Gå til innhold

Samsung galaxy s2 best best på musikk eller iPhone 4 hvit?


Anbefalte innlegg

Hei jeg lurer på om er Samsung galaxy s2 best til å spille musikk eller iPhone 4 hvit? Da tenker jeg også på om hvilken av de er bra og kjappest til å overføre musikk fra til til tlf? Har hørt at det er ikke bare bare å overføre musikk til iPhone, kan dette stemme? Men har også hørt at iPhone henger seg aldri opp når det gjelder å spille musikk? Jeg kommer til å bruke tlf mest på surfing på nett og spille musikk. Hvilken anbefaler dere?

Mvh meg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke prøvd Samsung Galaxy s2, men har brukt iPod Touch, og går ut ifra at dette er ganske likt iPhone.

Har ikke hengt seg opp med meg iallefall :/

Litt slitsomt er det å overføre til iPhonen, i og med at alt må skje igjennom iTunes. Om du har et musikkbibliotek, men vil legge til en sang til, må du legge til alle sangene på nytt, pluss den sangen du vil ha.

 

Litt mer fritt med andre telefoner, i og med at du ikke nødvendigvis trenger programvare for å overføre musikken...

 

Jeg vet ikke hva jeg skal anbefale :)

Lenke til kommentar

Har aldri hatt problemer med å spille av musikk på SGS2. Du overfører filene enten via usb (bruker sgs2 som en minnepinne og widows explorer for å bare dra filene over til sgs2en), eller du bruker Dropbox el.l.

 

Jeg ville anbefalt SGS2 over iphone4(s) uansett, men det er bare meg.

Lenke til kommentar

Dersom du har trådløsnett tilgjengelig, så kan du med SGS2 også bruke "Kies Air" for å styre/konfigurere telefonen din, inkl. å laste opp/ned innhold som musikkfiler, meldinger m.m.

Veldig kjekt når man ikke vil rote fram en kabel for slike enkle ting. :)

 

Forøvrig så må jeg si jeg er imponert over batterikapasiteten på SGS2. Min har nå gått 5 dager og 12 timer uten lading, og batterikapasiteten er på hele 29% :)

Endret av Savagedlight
Lenke til kommentar

Har aldri hatt problemer med musikkavspilling på hverken iPhone, iPod, ymse Nokia eller HTC Desire HD som bruker hver dag.

 

Men at iPhone brukere har ræva musikksmak har jeg selv sett flere ganger.

 

Jada det var en spøk hvis noen sitter med hue så langt oppi ræva at ironi delen ikke fungerer :!:

Lenke til kommentar

Jeg har trådløs nettverk hjemme. Betyr det at hvis jeg kjøper sgs2, kan jeg overføre musikk fra pc til tlf via trådløs nettverk? Jeg har lest at man kan ha minnekort i Samsung, da kan man også ha musikk i minnekort? Så slipper jeg overføring/synkronisering.

Jepp på begge deler. Det forutsetter selvsagt at du har musikkfilene tilgjengelig, slik at de kan kopieres over. :)

Lenke til kommentar

Jeg har et 32 gig minnekort på min SGS II som jeg lagrer all musikk på. Det er enklest og raskest å bare koble mobilen til PC via kabel og så drag and drop den musikken jeg vil ha over på den relevante mappen i minnekortet. Jeg har aldri opplevd at Galaxyen har hengt seg når jeg har spilt musikk.

 

Som nevnt er det også fullt mulig å overføre trådløst mellom pc og mobilen. Men det tar lengre tid og jeg er ikke sikker på om du kan velge hvilken mappe musikken skal ligge i. Men dette kan flyttes på i etterkant.

 

Jeg har også hatt iPod Touch og brukte dette opp mot iTunes. I og for seg enkelt og greit det også. Jeg er litt struktur-nazi når det gjelder musikk da jeg kun legger inn hele album og er opptatt av at de skal ha riktig albumbilde og genre skal være riktig mm. Så jeg bruker fortsatt iTunes for å legge til bilde hvis det mangler samt å rette opp annen feil informasjon.

 

Men alt i alt ville jeg ha gått for en SGS II. Men nå har jeg kun brukt iPod Touch og ikke iPhone.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...