Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Spå meg i livet og kjærligheten


Anbefalte innlegg

Gavekort: Jeg sa jo: sko-størrelsen min er 43, jeg har passe store hender, håndflatene er flate og har ingen hår, men jeg vet ikke hvordan beskrive mer!

 

Beklager! Jeg fikk ikke med meg dette! Det må være forstyrrelser fra kosmiske krefter.

 

Jeg kan knapt føle tidauraen din! Jeg kjenner... Kommunikasjonsproblemer og inkludering! Du har en fremtid der du vil finne økonomisk stabilitet, men du må jobbe for å kunne få fremtrykke dette! Jeg ser en lysende aura, med store håp om forandringer!

 

Veien din er ustabil, men leder mot suksess og stabilitet! Et tips fra meg til deg, er å ikke være naiv! Ikke stol på hva andre forteller deg! Vær skeptisk og sterk, slik vil du kunne oppnå din inkludering av samfunnet og verden!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gavekort: Jeg sa jo: sko-størrelsen min er 43, jeg har passe store hender, håndflatene er flate og har ingen hår, men jeg vet ikke hvordan beskrive mer!

 

Beklager! Jeg fikk ikke med meg dette! Det må være forstyrrelser fra kosmiske krefter.

 

Jeg kan knapt føle tidauraen din! Jeg kjenner... Kommunikasjonsproblemer og inkludering! Du har en fremtid der du vil finne økonomisk stabilitet, men du må jobbe for å kunne få fremtrykke dette! Jeg ser en lysende aura, med store håp om forandringer!

 

Veien din er ustabil, men leder mot suksess og stabilitet! Et tips fra meg til deg, er å ikke være naiv! Ikke stol på hva andre forteller deg! Vær skeptisk og sterk, slik vil du kunne oppnå din inkludering av samfunnet og verden!

 

 

 

 

 

 

Hvet du hva? Jeg vet ikke hvem du er og hva driver du med? Men likevel her er noen ting som stemmer veldig bra, og det er merkelig. Kanskje jeg komme i kontakt med deg?

Endret av 2Sad
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...