Gå til innhold

[iPhone 4/4S] Samletråd for kule, nyttige og rare cases


MSL

Anbefalte innlegg

Jeg fant ingen lignende tråd her inne på forumet. I denne tråden tenkte jeg at man kan dele sine funn av kule, nyttige og rare cases til iPhone 4/4S. Gjerne poste bilder av sine nåværende stoltheter.

 

Her er noen linker jeg har funnet:

 

Case-Mate - Alle mulige cases, kan lage selv. 20% rabatt med koden: cm08-dc20

Speck Products - Diverse cases. Samarbeider med Burton.20% rabatt med koden: goodbetterspeck

Element Case- Fete cases, men dyre.

Grovemade - Cases av bambus

BookBook - Case/lommebok/bok

Etsy - En god samling cases, en slags ren versjon av ebay

EXOvault - Veldig tøffe cases, men også veldig dyre.

eBay - Masse rart

Incipio - Diverse cases

Magpul - Cases designet til å være ute i "the field".

Otterbox - Cases som skal tåle litt.

desmay - Verdens tynneste case (0,35mm)

iSkin - Tynn design case

Incase - Diverse cases

iwowcases - Diverse cases, blant annet Cleave case.

casecrown - Diverse cases

Little Angry Boy - Fra gutta i Ping, (mac1.no). Flott kvalitet :-)

 

EDIT: Addet Wackee sin link

Endret av MSL
Emnetittel forbedret
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Genial tråd! Nettopp bestilt meg min aller første iPhone!

 

Hvor nyttig er det egentlig å bruke en case? Ødelegger det følelsen av å ha telefonen i hånda?

 

Jeg har også bestilt meg iPhone for første gang! Vel, grunnen til at jeg vil ha case er rett og slett fordi iPhone er av glass. Og jeg vil helst slippe å se det knuse. Med case så synker jo den risikoen. Det kommer vel ann på hvilken case man kjøper, men noen mener at ved bruk av case, så føles det bedre å holde telefonen i hånden :)

Lenke til kommentar

Genial tråd! Nettopp bestilt meg min aller første iPhone!

 

Hvor nyttig er det egentlig å bruke en case? Ødelegger det følelsen av å ha telefonen i hånda?

 

Jeg har også bestilt meg iPhone for første gang! Vel, grunnen til at jeg vil ha case er rett og slett fordi iPhone er av glass. Og jeg vil helst slippe å se det knuse. Med case så synker jo den risikoen. Det kommer vel ann på hvilken case man kjøper, men noen mener at ved bruk av case, så føles det bedre å holde telefonen i hånden :)

 

Det var nettopp det jeg også tenkte. Skal lite til før man mister telefonen i bakken og vips er glasset knust.

 

Dersom uhellet skulle inntreffe, hva koster det omtrentlig å bytte ut glasset?

Lenke til kommentar

Nå har jeg selv bestilt meg 2 cases;

 

spk-a0600_glam002.jpg - Fra Speck Products til ca 60$ ink frakt.

 

iphone_cassette_case.jpg

 

- Kjøpt på Ebay for 2$ inkl frakt :)

 

ipn-lcs045_2_ssk.jpg

 

- Kjøpte også dette, tenkte det var praktisk. Og til 3,50$ inkl frakt, går alt ann :)

Endret av MSL
Lenke til kommentar

Dette med kort i nærheten av telefonen har jeg lært er fyfy jeg da...?

 

Nja.. Har lest at det skal en sterk magnet til å avmagnitisere kortet, og at telefonen bare har en pol på sin magnet. Noe i den duren, veldig usikker på formuleringen min her. Leste det på macrumors sitt forum.

Lenke til kommentar

Fra Speck Products til ca 60$ ink frakt.

 

$56.98 for å være helt nøyaktig (NOK 314,50). Det er da trukket fra 20% rabatt ved bruk av rabattkode "goodbetterspeck".

(Det finnes alltid rabatter å få. Google er flink til å finne sånne :))

 

Jepp, brukte den jeg:)

Man kan også bruke rabattkode "cm08-dc20" på case-mate.

Lenke til kommentar

Bestilte nettopp case til min kommende iPhone 4s (venter på at apple skal sende).

 

Ble Speck Candyshell PepmintWhite. Håper den passer fint til hvitt! PS! Bestilte også en case til macbook air. Totalen ble på ca $111 inkl frakt. Er det fare for at denne stoppes i tollen, evt hvor mye må jeg regne med å betale? Kan lite om disse reglene, så hadde vært kjekt med en oppklaring. Om det blir mye dyrere burde jeg kanskje avbestille air casen??

Lenke til kommentar

Bestilte nettopp case til min kommende iPhone 4s (venter på at apple skal sende).

 

Ble Speck Candyshell PepmintWhite. Håper den passer fint til hvitt! PS! Bestilte også en case til macbook air. Totalen ble på ca $111 inkl frakt. Er det fare for at denne stoppes i tollen, evt hvor mye må jeg regne med å betale? Kan lite om disse reglene, så hadde vært kjekt med en oppklaring. Om det blir mye dyrere burde jeg kanskje avbestille air casen??

 

du må betale moms og et fortollingsgebyr, det blir 111$ *1,25 + ca 200kr

 

dette gjelder alt som blir importert som har en verdi på over 200kr

Endret av Stagga89
Lenke til kommentar

Nå har jeg selv bestilt meg 2 cases;

 

spk-a0600_glam002.jpg - Fra Speck Products til ca 60$ ink frakt.

 

iphone_cassette_case.jpg

 

- Kjøpt på Ebay for 2$ inkl frakt :)

 

ipn-lcs045_2_ssk.jpg

 

- Kjøpte også dette, tenkte det var praktisk. Og til 3,50$ inkl frakt, går alt ann :)

 

Kan du bekrefte at kasett-caset passer til 4s ? Eller er det problemer med at mute-knappen ikke passer ?

Lenke til kommentar

Nå har jeg selv bestilt meg 2 cases;

 

spk-a0600_glam002.jpg - Fra Speck Products til ca 60$ ink frakt.

 

iphone_cassette_case.jpg

 

- Kjøpt på Ebay for 2$ inkl frakt :)

 

ipn-lcs045_2_ssk.jpg

 

- Kjøpte også dette, tenkte det var praktisk. Og til 3,50$ inkl frakt, går alt ann :)

 

Kan du bekrefte at kasett-caset passer til 4s ? Eller er det problemer med at mute-knappen ikke passer ?

 

Har ikke fått iPhonen eller casene enda, bortsett fra Speck sin. Så kan ikke uttale meg om det ennå. Kasett-caset er jo bare 11kr anyways :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...