Gå til innhold

Denne kopisperren gjør det umulig å spille


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Et spill med lignende kopisperre er Grand Theft Auto IV. Her vil pirater, blant andre motgrep, oppleve at hovedpersonen alltid er full. Dette søler til bildet og gjør grafikken utydelig, samtidig som det blir håpløst å blant annet kjøre bil."

 

Finnes patch for sånt. Er ikke stort til hjelp.

Lenke til kommentar

Noen kopi sperrer ødelegger mye spør du meg. Har "den lengste reisen: drømmefall" og et stilig rts(husker ikke navnet) som jeg ikke kan spille pga. Kopisperrer. Jeg har hatt kontakt med både selvskapet bak kopi sperren og funcom, for å få orden på "drømmefall", men der er ingen hjelp å få. :( joda... Kopi sperre gjør lite til ingen nytte.

Hvis du ikke får spilt et spill du har betalt for pga kopisperre ville jeg lastet ned cracken med god samvittighet ;)

Lenke til kommentar

Civ1 hadde en slik "kopisperre", etter x antall runder ble man spurt om hvilke teknologier som trengtes for å forske frem teknologi y.

Svarte man feil mistet man alle enhetene sine.

Men som avskrekker var det verdiløst, for man gikk ikke i fella mer en en gang før man som liten sneip hadde kopiert techtreet fra Civipedian for hånd.

 

De verste sperrene var de hvor man hadde spilt en del timer før - plutselig - "hvilket ord er nummer fem på side tretten i manualen?".

Svar feil, og si farvel til saven. Tror det var et par spill fra Origin som var slik.

Husk at dette var før internett, så det var et helt eventyr å få tak i noen som kjente noen som hadde en crack. Husker det ble sendt disketter i posten og greier.

Lenke til kommentar

Civ1 hadde en slik "kopisperre", etter x antall runder ble man spurt om hvilke teknologier som trengtes for å forske frem teknologi y.

Svarte man feil mistet man alle enhetene sine.

Men som avskrekker var det verdiløst, for man gikk ikke i fella mer en en gang før man som liten sneip hadde kopiert techtreet fra Civipedian for hånd.

 

De verste sperrene var de hvor man hadde spilt en del timer før - plutselig - "hvilket ord er nummer fem på side tretten i manualen?".

Svar feil, og si farvel til saven. Tror det var et par spill fra Origin som var slik.

Husk at dette var før internett, så det var et helt eventyr å få tak i noen som kjente noen som hadde en crack. Husker det ble sendt disketter i posten og greier.

 

 

good old times :)

Lenke til kommentar
Noen kopi sperrer ødelegger mye spør du meg. Har "den lengste reisen: drømmefall" og et stilig rts(husker ikke navnet) som jeg ikke kan spille pga. Kopisperrer. Jeg har hatt kontakt med både selvskapet bak kopi sperren og funcom, for å få orden på "drømmefall", men der er ingen hjelp å få. :( joda... Kopi sperre gjør lite til ingen nytte.
jeg har også prøvd å få tak i funcom og prøvd å innstallere kompitabel driver til kopisperren til drømmefall. eneste måten å spille det på er å innstallere xp sp2 virker det som. har også prøvd patch og crack men spillet kresjer umiddelbart etter oppstart.

Da har du nok vært veldig uheldig. Jeg spiller drømmefall perfekt på en maskin med Windows 7 Professional 64Bit...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...