Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Spå meg i livet og kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

gavekort er ikke en ekte spådame, han sender en tvilelse-vibbe ut, den er så sterk at man kan føle den med å bare lese teksten hans, føler ikke du den? åndene ser ikke fint på dette gavekort!

vordan skal han, en tviler, kunne spå deg?

 

jeg er ekte, men åndene krever et offer, en tusenlapp

tusenlappen representerer at du ofrer noe av verdi, om du har noe annet du holder kjært, f.eks en gammel gullklokke kan det være det fungerer og, men tusenlappen er et mye sikrere.

men du MÅ ha slikket den.

 

å prøve å spå deg over nett er håpløst, åndene fortstår ikke denne teknologien, men jeg hører visking om at du... har en usikker følelse i deg? men det er så vanskelig over nett, vi trenger den tusenlappen

Endret av Gnurk(homesmasher)
  • Liker 1
Lenke til kommentar

ja, jeg kommuniserer med ånden khalil-aralsch her og nå, han er den munnløse-ånden, men når han legger sin tentakkel på pannen min kan jeg spør ham om det jeg trenger å vite, man "føler det" bare på en måte.

og han forteller meg at aura er noe man i åndeverdenen kan se, det lyser på en måte rundt personen og objekter personen tar på eller holder kjært

en tekst over nettet er ikke innenfor disse kriteriene, beklager

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hihi, mange spennende kommentarer, Jeg vil ha gratis spå, de som snakker om tussenlapp drømme videre.

:yes:

 

Jeg er gratis, som jeg har nevnt flere ganger i tråden! Men jeg trenger mer informasjon om deg, for at åndene mine skal finne tids-auraen din. Jeg trenger en kjapp beskrivelse av hendene dine, og hvilken sko-størrelse du bruker.

 

- Gavekort og Uruk-hai

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hihi, mange spennende kommentarer, Jeg vil ha gratis spå, de som snakker om tussenlapp drømme videre.

:yes:

 

Jeg er gratis, som jeg har nevnt flere ganger i tråden! Men jeg trenger mer informasjon om deg, for at åndene mine skal finne tids-auraen din. Jeg trenger en kjapp beskrivelse av hendene dine, og hvilken sko-størrelse du bruker.

 

- Gavekort og Uruk-hai

Merkelig folk i denne tråden... Jeg betviler ikke evnene dine. :dontgetit:

 

Edit: Det hadde forøvrig vært svært koselig om du ville spådd fremtiden min. :)

Endret av Langdon
Lenke til kommentar

Merkelig folk i denne tråden... Jeg betviler ikke evnene dine. :dontgetit:

 

Edit: Det hadde forøvrig vært svært koselig om du ville spådd fremtiden min. :)

 

Selvsagt! Slik som de gamle åndene sier, så er den beste betaling å gjøre gode tjenester! Det er derfor jeg har dedikert mesteparten av livet mitt til å hjelpe fortapte sjeler, uten å ta betaling!

 

Om du vil ta kontakt, så kan du gjøre det her. Det hender at du finner meg på baksiden av Dagbladet, men annonsen jeg har, er billig, så den dukker ikke opp så ofte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...