Howard Skrevet 13. august 2003 Skrevet 13. august 2003 Rio med nye MP3-spillere Rio er på banen igjen med flere nye MP3-spillere, deriblant Rio Karma med 20 GB harddisk og oppladbart batteri. Les saken her.
jokki Skrevet 13. august 2003 Skrevet 13. august 2003 i mine øyne er det nokk harddisk spilleren som er mest attraktiv, men jeg har allerede en ipod. Ganske spesiell form, ganske god bateritid og, stort + for støtte for ogg vorbis. Den hadde nokk vert en utfordrer hvis den var til salgs når jeg kjøpte min ipod v 2 15 gb.
superman Skrevet 13. august 2003 Skrevet 13. august 2003 Endelig kommer mp3-spillerne med harddisker på 1,5GB e.l. Har ventet lenge på dette. Noen som vet når flere av disse kommer?
handbook Skrevet 13. august 2003 Skrevet 13. august 2003 I mine øyne er det Nitrus versjonen som virker spennende. Først og fremst p.g.a. diskplass/størrelse.
Velmont Skrevet 14. august 2003 Skrevet 14. august 2003 WOW!! OGG VORBIS!! :D:D *løøøøøøøøp og kjøøøøøp* Edit: De nye spillerne skal være tilgjengelige på det amerikanske markedet i løpet av august, mens for resten av verden er tilgjengeligheten mer usikker. dø... ja døø Dessuten så bruker den USB2, uffda, liker bedre firewire (fordi jeg har det allerede ) -- Men, den må kjøpes!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå