TMB Skrevet 30. oktober 2011 Skrevet 30. oktober 2011 Det kommer bare fordi det er godt. Jeg anbefaler at du samler opp mest mulig i en flaske, og når den er full så drikker du alt på en gang. 3
KometHimmel Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter Skrevet 30. oktober 2011 Det kommer bare fordi det er godt. Jeg anbefaler at du samler opp mest mulig i en flaske, og når den er full så drikker du alt på en gang. ÆSJ!!!!! FYYFAEN JÆÆÆÆVLA GRIS! Eg e faktisk serriøs her! 1
internet wizard Skrevet 1. november 2011 Skrevet 1. november 2011 (endret) Det kommer bare fordi det er godt. Jeg anbefaler at du samler opp mest mulig i en flaske, og når den er full så drikker du alt på en gang. ÆSJ!!!!! FYYFAEN JÆÆÆÆVLA GRIS! Eg e faktisk serriøs her! det han sier er sant har jeg hørt Endret 1. november 2011 av supercz 1
Anskar Skrevet 1. november 2011 Skrevet 1. november 2011 Og går det an og bli stiv uten utløsning ? Til og med det motsatte går an, å få utløsning uten å være stiv. 2
KometHimmel Skrevet 3. november 2011 Forfatter Skrevet 3. november 2011 Får man ikke orgasme uten utløysning?
Anskar Skrevet 3. november 2011 Skrevet 3. november 2011 Får man ikke orgasme uten utløysning? Før puberteten får gutter tørr orgasme, da kommer det ingenting ut.
KometHimmel Skrevet 3. november 2011 Forfatter Skrevet 3. november 2011 Får man ikke orgasme uten utløysning? Før puberteten får gutter tørr orgasme, da kommer det ingenting ut. :/ Jeg har bare vert ilag med en fyr! Men ikke no sex! Han fikk forsats når vi låg på sofaen men de kom mer en han brukte og få? Tenkte meg at han synst det var deiligt.... Gjør jeg noe galt? :/ Så utløysning er orgasme? Han er 18 btw!
Anskar Skrevet 3. november 2011 Skrevet 3. november 2011 :/ Jeg har bare vert ilag med en fyr! Men ikke no sex! Han fikk forsats når vi låg på sofaen men de kom mer en han brukte og få? Tenkte meg at han synst det var deiligt.... Gjør jeg noe galt? :/ Så utløysning er orgasme? Han er 18 btw! Utløsning er ikke nødvendig vis synonymt med orgasme. Og forsats er bare et smøremiddel.
nomore Skrevet 3. november 2011 Skrevet 3. november 2011 Utløsning og orgasme er teknisk sett to forskjellige ting, men 99% av mannfolk får begge deler samtidig. Orgasme: dette er når gutten "kommer" etter stimulering Utløsning: når sæden kommer ut, som regel etter orgasme Det er mulig med korrekt trening og fokus å kontrollere dette slik at man får orgasme uten utløsning.
KometHimmel Skrevet 3. november 2011 Forfatter Skrevet 3. november 2011 Så forsats er ingenting :S ? Er litt redd for og ikke gi han utløysning...... Tips?
Zeph Skrevet 4. november 2011 Skrevet 4. november 2011 Så forsats er ingenting :S ? Er litt redd for og ikke gi han utløysning...... Tips? Ta det med ro, ikkje stress over detaljar. Går det ikkje fyrste gongen så prøver du igjen seinare.
Whist1er Skrevet 5. november 2011 Skrevet 5. november 2011 Men kordan veit man at menn lyg ? :/ Hvordan vet man at damer lyger? De åpner munnen og begynner å prate? 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå