Gå til innhold

Jeans - hvilket av disse merkene?


oxox

Anbefalte innlegg

Noen som vet om en nettbutikk som selger jeans med vaskeeffekt på lår og legger og litt hull og rifter i?

 

Enig, er ute etter samme type jeans jeg også...

 

hates gonna hate

Det må vel nesten finnes noe i den stilen på stayhard.no De har iallefall frekke merker som Affliciton og Ed Hardy.

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som vet om en nettbutikk som selger jeans med vaskeeffekt på lår og legger og litt hull og rifter i?

 

Enig, er ute etter samme type jeans jeg også...

 

hates gonna hate

Det må vel nesten finnes noe i den stilen på stayhard.no De har iallefall frekke merker som Affliciton og Ed Hardy.

 

Så litt på

http://stayhard.no/Product.aspx?productID=55781&categoryID=3234&attribute2Values=4038&orderby=2

 

Vet du hvor man kan få kjøpt den? eller bare butikker som har bra utvalg av bukser?

 

en ting til, noen andre butikker som selger Nudie Grim tim jeans billigere enn carlings? eller har bedre utvalg enn carlings?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vær så snill.. Ed Hardy? Jeg hadde seriøst dødd om kjæresten min hadde kommet hjem med en så usmaklig bukse.. ...Han måtte dessverre ha flyttet ut.. Hvorfor vil du kle deg stygt med vilje? Hva er greia med ha ha en svær slange/hodeskalle/drage bak på rumpa i alle verdens farger?

Ser det for meg, ute på landsbygden ett sted, en gammel bmw med selvlaget spoyler(?), "siggen i munn", over bolet, trang singlet som viser de store armene og denne her...

 

1000282.jpg

 

Jeg tror jeg kan snakke på vegne av alle jenter(bortsett fra hun som faktisk er sammen med han som eier denne buksen) de er forjævelige! :(

Endret av maov
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Noen som vet om en nettbutikk som selger jeans med vaskeeffekt på lår og legger og litt hull og rifter i?

 

Enig, er ute etter samme type jeans jeg også...

 

hates gonna hate

Det må vel nesten finnes noe i den stilen på stayhard.no De har iallefall frekke merker som Affliciton og Ed Hardy.

 

Så litt på

http://stayhard.no/P...=4038&orderby=2

 

Vet du hvor man kan få kjøpt den? eller bare butikker som har bra utvalg av bukser?

 

Nei, det er ikke min stil for å si det sånn. Er en jeansbutikk på Steen & Strøm Magasin.

Lenke til kommentar

Vær så snill.. Ed Hardy? Jeg hadde seriøst dødd om kjæresten min hadde kommet hjem med en så usmaklig bukse.. ...Han måtte dessverre ha flyttet ut.. Hvorfor vil du kle deg stygt med vilje? Hva er greia med ha ha en svær slange/hodeskalle/drage bak på rumpa i alle verdens farger?

Ser det for meg, ute på landsbygden ett sted, en gammel bmw med selvlaget spoyler(?), "siggen i munn", over bolet, trang singlet som viser de store armene og denne her...

 

1000282.jpg

 

Jeg tror jeg kan snakke på vegne av alle jenter(bortsett fra hun som faktisk er sammen med han som eier denne buksen) de er forjævelige! :(

 

 

Hvem faen i denne tråden er på utkikk etter en sånn type bukse? Kjerring back to kitchen...

Lenke til kommentar

kikket litt på follestad bloggen isted, der han linket

 

http://minmote.no/index.php/2011/11/modellen-%C2%ABjoe-hotness%C2%BB-til-minmote-slik-b%C3%B8r-norske-menn-kle-seg/johannes_favoritter_ny/

 

Noen som har peiling på hvilken buksen har mannen har på seg og hvor man får tak i den?

 

Passer ikke det inn med syrevaskede og hullete jeans du lette etter?

Personlig setter jeg hvert fall de to stilene veldig likt, begge er harry.

 

http://minmote.no/wp-content/uploads/2011/11/johannes_favoritter_ny.jpg

Er et prime eksempel på hvilken type jeans jeg er ute etter.

Lenke til kommentar

Vet noen anbefalte meg APC jeans for en stund siden, de ser utrolig fine ut og skal kjøpe meg en selv. Koster rundt 1000 fra diverse nettbutikker.

 

synes helt ærlig det ser latterlig ut med bukser man er nødt til å brette opp ellers blir de for vie nede med foten(dekker hele skoen).

Lenke til kommentar

Vet noen anbefalte meg APC jeans for en stund siden, de ser utrolig fine ut og skal kjøpe meg en selv. Koster rundt 1000 fra diverse nettbutikker.

 

synes helt ærlig det ser latterlig ut med bukser man er nødt til å brette opp ellers blir de for vie nede med foten(dekker hele skoen).

 

Uh....

 

Grunnen til at de er brettet opp er fordi de er for lange i beina grunnet at man ikke kan legge opp jeans før man har vasket dem et par ganger.

Lenke til kommentar

Vet noen anbefalte meg APC jeans for en stund siden, de ser utrolig fine ut og skal kjøpe meg en selv. Koster rundt 1000 fra diverse nettbutikker.

 

synes helt ærlig det ser latterlig ut med bukser man er nødt til å brette opp ellers blir de for vie nede med foten(dekker hele skoen).

 

Huh? Disse er veldig slimme nederst...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...