Gå til innhold

Gaming på Dell Ultrasharp


bad__ip

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Hello, sorry for sent svar her men har vært litt for opptatte med å nyte de ville skjermene! Hoh! <3

 

Det første jeg vil kommentere på er da jeg pakket de opp ble jeg positivt overrasket over hvor pene de var og hvor ekstremt lette de var å montere, ser for meg at jeg kanskje har lyst til å kjøpe en til ved en seinere anledning.

 

Pivot og tilt funksjonen fungerer utmerket, bruker nå extended desktop og har en skjerm på høykant med nettleser og spotify, mens den andre går med til gaming og annet småtteri.

 

Har blitt noen timer gaming her også, og må si jeg ikke merker noe til etterslep, er ett fantastisk bilde :)

 

Men føler at den automatisk stiller inn på lysstyrke, ingame og at skjermen blir mørkere da jeg gamer. Tittet litt i innstillinger, noen som vet hvor man endrer slike ting?

 

Legger ved ett lite bilde av oppsettet mitt.

 

post-204236-0-39633800-1323165390_thumb.jpg

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Men føler at den automatisk stiller inn på lysstyrke, ingame og at skjermen blir mørkere da jeg gamer. Tittet litt i innstillinger, noen som vet hvor man endrer slike ting?

 

 

Er en funksjon som heter "Dynamic Contrast" (eller Dynamic noe).

Den justerer lys og kontrast.

Du finner det i menyen, eller prøv og juster lysstykren på skjermen så får du ett valg om og slå det av.

Har selv slått det av da lyset kan bli litt vel intenst når du surfer sider med hvit bakgrunn, f ex..

Lenke til kommentar

Men føler at den automatisk stiller inn på lysstyrke, ingame og at skjermen blir mørkere da jeg gamer. Tittet litt i innstillinger, noen som vet hvor man endrer slike ting?

 

 

Er en funksjon som heter "Dynamic Contrast" (eller Dynamic noe).

Den justerer lys og kontrast.

Du finner det i menyen, eller prøv og juster lysstykren på skjermen så får du ett valg om og slå det av.

Har selv slått det av da lyset kan bli litt vel intenst når du surfer sider med hvit bakgrunn, f ex..

 

Takker, skal sjekke ut det der da jeg kommer hjem, har nemlig satt på maks lys og skjermene lyser opp hele stua. Men kan ikke si jeg fikk noe spørsmål om å skru det av.

Lenke til kommentar

Men føler at den automatisk stiller inn på lysstyrke, ingame og at skjermen blir mørkere da jeg gamer. Tittet litt i innstillinger, noen som vet hvor man endrer slike ting?

 

 

Er en funksjon som heter "Dynamic Contrast" (eller Dynamic noe).

Den justerer lys og kontrast.

Du finner det i menyen, eller prøv og juster lysstykren på skjermen så får du ett valg om og slå det av.

Har selv slått det av da lyset kan bli litt vel intenst når du surfer sider med hvit bakgrunn, f ex..

 

Takker, skal sjekke ut det der da jeg kommer hjem, har nemlig satt på maks lys og skjermene lyser opp hele stua. Men kan ikke si jeg fikk noe spørsmål om å skru det av.

 

Kan være forskjell siden jeg har U3011, men du vet ihvertfall hva funksjonen heter :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...