Gå til innhold

Kjøper ny PC - Trenger meninger


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dropp Gunnar brillene, og helst vent med harddisker et par måneder til de går ned i pris igjen.

 

 

Ville også ha byttet til en Corsair HX strømforskyning og droppet lydkortet.

 

Om det er spilling du skal så trenger du ikke lydkortet, og trenger du gromlyd i stereoanlegget er det bedre å gå for en ekstern DAC.

Endret av Mr. A
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Oppdatert lista litt, på anbefaling har jeg droppet ssd for å kjøpe senere. Droppet lydkort og venter på Razers nye headset i stedet ;) Byttet vifte. Jeg har hørt bra ting om skjermen og holder på denne. Dette blir nok ikke min primære skjerm til spilling, det finner jeg siden. Har noen jeg kan bruke fra før av. Gunnars blir pga familie svakhet, hvis det hjelper er det bra! :yes:

 

P.S. Jeg skal ikke nødvendigvis kjøpe alt fra det som står oppført som billigst i lista, jeg bare synes det er enklere sånn for nå.

Endret av JonGlenna
Lenke til kommentar

Oppdatert lista litt, på anbefaling har jeg droppet ssd for å kjøpe senere. Droppet lydkort og venter på Razers nye headset i stedet ;) Byttet vifte. Jeg har hørt bra ting om skjermen og holder på denne. Dette blir nok ikke min primære skjerm til spilling, det finner jeg siden. Har noen jeg kan bruke fra før av. Gunnars blir pga familie svakhet, hvis det hjelper er det bra! :yes:

 

P.S. Jeg skal ikke nødvendigvis kjøpe alt fra det som står oppført som billigst i lista, jeg bare synes det er enklere sånn for nå.

 

Kan du like meg til det headsettet?

Lenke til kommentar

Oppdatert lista litt, på anbefaling har jeg droppet ssd for å kjøpe senere. Droppet lydkort og venter på Razers nye headset i stedet ;) Byttet vifte. Jeg har hørt bra ting om skjermen og holder på denne. Dette blir nok ikke min primære skjerm til spilling, det finner jeg siden. Har noen jeg kan bruke fra før av. Gunnars blir pga familie svakhet, hvis det hjelper er det bra! :yes:

 

P.S. Jeg skal ikke nødvendigvis kjøpe alt fra det som står oppført som billigst i lista, jeg bare synes det er enklere sånn for nå.

 

Kan du like meg til det headsettet?

 

Jeg kan like deg til det headsettet ja: http://www.razerzone.com/tiamat/en :!:

Lenke til kommentar

Helt alvorlig; kjøp Biltema-brillene, og bruk de ekstra 1000 spenna på å oppgradere fra GTX 570 til GTX 580. Da vil du kunne kjøre alt på bånn spiker. Det er ingen gode grunner til å kjøpe Gunnar brillene.

 

Hvis du trenger briller, gå til en optiker. Ikke gå til noen som lager dataspillartikler.

 

Dersom du har en grunn til å kjøpe de, så er jeg svært overrasket over at ikke en optiker har noen vanlige briller som er laget for formålet, og som faktisk fungerer.

Endret av ragnarocc
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Vet du hva det vil koste? sånn ca?

Det står her: http://press.razerzone.com/press/detail/press-releases/razer-announces-the-worlds-first-true-7.1-surround-sound-gaming-headset at det skal koste 179$/€ avhengig av hvor man kjøper det fra, i vårt tilfelle blir vel det i Euro.

Med andre ord er du villig til å betale nesten 2000 kr (25% moms) for et headset laget av et firma med elendig kvalitetskontroll og samtidig selger ekstremt overprisede deler.

 

Har du sett på Sennheiser HD 598 og en clip-on mic istedet? Da får du jo i det minste et headset som er verdt prisen.

Lenke til kommentar

Vet du hva det vil koste? sånn ca?

Det står her: http://press.razerzone.com/press/detail/press-releases/razer-announces-the-worlds-first-true-7.1-surround-sound-gaming-headset at det skal koste 179$/€ avhengig av hvor man kjøper det fra, i vårt tilfelle blir vel det i Euro.

Med andre ord er du villig til å betale nesten 2000 kr (25% moms) for et headset laget av et firma med elendig kvalitetskontroll og samtidig selger ekstremt overprisede deler.

 

Har du sett på Sennheiser HD 598 og en clip-on mic istedet? Da får du jo i det minste et headset som er verdt prisen.

 

Jeg ville iallefall gått for enten Logitech G35 eller Sennheiser PC 360 G4ME... Har selv Logitech G35, og er UTROLIG fornøyd! Det er helt lydtett omtrent.. Ikke mye du hører. PC 360 slipper inn en del mer lyd, iforhold til hva jeg har lest.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...