Gå til innhold

[Løst] Problemer med å få ut filer ifra harddisk.


Anbefalte innlegg

Nå har det seg slikt at jeg i all hast oppgraderte plassen på pcen min siden prisene stiger litt for mye for fort.

De to diskene jeg byttet ut er nesten på vei til å kastes.

 

Problemet er at jeg må få overført filene på disse og over på de nye, den ene gikk alt bra med den andre er litt verre.

 

Bruker deler ifra en ekstern disk boks, usb og strøm kabel som jeg bare dyttet rett i disken og startet overføringen, harddisken jeg prøver nå får jeg kun beskjed at jeg må formatere disken fordi pcen ikke får kontakt med disken pga korrupte filer eller lignende.

 

Er det noen som har vært borti dette før eller har noen tips, vil helst ikke miste alle dokumentene og bildene ifra denne disken!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har det seg slikt at jeg i all hast oppgraderte plassen på pcen min siden prisene stiger litt for mye for fort.

De to diskene jeg byttet ut er nesten på vei til å kastes.

 

Problemet er at jeg må få overført filene på disse og over på de nye, den ene gikk alt bra med den andre er litt verre.

 

Bruker deler ifra en ekstern disk boks, usb og strøm kabel som jeg bare dyttet rett i disken og startet overføringen, harddisken jeg prøver nå får jeg kun beskjed at jeg må formatere disken fordi pcen ikke får kontakt med disken pga korrupte filer eller lignende.

 

Er det noen som har vært borti dette før eller har noen tips, vil helst ikke miste alle dokumentene og bildene ifra denne disken!!

Skru opp kabinettet og plugg den inn på HK.

Lenke til kommentar

Nå har det seg slikt at jeg i all hast oppgraderte plassen på pcen min siden prisene stiger litt for mye for fort.

De to diskene jeg byttet ut er nesten på vei til å kastes.

 

Problemet er at jeg må få overført filene på disse og over på de nye, den ene gikk alt bra med den andre er litt verre.

 

Bruker deler ifra en ekstern disk boks, usb og strøm kabel som jeg bare dyttet rett i disken og startet overføringen, harddisken jeg prøver nå får jeg kun beskjed at jeg må formatere disken fordi pcen ikke får kontakt med disken pga korrupte filer eller lignende.

 

Er det noen som har vært borti dette før eller har noen tips, vil helst ikke miste alle dokumentene og bildene ifra denne disken!!

Skru opp kabinettet og plugg den inn på HK.

 

Dette fungerer heller ikke:(

 

 

Forsøk å sett i strøm først, deretter usb. Evt om det var motsatt. Har hatt problemer med usb->sata adaptere som er kresne på riktig rekkefølge.

 

Ikke dette heller.

 

 

Får fortsatt opp beskjeden om å formatere F:/ før den kan bruker og att noen filer eller mapper kan være skadet!?

 

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...