Gå til innhold

Battlefield 3 Battlelogs og serverinfo


Anbefalte innlegg

Battlefield 3

Battlelog og serverthread

 

 

Battlefield 3 nærmer seg med store skritt. I de siste dagene før Battlefield 3 fyrer av og vi kan samles på kampmarkene tenkte jeg vi kunne oppdatere alt som heter battlelog profiler. Jeg har en tråd oppe fra før av som inneholder alle Origin og battlelog profiler fra Beta. Greia er at det sikkert ikke er alle som spiller fortsatt og mange har garrantert skiftet navn på Origin/Battlelog da dette er mulig i Origin nå. Sleng inn Origin navn og Battlelog profil link(når battlelog åpner igjen. Battlelog navnet er det samme som Origin navnet) så vi får samlet oss sammen. Slenger alt inn i en spoiler som blir oppdatert etterhvert som dere legger til navn her i tråden.

 

 

 

[table]

OriginBattlelogForum

SmertestillendeSmertestillendeRefsa

Biig_BrotherBiig_BrotherJonGro

Argoniel_1(Argoniel)Argoniel_1(Argoniel)Argoniel

HansienHansienHansien

WigirWigirWigir

Mas222Mas222Mas222

SiemnSiemnSiemn

UNSCCaponeUNSCCaponeUNSCCapon

EvenAndreasJSEvenAndreasJSEvenAndreas

XitraZzXitraZzXitraZz

XilizoXilizoBjorkizz

mathiasbf2mathiasbf2mathiasxx9494

NaitsyNaitsyNaits_89

J4rleJ4rleHiHat[/table]

 

 

 

I forhold til server for diskusjon.no har vi hvert så heldige å fått en 32 spiller server hos Multigamer gratis. Det ble valgt 32 spiller server inntil videre for å se hvor stor pågang vi får. Dette er et valg som ble tatt fordi det i førsteomgang ikke vil skade oss på noen måte. Om vi får stor pågang de neste ukene vil vi kunne oppgradere serveren til 64 spiller for en billig penge. Om mulig vil jeg prøve å få tak i en grei mumble/teamspeak server som også kan brukes for gaming.

 

Vil sende ut en stor takk til forumbruker CWH for å få til en slik avtale. I tillegg vil jeg/vi sende ut en takk til Multigamer for serveren :thumbup:

 

Putter teksten angående donasjoner i spoiler inntil videre.

 

 

Så der det den andre delen av dette innlegget. Jeg, Refsa, har hatt planer lenge om å samle opp penger til en Diskusjon.no/Hardware.no spill server. For at dette skal gå an må vi på diskusjon.no starte en liten oppsamling av penger. I seg selv vil en server via MultiPlayGameServers.com med 64 spillere havne på 500 norske kroner i måneden. Jeg regner med de fleste her har råd til å sette av 20 kroner i måneden til å holde en server gående. Noe som bare tilsvarer at 25 personer donerer.

 

Pengene kan dere donere til min bankkonto(ta det med ro, er en ærlig mann) så skal jeg ordne resten. Kontonr. er: "23517168572"(har planer om å sette opp en paypal konto senere dedikert til dette). Har satt opp en paypal konto og donasjonslink nå. Linken legger jeg her og på bunnen av innlegget. For å holde orden på hvem som har betalt og hvor mye, venligst send en PM om hvem og hvor mye du har sendt. Om ønskelig så kan jeg sette opp en liste her på forumet med forumnavn og donasjon, eller bare hvor mange totalt som har sendt inn donasjoner.

 

Servere tilbyderen jeg hadde tenkt på er http://www.multiplaygameservers.com. Den nærmeste serveren de tilbyr ligger i Sverige. Multigamer tilbyr også Battlefield 3 servere. Da får vi topp kvalitetsservere i Norge, men må betale 150-200 kroner mer i måneden. Vi får se hva vi ender opp med.

 

Så det var alt for nå. Håper vi kan få ordnet en server løsning alle kan bli fornøyde med. Sleng inn origin/battlelog navn og eventuelt en donasjon så skal vi fort få igang en server og et godt server miljø. Admins/mods til serveren tar vi hånd om når vi kommer til det punktet at en server er aktuell.

 

Skal du donere penger for serverleie kan du gjøre det her:

DONATION

Antall donasjoner: 2

Totalt på konto: 200NOK

 

 

 

See you on the battlefield, soldier!

Endret av Refsa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

--Wigir-- på Origin. Hvordan bytter man navn?

 

Usikker på om det kommer donasjon med det første, da vi skal starte egen server, men støtter dette!

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

Har en veldig stor gladnyhet nå. Har snakket med en mann i Tek.no nettverket som muligens kan ordne oss en veldig god deal hos Multigamer.no. I førsteomgang kan vi starte opp med en 32 spiller server som er helt gratis. Jeg valgte å starte med 32 spillere for å se hvor stor pågang vi får. Siden vi da får det gratis skader det oss ikke på noen måte. Om vi får stor pågang på 32 spiller serveren vil vi kunne få oppgradert til 64 spiller til en billig penge. Vi kan da roe ned litt på donasjonene for å se hvordan ståa blir utover de neste ukene.

 

Igjen, tusen takk for veldig god hjelp fra forumbruker CWH og Multigamer :thumbup::w00t:

Endret av Refsa
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Har en veldig stor gladnyhet nå. Har snakket med en mann i Tek.no nettverket som muligens kan ordne oss en veldig god deal hos Multigamer.no. I førsteomgang kan vi starte opp med en 32 spiller server som er helt gratis. Jeg valgte å starte med 32 spillere for å se hvor stor pågang vi får. Siden vi da får det gratis skader det oss ikke på noen måte. Om vi får stor pågang på 32 spiller serveren vil vi kunne få oppgradert til 64 spiller til en billig penge. Vi kan da roe ned litt på donasjonene for å se hvordan ståa blir utover de neste ukene.

 

Igjen, tusen takk for veldig god hjelp fra forumbruker CWH og Multigamer :thumbup::w00t:

Jeg tar gjerne en mod/admin jobb på den serveren. Om det trengs :)

Lenke til kommentar

Har du sett min pm til deg?

 

Ja, gjorde det. Har bare ikke hatt tid til å svare enda.

 

Flott nyhet :new_woot:

Kanskje oppdatere førsteposten slik at folk er klarover at serveren er i boks? :thumbup:

 

Oppdaterer BF3-tråden med serverinfo + en 'takk til multigamer\cwh' så fort vi har serverinfo :thumbup:

 

Jepp, har oppdatert førstepost med info om det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...