Gå til innhold

Apple innrømmer batteriproblem til iPhone 4S


Anbefalte innlegg

Jeg har ikke opplevd problemer med iMessage, men jeg tror det er viktig med at man bruker AppleID-adressen sin.

 

Du har ikke opplevd problemer som du vet om heter det. ;) For alt du vet er det mange som har sendt meldinger til deg uten at du har mottatt de.

 

Og det kan umulig være nødvendig å måtte lagre epost-adressen til mottakeren for å kunne sende og motta meldinger fra de. Jeg bruker apple-ID adressen min selvsagt, men har nå prøvd å endre til tlfnr mitt som anrops-ID. Det virker litt mer logisk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Litt dårlig av apple....

Viste dette er det av støy som dukker opp etter lansering av en ny OS versjon, er det ikke så dårlig spør du meg.

Har vært borti langt verre bugs ved lanseringen før.

Lenke til kommentar

Noen bugs er vanskelig å fange opp, det må man bare innse. Noen finner man først når man slipper brukere løs på et system. Det er litt rart at ingen utviklere har rapportert dette under betaprogrammet, men det er vel kanskje slik at de så ofte har telefonen koblet til maskinen at de ikke rekker å slippe opp for strøm.

 

Men nå kommer det jo en oppdatering med en bugfix, så da er det ikke en stor sak. Noen dager med kortere bateritid er ikke verdens undergang så lenge det blir fikset.

 

Geir :)

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar
Viste dette er det av støy som dukker opp etter lansering av en ny OS versjon, er det ikke så dårlig spør du meg.

Har vært borti langt verre bugs ved lanseringen før.

 

Slikt skjer. Se på Gingerbread feks. De har vel enda den gode gamle OS batteri drain greia gående? Til og med Maemo6 har et par kinks å glatte ut, og det er bortimot det minst buggy OSet i første FW jeg noensinne har dultet borti selv.

 

Men artikkelverdig? Ikke spesielt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Merker det litt på batteri-tiden ja, selvom eg har tatt av stedstjenester og slikt... men mitt største problem er at mobilen føles mye mindre snappy, og det tar to sekunder å låse opp skjermen i forhold til IOS 4, da reagerte den med en gang jeg trykket.... Noen andre med det problemet?

Mange som opplever at A4-cpu-en ikke strekker til på iOS5, mens noen ikke merker det. F.eks. pappa som har iPad 1 og iPhone 4 sliter med hastigheten på iPaden mens iPhonen kjører det fint.

Lenke til kommentar

Bra at Apple dem selv kan innrømme at ting ikke bare virker med iPhones / iOS lengere. Ja jeg tenker på argumentet 'It just works' er utgått på dato for lenge siden nå.

Det er vel ikke utgått selv om de ikke er perfekte? De lever jo fortsatt etter å lage produkter som er brukervennlige og "bare virker" uten at man skal slippe å tenke for mye. Men de, som alle andre, gjør feil.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...