Gå til innhold

Når kommer snøen?

James Bond

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde den mest snørike "vinteren" i Stavanger for to år siden med nesten 40 cm snø!!! -Vinterværet i Stavanger er til å bli syk av.

Jeg vil hjem til østlandet!!!

Hadde første natt med is på vannpyttene natt til i dag, så temmelig sikkert at jeg ikke ser snøen før jeg skal hjem til jul.

Mulig med sludd som legger seg på bakken i januar for et døgn eller to.. - før det regner bort.. :(:(:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bor på Østlandet og her har det så vidt blitt kuldegrader. Det var en periode nå på ett par dager hvor det var 2- men etter dette så har det blitt pluss grader igjen og nå er det vel en 4+ grader. Jeg tipper at snøen kommer til Østlandet i desember en gang. jeg vet ikke om jeg tipper feil men jeg tipper at det første snøfnugget faller den 10 desember. I fjord så kom snøen tidligere enn normalt (1 des) men de andre årene så har det ikke kommet snø før i begynnelsen av Januar eller ved Juletidene. Jeg elsker når den første snøen faller på lillejulaften :)

Skrevet

Her i Sandefjord for nøyaktig ett år siden, SNØKAOS!

Dette året.. Herlig tåke :D En dag i uken kanskje bittelitt frost, Men jeg må si hvor digg det er uten snø! :thumbup:

Den kommer helt sikkert, Men uansett syns jeg det er digg å slippe inntil da :cool:

Skrevet (endret)

Jeg snakket med besteforeldrene mine i Oppdal i går. Der har de regn og varmegrader, noe som er ganske uvanlig der i november.

Jeg er redd vi ikke får noen hvit jul. Jeg kjenner fortsatt at varme vinder blåser inn fra sør.

Endret av Zarac
Skrevet

Er meldt snø hos oss til uka. Det snødde litt da jeg var på jakttur på fjellet på søndag, og det var begynt å legge seg litt før det sluttet å snu.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...