alle argumentene før, jeg kjenner t.o.m en fyr som var mindre enn meg i flere år. Så havnet han på folkehøyskole, og som resten av sin latterlig høye familie ble ham nærmere to meter høy. Før dette hadde han kysset en jente, og nå har han vært i et forhold i en stund. Vi snakker om en fyr som gikk bort til jenter i fylla, og regelrett holdt på å begynne å gråte når han fortalte om hvor fælt han hadde det. Jeg vet allerede hva du tenker "det er høyden" som gjorde at han ble sammen med noen. Nei, det er det ikke. Det er selvtilliten som kom med høyden som gjorde det. Dette er ham, og dette er deg. Høyden er så avgjørende liksom...

 

Du har en mentalitet du må jobbe med, og slutte å se på de dokumentarene. Jeg har alltid ignorert høydeargumentet, og selv om det vil poppe opp de gangene jeg føler ting går dårlig, så passer jeg på å utfordre disse tankene. Det finnes da jenter på 1,50 som er pene å se på. La oss innse det, først som sist; høyde kommer med begrensinger. Er det så jævlig ille da? Ser det bra ut når Tom Cruise ser 20cm lavere enn dama si? Som sagt, 550 000 jenter i alderen 18-35. Minst en av dem passer for deg. Angående kompisene dine; han første er altfor snill, og gikk i fella om at det materielle er viktigst. Han andre får sikkert kvalitetsjenter...

 

Dette er en prosesss, og å akseptere det kommer til slutt. Jeg har aldri latt "skjebnen" styre meg, og jeg har hatt en tøff barndom. Høyden min er et resultat av dårlig behandlet astma, og jeg kan ikke noe for det. Jeg veide 19 kg som sjuåring, og hadde ikke foreldrene mine gjort noe hadde jeg vært 1,40 høy. Det kan alltids bli verre, tro meg. Pluss at du også har vært i to gode forhold, med 110 kilo og 163 cm!!! Bare det gir meg en ny livsgnist ;)

Endret av Jesus of Suburbia
Lenke til kommentar

Jeg kan ikke hjelpe deg, hvis ikke du vil hjelpe deg selv. Jeg har hørt alle argumentene før, jeg kjenner t.o.m en fyr som var mindre enn meg i flere år. Så havnet han på folkehøyskole, og som resten av sin latterlig høye familie ble ham nærmere to meter høy. Før dette hadde han kysset en jente, og nå har han vært i et forhold i en stund. Vi snakker om en fyr som gikk bort til jenter i fylla, og regelrett holdt på å begynne å gråte når han fortalte om hvor fælt han hadde det. Jeg vet allerede hva du tenker "det er høyden" som gjorde at han ble sammen med noen. Nei, det er det ikke. Det er selvtilliten som kom med høyden som gjorde det. Dette er ham, og dette er deg. Høyden er så avgjørende liksom...

 

Du har en mentalitet du må jobbe med, og slutte å se på de dokumentarene. Jeg har alltid ignorert høydeargumentet, og selv om det vil poppe opp de gangene jeg føler ting går dårlig, så passer jeg på å utfordre disse tankene. Det finnes da jenter på 1,50 som er pene å se på. La oss innse det, først som sist; høyde kommer med begrensinger. Er det så jævlig ille da? Ser det bra ut når Tom Cruise ser 20cm lavere enn dama si? Som sagt, 550 000 jenter i alderen 18-35. Minst en av dem passer for deg. Angående kompisene dine; han første er altfor snill, og gikk i fella om at det materielle er viktigst. Han andre får sikkert kvalitetsjenter...

 

Dette er en prosesss, og å akseptere det kommer til slutt. Jeg har aldri latt "skjebnen" styre meg, og jeg har hatt en tøff barndom. Høyden min er et resultat av dårlig behandlet astma, og jeg kan ikke noe for det. Jeg veide 19 kg som sjuåring, og hadde ikke foreldrene mine gjort noe hadde jeg vært 1,40 høy. Det kan alltids bli verre, tro meg. Pluss at du også har vært i to gode forhold, med 110 kilo og 163 cm!!! Bare det gir meg en ny livsgnist ;)

 

Ikke for å kverke livsgnisten din men, de forholdene fikk jeg først etter at kiloene var borte ;)

 

Anyway, så er også høyden min resultatet av en sykdom, fikk en medisin kaldt prednisolon som totalt stoppa høydeveksten min når jeg var 13år gammel.

 

Klart det er plagsomt at høyden gir begrensninger, personlig så har jeg absolutt ikke noe i mot og date eller være sammen med høye jenter, desutten jenter på 1.50 er VELDIG skjeldne i dette landet og det er som oftest de som har de aller verste hangupsa, de har en jeg er så lav at jeg må kompensere med og finne en mann som er over 180 mentalitet. De to forholdene og de få andre datene jeg har hatt har alltid vært med jenter fra 163 opp til 170, ikke at jeg valgte dette det endte bare opp slik.

 

Jeg må si at jeg beundrer mentaliteten din og at jeg en dag selv håper og kunne jobbe meg opp til å bli den selvsikre (nærmest cockye) personen jeg var før jeg så disse h*lvetes dokumentarene disse forskeramøbene har mekka sammen.

 

Om jeg får lov til å spørre, du sier selv at du aldri har hvert i et forhold, og du virker jo som en person med selvtillit i og med at du nekter og la høyden din stoppe deg. Hvorfor har du aldri hatt noen forhold? Frivillig? ufrivillig? Om du foretrekker å la vær og svare på dette så er det alright :) ble bare nyskjerrig

Lenke til kommentar

Den mentaliteten jeg innehar nå er et resultat av langt arbeid, og en hel haug med lesing om mentale prosesser. Skulle ønske jeg hadde stabil selvtillit, når det kommer til resten av livet mitt. Selvtilliten jeg har rundt høyden min er noe jeg alltid har hatt, sikkert fordi jeg ble mobbet pga. det i flere år. Da ble det litt "Ikke pokker om de dustene skal bestemme at jeg er dårligere enn dem, fordi jeg ser ut som den sexyere broren til Danny deVito".

 

Angående forhold, så hadde jeg det vanskelig mtp. mobbing som gjorde at jeg gikk med tvangstanker om at jeg var stygg, teit og generelt lite tiltrekkende. Se for deg en bortgjemt fyr på min høyde, jeg forsvinner lett i mengden :p. Jeg har vært nærme et forhold, men vi fant ut at vi ikke passet for hverandre. Den siste tiden har jeg tenkt på andre ting, og møter jeg en bra jente... så hvorfor ikke? Ellers prøver jeg å leve i nuet så mye som jeg kan.

 

Til slutt, så har jeg akkurat den samme erfaringen med lave jenter. De elsker å overkompensere, uten å skjønne hvor latterlig det ser ut når de er sammen med en 50cm høyere kar. Finner jeg ikke en normal jente i Norge fram til jeg er 30, så har man alltids postordrebruder...

Endret av Jesus of Suburbia
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...