Gå til innhold

Nå kan du se Galaxy Nexus bedre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ser jo ut som at skjermen er ennå mer buet (kan man si buet? :p) på original-bildet enn på det redigerte. Spent på denne tlf'en altså...

Endret av dudeldei
Skrevet

Lurer på om aviser som vg, dabladet, nettavisen, aftenbladet osv. kommer med noen spekulasjoner om denne mobilen. Mål kontrasten opp mot iPhone 4s og se forskjellen. Husk at Nexus Prime sannsynligvis blir en del råere spesifikasjonsmessig OG den får helt nytt OS.

Skrevet

Hvor mange solgte nexus s? Det er vel ofte det oppfølgere blir målt på når pressen skal vurdere hvor interessert folk er.

Misforstå meg rett, nexus modellene er de eneste android telefonene for meg.

Skrevet

Antar dette er mobilen/padden sett ovenfra

Tror det er fra siden. På Nexus S var på knappen på siden, samme som denne.

(Tror jeg da :thumbup: )

Skrevet

Kan ikke si annet enn at jeg er særdeles spent. Dersom denne blir så bra som den bør bli (tross alt et halvt år senere teknologi enn S2), pluss et design som er litt mer forseggjort, da blir dette en vinner.

Så langt ser dette svært pent ut. :)

Skrevet

Jeg håper den ikke blir en like stor skufflese som iPhone 4s:nei:! Jeg håper også at den ikke bruker KJEMPE lang tid til å komme til Norgem og at den ikke blir ALT for dyr :p

Skrevet

Hvorfor må på/av knappen være på siden av mobilen?!?! er utrolig irriterendes, spesielt hvis man skal endre lydstyrken i lomma så slår man på skjermen isteden for å sette høyere lyd... Ellers blir nok dette en riktig så bra mobil, er veldig fornøyd med nexus s :)

• Opprett ny...