Gå til innhold

100 fps i cs?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

åja.. man vil heller ha en dårligere spilleopplevelse enn noen få bølger EN SKJELDEN gang innimellom.. uansett om man sett fps_max til 30000 så vil man ikke få mer enn 60 hertz pga hertz-bugen, og da må man til med et ekstraprogram som f.eks refreshfix. og da KAN Det hende du kan presse opp i hundre hertz, det kommer HELT an på skjemen..

Lenke til kommentar

hør på hva jeg sier da! da må man ha et program som heter REFRESHFIX! du måkke være så selvsikker når du har feil vettu...

 

i cs så er det sånn at.. jo nærmere fps'n er 100, jo bedre er det.. sånn er det..ønsker du å bli kvitt "bølgene", som for meg kun dukker opp på taket på assault.. og jeg står ikke der oppe "hele tiden". så det er ikke det store problemet for meg.. men jeg bruker refreshfix og har over 85hertz på skjjermen og da er 100fps helt tolerant! fyren vil ha 100 hertz, ikke en forklaring på at 60hertz er bedre.. hvilket det IKKE er...

Lenke til kommentar

Jeg skrev denne i en tidligere post..

Dette er da for Nvidia brukere.. Radeon brukere må bytte ut 1 og 2 med egne drivere/programmer(gidder ikke søke etter det for øyeblikket)

 

Stealth's Guide Til 100 FPS

Først og fremst må du ha relativt godt utstyr.. (har en xp 2.4, gf3, 512 ram, og det fugerer)

 

Last ned:

1) Nyeste Detonator driverne til Nvidia (www.nvidia.com)

2) NVRefreshTool (www.nividia.com eller søk på google)

3) Sett oppløsningen du bruker til 100hz inni NVRefreshTool (helst 800x600 eller 1024x768)

4) Bruk OpenGL (skrev D3D i den andre.. det var feil :) )

5) skriv fps_max 101 i console

 

Dette bør fungere ganske bra, og man trenger ikke å skru av Vsync..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...