Gå til innhold

Smellit tilføyer lukt til dine spill og filmer


Anbefalte innlegg

3D og Smell-O-Vision, er vi tilbake på 50-tallet?

Kan virke sånn. Bare at de har erstattet "kommunisme" med "terrorisme" som den store skrekken.

Hva i all verden har dette med saken å gjøre? En tråd om kunstig lukt var det ikke?

Hvem døde og gav deg nøkkelen til internettronen?

Smellovision og 3d ble introdusert på 50-tallet. Det jeg påpekte er at vi gjentar gamle spor.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

3D og Smell-O-Vision, er vi tilbake på 50-tallet?

Kan virke sånn. Bare at de har erstattet "kommunisme" med "terrorisme" som den store skrekken.

Hva i all verden har dette med saken å gjøre? En tråd om kunstig lukt var det ikke?

Hvem døde og gav deg nøkkelen til internettronen?

Smellovision og 3d ble introdusert på 50-tallet. Det jeg påpekte er at vi gjentar gamle spor.

Jeg påpekte bare at du går off-topic med politiske kommentarer... sitter ikke på noen internett-trone...

Lenke til kommentar

*Forsøk på gjenoppliving*

 

Tror kunstig lukt kunne vært gøy i mange forskjellige typer spill...

 

Rollespill: Lukten av lik og råtnende vegger når du går inn i et gravkammer på jakt etter skatter. Dugg og granbar når du løper rundt i en skog... osv...

 

Bilspill: Lukten av brent gummi når du spinner på asfalten.

Lenke til kommentar

Med dette vil "tea-bagging" få en helt ny dimensjon!

 

Hehe, glad for at det er "høstferie" på UiS campus denne uken... det, og at jeg sitter i en av de minst brukte lesesalene/rommene på universitetet. :D

 

Smell-O-Vision ja... ser for meg Smellit blir etterhvert like "ekslusivt" som B&O høytalere er i TV'er/laptop'er allerede. :p

Lenke til kommentar

*Forsøk på gjenoppliving*

 

Tror kunstig lukt kunne vært gøy i mange forskjellige typer spill...

 

Rollespill: Lukten av lik og råtnende vegger når du går inn i et gravkammer på jakt etter skatter. Dugg og granbar når du løper rundt i en skog... osv...

 

Bilspill: Lukten av brent gummi når du spinner på asfalten.

Ser for meg at vi heretter må begynne å lufte ut lukten av råtnende lik etter at vi har spilt Resistance el.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...