Gå til innhold

"Bryte" seg inn på modemet?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har mistet brukernavn og passord til modemet mitt, og lurte på om det er mulig og "bryte" seg inn .. ?

 

Om ikke, hvor kan jeg finne ut hva brukernavnet og passordet er? Har prøvd å logge meg innpå med brukernavn Admin og blankt passord felt uten hell. Her er ett screen shot av login siden.. :wee:

2akiuer.jpg

 

Håper på raske svar ! :3

 

P.S: Prøver å komme meg inn får å stenge ute µTorrent og andre p2p programmer som senker netthastigheten ... Har noen søsken som nekter å slutte å laste ned film, spill etc. :dontgetit:

Endret av Vent180dager
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tar jeg ikke helt feil er dette modemet for Telenor sitt superbredbånd?

 

Husker jeg rett, er det ikke noe default brukernavn/passord, men isteden SSID for trådløs og passord som skal inn der. Det vil si navnet du har på ditt trådløst, og passordet på det.

 

Nå er det en stund siden jeg brukte dette modemet selv, så ikke skyt meg om jeg tar feil! :)

Lenke til kommentar

Tar jeg ikke helt feil er dette modemet for Telenor sitt superbredbånd?

 

Husker jeg rett, er det ikke noe default brukernavn/passord, men isteden SSID for trådløs og passord som skal inn der. Det vil si navnet du har på ditt trådløst, og passordet på det.

 

Nå er det en stund siden jeg brukte dette modemet selv, så ikke skyt meg om jeg tar feil! :)

Riktig, det er telenor superbredbånd. SSID og Passord virket ikke, desverre :dontgetit:

Lenke til kommentar

Tar jeg ikke helt feil er dette modemet for Telenor sitt superbredbånd?

 

Husker jeg rett, er det ikke noe default brukernavn/passord, men isteden SSID for trådløs og passord som skal inn der. Det vil si navnet du har på ditt trådløst, og passordet på det.

 

Nå er det en stund siden jeg brukte dette modemet selv, så ikke skyt meg om jeg tar feil! :)

Riktig, det er telenor superbredbånd. SSID og Passord virket ikke, desverre :dontgetit:

 

Bakpå routeren skal det stå "default" SSID og WPA2 passord. Jeg vil tro at det er dette som skal være brukernavn og passord, med mindre du har endret på det selv i ettertid. Eventuelt kan du kjøre en factory reset på det ved å holde inne reset knappen bak. Da skal routeren gå tilbake til originale innstillinger. Da skal du kunne bruke det som er oppgitt på undersiden av routeren.

Lenke til kommentar

Nesten riktig, brukernavnet på p2812 modemet er admin. Passordet er WPA2 koden på undersiden av modemet.

 

Jeg satte opp dette routermodemet hos meg i går. Det stemmer at det er admin og WPA2-koden som står på boksen.

Fikk feilmelding på modem da jeg prøvde å sette opp med Telenors software, men fikk det til å spille ved å logge inn selv.

Endret av Jan Skrotnes
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...