Gå til innhold

Sjekk dette versting-skjermkortet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har sett på tester med GTX560Ti 2GB minne og det var ingen signifikant forbedring selv ved 2560x1600. Jeg tror ikke minnet er et problem med mindre man skal koble til flere skjermer.

 

De fleste spill i dag kan klare seg fint med 1GB minne, men usikker med BF3. Iflg. Sweclockers så målte de opptil ~1.4GB minneforbruk på det aller heftigste brettet på 1920x1080 i Ultra, visstnok. Men BF3 er jo det litt ekstreme unntaket og ikke normen.

Lenke til kommentar

Hardware.no lær dere å gjøre research!

1x 8-pin PCIe tilkobling tillater (etter spesifikasjonene) 150W, PCIe-porten tillater 75W

Dette betyr at strømforbruket på dette kortet er spesifisert for opp til 375W

 

Hvor mye hadde det kostet dere å gjøre et raskt google-søk for så å finne

http://www.guru3d.com/article/evga-geforce-gtx-560-ti-2win-review/7

Der står det at kortet trekker 10W mer enn GTX 590 og 20W mer enn 6990.

Eller 2x 560 Ti +10W grunnet overklokken.

 

Er dette virkelig så vanskelig?

 

EDIT:

Hva kortet angår ser jeg HD 6870X2 som bedre verdi for øyeblikket, prisen er lavere, ytelsen og strømforbruket ligner veldig, og du har muligheten til å oppgradere til trifire om du absolutt ønsker dette.

Videre er dette SLI, så opplevelsen vil ikke være like god som det GTX 580 leverer om ytelsen bare er 30% over i ren fps.

Endret av arni90
Lenke til kommentar

Hardware.no lær dere å gjøre research!1x 8-pin PCIe tilkobling tillater (etter spesifikasjonene) 150W, PCIe-porten tillater 75WDette betyr at strømforbruket på dette kortet er spesifisert for opp til 375WHvor mye hadde det kostet dere å gjøre et raskt google-søk for så å finne http://www.guru3d.com/article/evga-geforce-gtx-560-ti-2win-review/7Der står det at kortet trekker 10W mer enn GTX 590 og 20W mer enn 6990.Eller 2x 560 Ti +10W grunnet overklokken.Er dette virkelig så vanskelig?EDIT:Hva kortet angår ser jeg HD 6870X2 som bedre verdi for øyeblikket, prisen er lavere, ytelsen og strømforbruket ligner veldig, og du har muligheten til å oppgradere til trifire om du absolutt ønsker dette.Videre er dette SLI, så opplevelsen vil ikke være like god som det GTX 580 leverer om ytelsen bare er 30% over i ren fps.

Feilen er notert og rettet. Takk.

Lenke til kommentar

Er det fremdeles noen som gamer med fattige 1920x1200 da? ;P

2560x1600....

Gi meg en skjerm mindre enn 27", 2560x1600 oppløsning, 120Hz, inputlag på maks 5ms, responstid på maks 5ms, samlet input+pikselrespons under 8ms, og skjermkort som yter godt nok til å gi 120fps uten å måtte kjøre SLI/CFX på maks settings, så skal jeg vurdere en 2560x1600-skjerm.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Til den prisen burde de fått plass til dobbelt minne. For de som spiller i 2560x1600 med høy AA og AF eller flere skjermer så betyr det faktisk noe. FudZilla hadde en test av GTX 560 som nettopp viste dette, jeg får lete den opp senere, jeg kommer ikke inn på siden nå.

 

Nå har vel ikke Rage noen benchmark så vidt jeg vet, men sannsynligvis vil minnet bety en del der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...