Gå til innhold

Sniktitt: Star Wars: The Old Republic (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den startet desember 2007, akkurat da websiden til swtor ble lansert. Da signa jeg opp.

Vet dem plukker ut random folk nå basert på specs, men syns det er litt crap at dem ikke prioriterer oss som faktisk har venta i så mange år. Men tviler jeg kommer til å like spillet uansett hvis det er evig grind.

Lenke til kommentar

Den startet desember 2007, akkurat da websiden til swtor ble lansert. Da signa jeg opp.

Vet dem plukker ut random folk nå basert på specs, men syns det er litt crap at dem ikke prioriterer oss som faktisk har venta i så mange år. Men tviler jeg kommer til å like spillet uansett hvis det er evig grind.

 

 

Det kommer å bli historie drevet grind, det som er poenget. Episke sw fortellinger pakket inn i ett mmo. Space combat, raids og guild liv. Har ikke prøvd beta men lest endel om det. Gleder meg.....

Lenke til kommentar

Alt jeg gjorde var å ytre bekymring for noe som, i mine øyne, er svært ødeleggende for spillopplevelsen. Hvis jeg har feiltolka det siterte utsnittet fra artikkelen, trekker jeg det tilbake med én gang. Skjønner dog ikke hvordan "Som Jedi handler for eksempel de første oppdragene om å avsløre svik i Jedi-ordenen, og gir deg muligheten til å redde planeten Tython." gir rom for andre tolkninger enn den jeg kom med ovenfor. Hvis alt er bogus, og oppdragene kommer på et seinere nivå, burde selvfølgelig avsnittet være formulert på en annen måte.

 

Jeg tolker det som et av de første oppdragene på din vei til 50, altså på starterplaneter, men ikke nødvendigvis oppdrag som er absolutt helt i begynnelsen. Det ville vært rart. Tro meg, det bygger seg opp. Man bekymrer seg ikke for historie fra Bioware, da har du ikke skjønt saker og ting helt ;)

Lenke til kommentar

Velkommen til Star Wars Norge, en Norsk Fansite/Community for Star Wars: The Old Republic.

 

Vi har et godt forhold til BioWare og EA, og har ofte eksklusive konkurranser og nyheter. Vi har også 2 guilds som holder til på Star Wars Norge. Starfighters på Republic, og Impetus Norvegicus på Empire siden. Så om du er interessert i å bli med i Skandinavias største fansite/community for Star Wars: The Old Republic, sjekk ut: http://www.StarWarsNorge.com

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Naa finnes det ingen bruker registrert fra 2007 saa grattis med aa veare foer hele verden som bruker. lol

 

Som andre nevner kunne man ikke signe opp saa tidlig for beta, kom ikke foer 2009 foer det kom paa banen. Forumet ble aapnet oktober 2008. Bare for aa avklare.

 

http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=172

 

Forumet ble konvertert, jeg har fortsatt mailen med bekreftelse.

Lenke til kommentar

Naa finnes det ingen bruker registrert fra 2007 saa grattis med aa veare foer hele verden som bruker. lol

 

Som andre nevner kunne man ikke signe opp saa tidlig for beta, kom ikke foer 2009 foer det kom paa banen. Forumet ble aapnet oktober 2008. Bare for aa avklare.

 

http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=172

 

Forumet ble konvertert, jeg har fortsatt mailen med bekreftelse.

 

huff....

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Star_Wars:_The_Old_Republic

 

Hvor mye mer skal jeg komme med foer du legger deg flat??

Lenke til kommentar

Utrolig bra så langt det jeg har testa....:)

 

Fikk testet det bare en 10 dagers tid eller noe i sommer en gang (skulle seff paa ferie i 3 uker naar jeg fikk en maaneds test), men helt enig, er sinnsykt bra! :)

 

Liker bare ikke character creation der, akkurat den synes jeg de har gjort en stor bommert med, men men, naa funker gameplayet og resten saa jeg faar leve med det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...