Gå til innhold

Ubuntu faller ned fra Linux-tronen


Anbefalte innlegg

Occi: Og da gikk du inn i Archmodus og ble fanatisk. Jeg diskuterer ikke med fanatikere.

Jeg har da vitterlig vært sakelig hele tiden, og har flere ganger hørt fra folk at Arch har dårligere hardwaresupport. Nå har jeg kikket grundigere inn på temaet, kommet med begrunnelser på hvorfor eventuelt hvorfor Arch ikke har dårligere support, og heller om noe så har Arch bedre pga. mer oppdaterte pakker og kernel. Jeg hadde for all del akseptert at Arch hadde hatt dårligere support, men jeg tror ikke det er tilfellet, da jeg ennå ikke har sett noe som kan tilsi det :)

 

Det er nøyaktig derfor jeg anklager deg for dette. Du vil ikke si deg enig i at stolen ikke står under kjernen men det handler derimot om alle de workaroundene som du må lete etter.

Jeg leser mer eller mindre "Kan ikke! Går ikke!" fra dine poster, uten noe mer grunnlag enn hva jeg har til å påstå noe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Øystein Sunde synger: "Sier du noe gæernt om bilen min, ja da blir jeg jaggu sint!"

 

Det samme kan sies for distroen, dama, stereoanlegget, hunden, kroppen, religionen, moralen, partiet, ulven, Norge, Nansen & Amundsen, langrennsjentene, kongehuset, osv. osv.

 

Vi kan vel være enige om at det aller meste vi kan snakke om vil opprøre en eller annen. Det er bare to måter å møte utfordringen:

 

1. Slutte å diskutere

2. Lære seg god diskusjonsteknikk

 

Hvis man ikke greier pkt. 2, se pkt. 1.

Endret av Prognatus
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Øystein Sunde synger: "Sier du noe gæernt om bilen min, ja da blir jeg jaggu sint!"

 

Det samme kan sies for distroen, dama, stereoanlegget, hunden, kroppen, religionen, moralen, partiet, ulven, Norge, Nansen & Amundsen, langrennsjentene, kongehuset, osv. osv.

 

Vi kan vel være enige om at det aller meste vi kan snakke om vil opprøre en eller annen. Det er bare to måter å møte utfordringen:

 

1. Slutte å diskutere

2. Lære seg god diskusjonsteknikk

 

Hvis man ikke greier pkt. 2, se pkt. 1.

 

Den sangen der hadde en morsom tittel også:

Men men, ett sted kommer man i diskusjonen hvor man bare må gjøre som OCCI her, altså avslutte med uenighet før det blir krig og den andre henter 416 og den tredje M16 og begynner å plaffe på hverandre :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...