L4r5 Skrevet 11. oktober 2011 Skrevet 11. oktober 2011 3D og Smell-O-Vision, er vi tilbake på 50-tallet? Kan virke sånn. Bare at de har erstattet "kommunisme" med "terrorisme" som den store skrekken. Hva i all verden har dette med saken å gjøre? En tråd om kunstig lukt var det ikke? Hvem døde og gav deg nøkkelen til internettronen?Smellovision og 3d ble introdusert på 50-tallet. Det jeg påpekte er at vi gjentar gamle spor.
Visjoner Skrevet 11. oktober 2011 Skrevet 11. oktober 2011 3D og Smell-O-Vision, er vi tilbake på 50-tallet? Kan virke sånn. Bare at de har erstattet "kommunisme" med "terrorisme" som den store skrekken. Hva i all verden har dette med saken å gjøre? En tråd om kunstig lukt var det ikke? Hvem døde og gav deg nøkkelen til internettronen?Smellovision og 3d ble introdusert på 50-tallet. Det jeg påpekte er at vi gjentar gamle spor. Jeg påpekte bare at du går off-topic med politiske kommentarer... sitter ikke på noen internett-trone...
Visjoner Skrevet 12. oktober 2011 Skrevet 12. oktober 2011 *Forsøk på gjenoppliving* Tror kunstig lukt kunne vært gøy i mange forskjellige typer spill... Rollespill: Lukten av lik og råtnende vegger når du går inn i et gravkammer på jakt etter skatter. Dugg og granbar når du løper rundt i en skog... osv... Bilspill: Lukten av brent gummi når du spinner på asfalten.
CosmoK Skrevet 13. oktober 2011 Skrevet 13. oktober 2011 Med dette vil "tea-bagging" få en helt ny dimensjon! Hehe, glad for at det er "høstferie" på UiS campus denne uken... det, og at jeg sitter i en av de minst brukte lesesalene/rommene på universitetet. Smell-O-Vision ja... ser for meg Smellit blir etterhvert like "ekslusivt" som B&O høytalere er i TV'er/laptop'er allerede.
indeksregulert Skrevet 13. oktober 2011 Skrevet 13. oktober 2011 *Forsøk på gjenoppliving* Tror kunstig lukt kunne vært gøy i mange forskjellige typer spill... Rollespill: Lukten av lik og råtnende vegger når du går inn i et gravkammer på jakt etter skatter. Dugg og granbar når du løper rundt i en skog... osv... Bilspill: Lukten av brent gummi når du spinner på asfalten. Ser for meg at vi heretter må begynne å lufte ut lukten av råtnende lik etter at vi har spilt Resistance el.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå