Gå til innhold

Android Market er snart større enn App Store


Anbefalte innlegg

Den RSS-feeden kan jeg nok bruke til kanskje å lage et fint varslingssystem i hvert fall, som er et pittelite steg i riktig retning.

Jada, men seminargrupper, innleveringer, arbeidsgrupper, storgrupper, og alt mulig annet som dukker opp i kalenderen men ikke er ordonøærforelesninger i et fag, vil du fortsatt ikke få tak i. Synes det virker merkelig at de ikke bare kan gjøre en CalDAV backend tilgjengelig for de som vil ha det, iom. at det burde være en relativt sett svært liten jobb som ikke krever mye ressurser å sette opp. (Og så skal jeg slutte å mase om det. :p)
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De har ikke resurser. Jeg snakket mye med IT-folkene der, men de kan ikke gjøre noe med mindre administrasjonen gir "go". Der var beskjeden "vi har ikke tid, og vi har ikke tid til å svare dere på spørsmål heller".

 

Et svar vi fikk etter at vi måtte be ansvarlig for bacheloren vår om å purre på dem.

 

Det er synd, for om de hadde åpnet opp litt ville vi kanskje ha laget grunnlaget for dem ila et halvår. Vi valgte heller å fokusere på et produkt som ikke var avhengig av UiBs velvilje (som også gjorde det hele mer uavhengig).

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...